Skocz do zawartości


Zdjęcie

[SKRIPT]Od zera do Skriptera!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
436 odpowiedzi w tym temacie

#21 Myy

Myy

    Bezbronny android

  • Użytkownik
  • 343 postów

Napisano 15 August 2013 - 12:25

Bardzo ciekawy poradnik dla początkującymi ze pluginem Script. Oby tak dalej!



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#22 PoweredDragon

PoweredDragon

    All in one Bitches

  • Użytkownik+
  • 1206 postów
  • PoweredDragon

Napisano 15 August 2013 - 12:41

Dodany dla osób, które nie chcą instalować skripta - serwer testowy do pobrania. Przypisane w pliku startowym jest 1GB ramu, są tylko 2 pluginy - permissionsex i skript ;)


Dołączona grafika

#23 Gość_Murshtin_*

Gość_Murshtin_*
  • Gość

Napisano 15 August 2013 - 14:53

Pytanko. Czy te zmienne mogą przechowywać ciągi znaków takie jak np. nick czy tylko liczby?

#24 PoweredDragon

PoweredDragon

    All in one Bitches

  • Użytkownik+
  • 1206 postów
  • PoweredDragon

Napisano 15 August 2013 - 15:29

Nie rozumiem w jakim sensie? Zmienne mogą przechowywać:

Liczby

Jak w drugim poradniku - Opcje to także zmienne, więc jeśli o coś takiego ci chodzi to w zasadzie tak :F Nie testowałem jeszcze, czy zmienną może być nick, ale mogę sprawdzić ;)

 

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

Hapaj dokumentację o zmiennych :F ;)

 

Dodałem dokumentacje i elementy do poradnika :F
 

 

EDIT:


Murshtin - opcje są w stanie przechowywać nick gracza. Nie wiem czy o to ci chodzi, ale hapaj:

 

options:

      Argumenty: "%player%"

 


Ten kod tyczy się tylko twojego nicku :F Dalej jeszcze pracuję nad uzdatnieniem tego do pętli :F


Dołączona grafika

#25 Gość_Murshtin_*

Gość_Murshtin_*
  • Gość

Napisano 15 August 2013 - 17:51

Hmm.. A jest możliwość wyłapania nicku gracza, który zabił innego gracza? Potrzebuję tego do skryptu i nie wiem czy się na darmo nie głowię.

Na początku skryptu zaznaczam gracza przedmiotem. Więc jego nick bez problemu mogę wyłapać. Jest to %entity%. Ale w jaki sposób wziąć nick gracza, który mi tego entity zabił?

#26 PoweredDragon

PoweredDragon

    All in one Bitches

  • Użytkownik+
  • 1206 postów
  • PoweredDragon

Napisano 15 August 2013 - 18:09

Hapaj:

 

on damage:
	attacker is a player:
		broadcast "%attacker% zaatakowal %victim% w swiecie %world%"
		send "Gratuluje!" to attacker
on death:
	attacker is a player:
                victim is a player:
		        broadcast "gracz %attacker% zabil %victim% w swiecie %world%"
		        send "Gratuluje!" to attacker

 

 

Murshtin jak tak aktywnie skriptujesz to daj skrypty jakieś :F

 

Nie musisz zaznaczać gracza przedmiotem, żeby wyłapać jak ktoś kogoś zabił :F


Dołączona grafika

#27 Gość_Murshtin_*

Gość_Murshtin_*
  • Gość

Napisano 15 August 2013 - 18:33

Em.. No właśnie nie chodzi mi o to. ;) A zaznaczam przedmiotem nie po to by wyłapać zabójcę tylko to po prostu to jest element tego skryptu. :F

A gotowych skryptów jeszcze nie mam. Zacząłem kilka drobnych, aby się poduczyć. Ten miał być pierwszy taki ambitniejszy ale coś mi nie idzie.

#28 PoweredDragon

PoweredDragon

    All in one Bitches

  • Użytkownik+
  • 1206 postów
  • PoweredDragon

Napisano 15 August 2013 - 18:35

Wyjaśnij mi dokładnie na pw O co chodzi ;) Najlepiej wyślij skrypt i powiedz, co trzeba zrobić, a ja potestuję i ci powiem :F

 

EDIT:

Kurczakomania v 0.4 już wyszła!

 

EDIT:

Cieszcie się kurczakomanią v 0.5!

 

EDIT:

Kurczakomania v 0.6 jest już dostępna!

 

EDIT:

Kurczakomania v 0.7 jest możliwa do pobrania!

 

 

EDIT:

 

Cóż... Czemu zawsze updatuję kurczakomanię w nocy? Wtedy nie mam co robić :F

 

EDIT:

Kurczakomania v 0.8 niesie za sobą znacznie większe zmiany ;) Pełen Changelog jest w skrypcie :F


Dołączona grafika

#29 T3sT3ro

T3sT3ro

    Nowy

  • Użytkownik
  • 1 postów
  • T3sT3ro

Napisano 16 August 2013 - 15:00

Poszukuje skryptu który w momencie uderzenia gracza piorunem wyrzuca z jego ekwipunku dany przedmiot - w moim wypadku nazwany blaze rod. Jeśli da sie coś toakiego zrobić to czy moge poprosić o skrypt bo jestem narazie zielony ^^


Wszystko jest do zrobienia gdy ma się choć odrobinę chęci

<3 Redstone <3


#30 PoweredDragon

PoweredDragon

    All in one Bitches

  • Użytkownik+
  • 1206 postów
  • PoweredDragon

Napisano 16 August 2013 - 15:11

Mógłbyś mi to dokładniej wyjaśnić na PW? Po kolei co ma się dziać, w jaki sposób itd. :F


Dołączona grafika

#31 PoweredDragon

PoweredDragon

    All in one Bitches

  • Użytkownik+
  • 1206 postów
  • PoweredDragon

Napisano 19 August 2013 - 11:07

@refresh


Dołączona grafika

#32 PoweredDragon

PoweredDragon

    All in one Bitches

  • Użytkownik+
  • 1206 postów
  • PoweredDragon

Napisano 20 August 2013 - 20:52

@ref

Sorka za brak żadnych updatów i nowych skryptów. Aktualnie mam dużo spraw na głowie :/


Dołączona grafika

#33 PoweredDragon

PoweredDragon

    All in one Bitches

  • Użytkownik+
  • 1206 postów
  • PoweredDragon

Napisano 23 August 2013 - 15:40

@ref


Dołączona grafika

#34 PoweredDragon

PoweredDragon

    All in one Bitches

  • Użytkownik+
  • 1206 postów
  • PoweredDragon

Napisano 27 August 2013 - 10:53

@F5 :D


Zamawiacie coś? W temacie cicho ;C


Dołączona grafika

#35 Kaufman

Kaufman

    Nowy

  • Użytkownik
  • 75 postów

Napisano 29 August 2013 - 14:39

Nazwa: ToolsControl

Autor: kaufman

Co robi:

Domyślnie wyłącza możliwość używania wszystkich narzędzi. Gracz z wpisem w permissions "toolscontrol.<materiał>.<narzędzie>" będzie mógł używać ten przedmiot.

Możliwe materiały:

- all,

- wood,

- stone,

- iron,

- gold,

- diamond.

Możliwe narzędzia:

- all,

- pickaxe,

- axe,

- shovel,

- hoe,

- sword,

- bow (przy bow nie podaje się materiału tzn. "toolscontrol.bow").

Link do skryptu: 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

PS. Zapomniałem dodać nożyc, wędki, zapalniczki i marchewki na patyku, dodam je w późniejszym terminie.


eJzzVnBUCFVwU_AF0n5cIanJGXmZyYk5Co4puZl5


#36 PoweredDragon

PoweredDragon

    All in one Bitches

  • Użytkownik+
  • 1206 postów
  • PoweredDragon

Napisano 29 August 2013 - 14:57

Fajnie się zapowiada :D


Dołączona grafika

#37 RaiZeN

RaiZeN

    Skripter

  • Użytkownik
  • 68 postów
  • RaiZeN

Napisano 31 August 2013 - 09:50

Dobra, dodaj kilka moich:

Nazwa: BlocksControl
Autor: RaiZeN
Co robi: Jeśli gracz nie ma danego uprawnienia, nie może stawiać "szkodliwych" dla serwera bloków.
Link do skryptu: http://wklej.to/XYVr9

 

Nazwa: Guns+
Autor: RaiZeN
Co robi: Pozwala używać drewnianej i żelaznej motyki jako pistoletów. Aby strzelić wystarczy kliknąć PPM na motyce. Krzemień służy za amunicję.
Link do skryptu: http://wklej.to/Nzz2k

 

Nazwa: xStats
Autor: RaiZeN
Co robi: Po wpisaniu komendy /staty wyskoczą nam nasze statystyki.
Link do skryptu: http://wklej.to/b2nLu

 

:)



#38 PoweredDragon

PoweredDragon

    All in one Bitches

  • Użytkownik+
  • 1206 postów
  • PoweredDragon

Napisano 31 August 2013 - 10:14

Prosiłem przez pastebin :c Ale niech będzie...

Dodane ;)

EDIT:


Twój skrypt na bronie nazywa się tak jak mój D:

 

EDIT:

Znalazłem błąd w pluginie na staty(chyba że tak ma być :F)

Zgony naliczane są tylko, gdy zabije cię gracz :F Jak chcesz, żeby zgony były zaliczane przy każdej śmierci, to usuń 1 TAB od add 1 to {zgony.%victim%}


Dołączona grafika

#39 RaiZeN

RaiZeN

    Skripter

  • Użytkownik
  • 68 postów
  • RaiZeN

Napisano 31 August 2013 - 10:51

@up

 

Tak?

variables:
    {zgony.%player%} = 0
    {zabojstwa.%player%} = 0
	
on death of player:
    attacker is a player
    add 1 to {zabojstwa.%attacker%}
    add 1 to {zgony.%victim%}
			
on death of player:
    add 1 to {zgony.%victm%}
	
command /staty:
    trigger:
        send "&6Zgony &f- &c%{zgony.%player%}%"
        send "&6Zabojstwa &f- &c%{zabojstwa.%player%}%"


#40 PoweredDragon

PoweredDragon

    All in one Bitches

  • Użytkownik+
  • 1206 postów
  • PoweredDragon

Napisano 31 August 2013 - 11:09

Nie tak :F

Ten twój, dodawałby 2x do {zgony.%player%} :F Ten dodaje jednokrotnie, zawsze po śmierci ;)

 

variables:
    {zgony.%player%} = 0
    {zabojstwa.%player%} = 0
	
on death of player:
    attacker is a player:
        add 1 to {zabojstwa.%attacker%}
    add 1 to {zgony.%victim%}
	
command /staty:
    trigger:
        send "&6Zgony &f- &c%{zgony.%player%}%"
        send "&6Zabojstwa &f- &c%{zabojstwa.%player%}%"

Dołączona grafika