Bardzo ciekawy poradnik dla początkującymi ze pluginem Script. Oby tak dalej!
[SKRIPT]Od zera do Skriptera!
#21
Napisano 15 August 2013 - 12:25
#23 Gość_Murshtin_*
Napisano 15 August 2013 - 14:53
#24
Napisano 15 August 2013 - 15:29
Nie rozumiem w jakim sensie? Zmienne mogą przechowywać:
Liczby
Jak w drugim poradniku - Opcje to także zmienne, więc jeśli o coś takiego ci chodzi to w zasadzie tak Nie testowałem jeszcze, czy zmienną może być nick, ale mogę sprawdzić
Hapaj dokumentację o zmiennych
Dodałem dokumentacje i elementy do poradnika
EDIT:
Murshtin - opcje są w stanie przechowywać nick gracza. Nie wiem czy o to ci chodzi, ale hapaj:
options:
Argumenty: "%player%"
Ten kod tyczy się tylko twojego nicku Dalej jeszcze pracuję nad uzdatnieniem tego do pętli
#25 Gość_Murshtin_*
Napisano 15 August 2013 - 17:51
Na początku skryptu zaznaczam gracza przedmiotem. Więc jego nick bez problemu mogę wyłapać. Jest to %entity%. Ale w jaki sposób wziąć nick gracza, który mi tego entity zabił?
#26
Napisano 15 August 2013 - 18:09
Hapaj:
on damage: attacker is a player: broadcast "%attacker% zaatakowal %victim% w swiecie %world%" send "Gratuluje!" to attacker on death: attacker is a player: victim is a player: broadcast "gracz %attacker% zabil %victim% w swiecie %world%" send "Gratuluje!" to attacker
Murshtin jak tak aktywnie skriptujesz to daj skrypty jakieś
Nie musisz zaznaczać gracza przedmiotem, żeby wyłapać jak ktoś kogoś zabił
#27 Gość_Murshtin_*
Napisano 15 August 2013 - 18:33
A gotowych skryptów jeszcze nie mam. Zacząłem kilka drobnych, aby się poduczyć. Ten miał być pierwszy taki ambitniejszy ale coś mi nie idzie.
#28
Napisano 15 August 2013 - 18:35
Wyjaśnij mi dokładnie na pw O co chodzi Najlepiej wyślij skrypt i powiedz, co trzeba zrobić, a ja potestuję i ci powiem
EDIT:
Kurczakomania v 0.4 już wyszła!
EDIT:
Cieszcie się kurczakomanią v 0.5!
EDIT:
Kurczakomania v 0.6 jest już dostępna!
EDIT:
Kurczakomania v 0.7 jest możliwa do pobrania!
EDIT:
Cóż... Czemu zawsze updatuję kurczakomanię w nocy? Wtedy nie mam co robić
EDIT:
Kurczakomania v 0.8 niesie za sobą znacznie większe zmiany Pełen Changelog jest w skrypcie
#29
Napisano 16 August 2013 - 15:00
Poszukuje skryptu który w momencie uderzenia gracza piorunem wyrzuca z jego ekwipunku dany przedmiot - w moim wypadku nazwany blaze rod. Jeśli da sie coś toakiego zrobić to czy moge poprosić o skrypt bo jestem narazie zielony ^^
Wszystko jest do zrobienia gdy ma się choć odrobinę chęci
<3 Redstone <3
#35
Napisano 29 August 2013 - 14:39
Nazwa: ToolsControl
Autor: kaufman
Co robi:
Domyślnie wyłącza możliwość używania wszystkich narzędzi. Gracz z wpisem w permissions "toolscontrol.<materiał>.<narzędzie>" będzie mógł używać ten przedmiot.
Możliwe materiały:
- all,
- wood,
- stone,
- iron,
- gold,
- diamond.
Możliwe narzędzia:
- all,
- pickaxe,
- axe,
- shovel,
- hoe,
- sword,
- bow (przy bow nie podaje się materiału tzn. "toolscontrol.bow").
Link do skryptu:
PS. Zapomniałem dodać nożyc, wędki, zapalniczki i marchewki na patyku, dodam je w późniejszym terminie.
#37
Napisano 31 August 2013 - 09:50
Dobra, dodaj kilka moich:
Nazwa: BlocksControl Autor: RaiZeN Co robi: Jeśli gracz nie ma danego uprawnienia, nie może stawiać "szkodliwych" dla serwera bloków. Link do skryptu: http://wklej.to/XYVr9
Nazwa: Guns+ Autor: RaiZeN Co robi: Pozwala używać drewnianej i żelaznej motyki jako pistoletów. Aby strzelić wystarczy kliknąć PPM na motyce. Krzemień służy za amunicję. Link do skryptu: http://wklej.to/Nzz2k
Nazwa: xStats Autor: RaiZeN Co robi: Po wpisaniu komendy /staty wyskoczą nam nasze statystyki. Link do skryptu: http://wklej.to/b2nLu
#38
Napisano 31 August 2013 - 10:14
Prosiłem przez pastebin :c Ale niech będzie...
Dodane
EDIT:
Twój skrypt na bronie nazywa się tak jak mój D:
EDIT:
Znalazłem błąd w pluginie na staty(chyba że tak ma być )
Zgony naliczane są tylko, gdy zabije cię gracz Jak chcesz, żeby zgony były zaliczane przy każdej śmierci, to usuń 1 TAB od add 1 to {zgony.%victim%}
#39
Napisano 31 August 2013 - 10:51
@up
Tak?
variables: {zgony.%player%} = 0 {zabojstwa.%player%} = 0 on death of player: attacker is a player add 1 to {zabojstwa.%attacker%} add 1 to {zgony.%victim%} on death of player: add 1 to {zgony.%victm%} command /staty: trigger: send "&6Zgony &f- &c%{zgony.%player%}%" send "&6Zabojstwa &f- &c%{zabojstwa.%player%}%"
#40
Napisano 31 August 2013 - 11:09
Nie tak
Ten twój, dodawałby 2x do {zgony.%player%} Ten dodaje jednokrotnie, zawsze po śmierci
variables: {zgony.%player%} = 0 {zabojstwa.%player%} = 0 on death of player: attacker is a player: add 1 to {zabojstwa.%attacker%} add 1 to {zgony.%victim%} command /staty: trigger: send "&6Zgony &f- &c%{zgony.%player%}%" send "&6Zabojstwa &f- &c%{zabojstwa.%player%}%"