Postanowienia ogólne
- Dział służy tylko i wyłącznie do reklamowania obecnie działających, publicznych serwerów (zapowiedzi max. 5 dni przed startem).
- Reklamowanie niepublicznych serwerów (w tym również serwerów z ograniczonym dostępem - np. White Lista, serwery pay2play, etc) jest zabronione.
- Każdy serwer może być reklamowany tylko w jednym temacie, każdy kolejny będzie lądował w koszu, a autor nagradzany ostrzeżeniem.
- W tematach nie można prowadzić rekrutacji.
- Temat nieaktywny przez miesiąc zostaje przeniesiony do archiwum. Autor może odwołać się do decyzji poprzez prywatną wiadomość do moderatora działu.
- Odświeżanie tematów poprzez pisanie specjalnych postów oraz pisanie posta pod postem jest dozwolone co 72 godziny.
- Komentarze w prezentacjach serwerów muszą być konstruktywne, prezentacje nie są też miejscem na dyskutowanie o wyższości jednego trybu nad drugim.
- Prezentacja musi być estetyczna, wszelkie wątki typu "Wall of Text" będą usuwane.
Nazwa Tematu
W dziale wymagane jest dodanie odpowiednich tagów przed nazwą tematu:
- Obowiązkowe:
- Obsługiwane wersje (np.: [1.14.x], [1.13.2], [1.12-1.15.2], etc.)
- [P] lub [NP] - W zależności od tego czy serwer jest premium czy nie.
- Tag trybu rozgrywki (np.: [PvP], [RolePlay], [Survival], etc.)
- Przykładowa nazwa tematu z poprawnie umieszczonymi tagami: "[1.15.2][NP][Survival+Frakcje] OmegaFactions".
Treść Tematu
- W treści powinny znajdować się następujące informacje:
- Nazwa Serwera
- Adres IP serwera
- Typ serwera
- Opis rozgrywki
- Screeny z serwera
- Pamiętaj że czym lepiej opiszesz swój serwer tym bardziej prawdopodobne że ludzie na niego wejdą! Najlepiej więc dodaj również:
- Logo
- Adres strony internetowej