Skocz do zawartości


Zdjęcie

WorldGuard Cuboid na Cylinder

worldguard

Najlepsza odpowiedź gacus007 , 04 July 2013 - 10:01

//sel cyl , dalej zaznaczasz srodek cylindra i promień
Aby wrócić do klasycznych cuboidów wpisz //sel cuboid
 

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 muscu

muscu

    Nowy

  • Użytkownik
  • 11 postów
  • muscu

Napisano 04 July 2013 - 09:46

Witam , mam pewien pomysł , chciałbym założyć cuboid na spawn w kształcie cylindra. Chcęto zrobić po to ,aby jak gracz zejdzie z spawnu to odrazu bedzie włączone PVP. Wiem, moznato zrobićpo kawałkach , ale to jest bardzo dużo pracy i czy jest możliwość aby stworzyć cuboid na 1 caly cylinder ( probowalem //sel cylinder ale to nic nie dalo)



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 gacus007

gacus007

    Ekspert

  • Weteran
  • 1290 postów
  • gacus007

Napisano 04 July 2013 - 10:01   Najlepsza odpowiedź

//sel cyl , dalej zaznaczasz srodek cylindra i promień
Aby wrócić do klasycznych cuboidów wpisz //sel cuboid
 



#3 muscu

muscu

    Nowy

  • Użytkownik
  • 11 postów
  • muscu

Napisano 04 July 2013 - 10:32

Taak , wpisalem //sel cyl zaznaczylem srodek promien i pisze /rg define spawn po czym wyskakuje ze musze zaznaczyc najpierw world editem ...



#4 gacus007

gacus007

    Ekspert

  • Weteran
  • 1290 postów
  • gacus007

Napisano 04 July 2013 - 10:41

Luknij :



#5 muscu

muscu

    Nowy

  • Użytkownik
  • 11 postów
  • muscu

Napisano 04 July 2013 - 11:40

Opublikowano 19 lip 2012 Teraz juz to nie dziala , a mam najnowsze pluginy (we wg)



#6 muscu

muscu

    Nowy

  • Użytkownik
  • 11 postów
  • muscu

Napisano 04 July 2013 - 11:47

pisze mi Select a region with WorldEdit first , po zaznaczeniu cmd //sel cyl



#7 Maka47on_pl

Maka47on_pl

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 99 postów
  • Maka47on_pl

Napisano 08 July 2013 - 12:11

Hmm chyba nie zrozumiałeś o co koledze @Muscu chodziło :)

piszesz //sel cyl a potem zaznaczasz /wand'em obwód koła.

 

Przyda ci się mod (nie plugin) WorldEdit Cui który pokazuje siatkę zaznaczonego obszaru.



#8 HardCoreXPL

HardCoreXPL

    Znawca

  • Użytkownik
  • 387 postów
  • HardCoreXPL

Napisano 08 July 2013 - 20:08

Komendy do worldedit

Kreacja
//hcyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy, pusty cylinder.
//cyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy cylinder.
//sphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy kulę. Jeżeli w miejscu [raised?] wpisze się “yes“, kula tworzy się tak, że gracz stoi na jej dnie.
//hsphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy pustą kulę.
/forestgen [rozmiar] [rodzaj] [gęstość] – Tworzy las.
/pumpkins [rozmiar] – Tworzy las dyń.
Worldguard to tego nie jest potrzebny
stajesz w wyznaczonym miejscu bez zaznaczania terenu i wpisujesz
//hcyl <materiał> <promień> [wysokość] //cyl <materiał> <promień> [wysokość]

No i masz pusty lub pełny cylinder


Frytki.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: worldguard