Najlepsza odpowiedź gacus007 , 04 July 2013 - 10:01
//sel cyl , dalej zaznaczasz srodek cylindra i promień
Aby wrócić do klasycznych cuboidów wpisz //sel cuboid
Najlepsza odpowiedź gacus007 , 04 July 2013 - 10:01
//sel cyl , dalej zaznaczasz srodek cylindra i promień
Aby wrócić do klasycznych cuboidów wpisz //sel cuboid
Napisano 04 July 2013 - 09:46
Witam , mam pewien pomysł , chciałbym założyć cuboid na spawn w kształcie cylindra. Chcęto zrobić po to ,aby jak gracz zejdzie z spawnu to odrazu bedzie włączone PVP. Wiem, moznato zrobićpo kawałkach , ale to jest bardzo dużo pracy i czy jest możliwość aby stworzyć cuboid na 1 caly cylinder ( probowalem //sel cylinder ale to nic nie dalo)
Napisano 04 July 2013 - 10:01 Najlepsza odpowiedź
//sel cyl , dalej zaznaczasz srodek cylindra i promień
Aby wrócić do klasycznych cuboidów wpisz //sel cuboid
Napisano 04 July 2013 - 10:32
Taak , wpisalem //sel cyl zaznaczylem srodek promien i pisze /rg define spawn po czym wyskakuje ze musze zaznaczyc najpierw world editem ...
Napisano 04 July 2013 - 10:41
Luknij :
Napisano 04 July 2013 - 11:40
Opublikowano 19 lip 2012 Teraz juz to nie dziala , a mam najnowsze pluginy (we wg)
Napisano 04 July 2013 - 11:47
pisze mi Select a region with WorldEdit first , po zaznaczeniu cmd //sel cyl
Napisano 08 July 2013 - 12:11
Hmm chyba nie zrozumiałeś o co koledze @Muscu chodziło
piszesz //sel cyl a potem zaznaczasz /wand'em obwód koła.
Przyda ci się mod (nie plugin) WorldEdit Cui który pokazuje siatkę zaznaczonego obszaru.
Napisano 08 July 2013 - 20:08
Komendy do worldedit
Kreacja //hcyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy, pusty cylinder. //cyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy cylinder. //sphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy kulę. Jeżeli w miejscu [raised?] wpisze się “yes“, kula tworzy się tak, że gracz stoi na jej dnie. //hsphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy pustą kulę. /forestgen [rozmiar] [rodzaj] [gęstość] – Tworzy las. /pumpkins [rozmiar] – Tworzy las dyń. Worldguard to tego nie jest potrzebny stajesz w wyznaczonym miejscu bez zaznaczania terenu i wpisujesz
//hcyl <materiał> <promień> [wysokość] //cyl <materiał> <promień> [wysokość]
No i masz pusty lub pełny cylinder