W sprawie tłumaczenia nazw.
[MOD][1.5.1] TerraFirmaCraft - Dodaj do Minecraft trochę realności
#22
Napisano 04 June 2013 - 15:30
ok tylko podaj na PW te nazwy w jakiej chcesz kolejności
#23
Napisano 05 June 2013 - 14:00
Naprawdę super mod. Gram sobie na nim. Będzie jeszcze jakiś poradnik? Btw. dawno nie było takiego dobrego opisu!
Nie mam smoków, nie zbieram autografów i diaxów, więc nie wiem, co tu wstawić.
#24
Napisano 05 June 2013 - 19:51
Naprawdę super mod. Gram sobie na nim. Będzie jeszcze jakiś poradnik? Btw. dawno nie było takiego dobrego opisu!
Pewnie. Materiału jest jeszcze sporo... Została mi produkcja węgla drzewnego, kuźnia, kopanie za rudami. rozmnażanie zwierząt i farmienie roślin. I jeszcze posiłki
#26
Napisano 11 June 2013 - 17:50
@jerzykwilczek
Zauważyłem że od jakiegoś czasu nie dodajesz nowych treści do poradnika.
Sam ogarnąłem ten mod i mógłbym Ci w razie czego pomóc, napisać kilka poradników, np. o śluzach wodnych albo przetapianiu metali.
Oczywiście zrozumiem jeśli wolisz sam pisać, to przecież twój temat.
#27
Napisano 11 June 2013 - 18:03
@Topic Świetny opis Ogarnąłem dzięki temu poradnikowi modyfikację ale to szczegół
Dodałem bardziej przejrzysty opis instalacji. Sprawdź, czy wszystko zrobiłeś dobrze. W crashu jest napisane że masz wersję 1.5.2...
Na pewno jest kompatybilny z rei's minimap i smart moving, ale autor sam pisze, że nie wie z jakimi innymi modami jest kompatybilny. Na pewno jest niekompatybilny z NEI.
Jest kompatybilny
Co do innych modów:
Mody ogólnie działają, są jednak problemy jeśli dodają nowe bronie (okazuje się że przeciętny mob ma 500hp a bronie z tego moda zabierają po ok. 100hp) i konflikty ID ale da się to naprawić
#28
Napisano 12 June 2013 - 17:33
Spoko, możesz coś napisać i wysłać mi na PW, ale ja dziś napiszę przetapianie i wykuwanie a potem nie wiem czy nie skończę poradnika... Albo zawieszę. Do wakacji@jerzykwilczek
Zauważyłem że od jakiegoś czasu nie dodajesz nowych treści do poradnika.
Sam ogarnąłem ten mod i mógłbym Ci w razie czego pomóc, napisać kilka poradników, np. o śluzach wodnych albo przetapianiu metali.
Oczywiście zrozumiem jeśli wolisz sam pisać, to przecież twój temat.
EDIT: Nie mam czasu. Możesz napisać wykuwanie, wytapianie masz gotowe.
Kompatybilny mówisz...@Topic Świetny opis Ogarnąłem dzięki temu poradnikowi modyfikację ale to szczegół
Jest kompatybilny
Co do innych modów:
Mody ogólnie działają, są jednak problemy jeśli dodają nowe bronie (okazuje się że przeciętny mob ma 500hp a bronie z tego moda zabierają po ok. 100hp) i konflikty ID ale da się to naprawić
Na stronie autora jest napisane, że nie...
#29
Napisano 13 June 2013 - 13:52
premium? ściągasz technica, podajesz link do paczki i wszystko zainstalowane (mam na myśli tą paczkę). classic jest do bani
#30
Napisano 18 June 2013 - 16:24
Hmmm... hmmm... Oj! Przepraszam. Zamyśliłam się... Myślałam nad tym czy jest kompatybilny z 1.5.2
#32
Napisano 25 June 2013 - 20:52
Epickooo kiedy dodasz wykuwanie ?
xd
#33
Napisano 25 June 2013 - 21:44
#34
Napisano 26 June 2013 - 06:59
Fajny mod tylko szkoda że nie jest na 1.5.2 ale i tak masz +
#35
Napisano 26 June 2013 - 10:38
Na prawdę świetny mod, sam na nim raz na jakiś czas pogrywam. Przedstawienie moda też jest w porządku.
#36
Napisano 09 July 2013 - 15:12
Zbugowany na multi jest
#37
Napisano 10 July 2013 - 15:38
Zbugowany w jakim sensie? Ja nic dziwnego nie zauważyłem...
kompletnie pijany
#38
Napisano 10 July 2013 - 15:59
#39
Napisano 12 July 2013 - 12:52
#40
Napisano 15 July 2013 - 11:08
Super mod! zawsze go chciałem mieć tylko po polsku poradnika nie znalazłem