To były piękne czasy. Było trudniej i to się liczy.
Pamiętacie to ? Stare Czasy MC ?
#21
Napisano 14 May 2013 - 18:11
#22
Napisano 14 May 2013 - 18:12
Dla mnie MC wtedy miał jakąś taką magię, która z czasem się ulotniła
PRAISE THE MACHINE GOD
#23
Napisano 14 May 2013 - 18:33
#24
Napisano 14 May 2013 - 18:38
Ludzie myślą, że skiepszczenie MC wynika z nowych dodatków.. a tak naprawdę po prostu nudzą się grą, nie udawajmy, vanilla survival jest nudny strasznie.
- JacobTab i Sihrax lubią to
#25
Napisano 15 May 2013 - 15:26
Ja za to cieszyłem się jak dziecko, gdy dodali "ten prostokątny klocek" (Rękę) w prawym dolnym rogu.
Albo jak np. znalazłem diaxy, to prawie się zesrałem ze szczęścia.
Good old times.
MODI RULZ!!!! ok
#26
Napisano 15 May 2013 - 16:48
Już od dawna chciałem (i nadal chcę) zagrać sobie na classicu. Nie wiem czemu, ale ma jakiś swój urok. Nic nie da się poza budowaniem robić, a wolałem grać podczas bety w takiego classica niźli w aktualnie panującą wersję.
I tak, pierwsze diaxy... To było coś. Mógłbym rzec, że jak zobaczyłem ten niebieski kamień w... kamieniu, to "rzygnąłem tęczą" i jarałem się jak brzózka podpalona miotaczem ognia.
~ Esterad Thyssen, Wieża Jaskółki
#27
Napisano 15 May 2013 - 20:51
Jeśli bym mógł, siedziałbym na classicu o wiele więcej, niestety mam za wolny net i troszku problemów z tym
#28
Napisano 20 May 2013 - 11:15
KIedyś w becie można było podczas multiplayer poczuć klimat nawet dziwne jest to że kiedyś w becie zrobiłem pierwszy i to najlepszy domek według mnie.
#29
Napisano 21 May 2013 - 16:38
Dawny MC to były czasy. Teraz to jakieś, kurde, marchewki, kwarce, czarownice, koniki, sterowanie świnkami i miksturki. Czemu nie wzieliby się za stworzenie nowych bloków, a nie elementów RPG? Stary MC miał swój klimat, teraz to tylko na modach grać.
#30
Napisano 23 May 2013 - 17:38
Nie mogę się doczekać kiedy do gry dojdą questy (jak w grach rpg), zmienią menu na zielono-złote, dodadzą mroczną muzykę, i mojang zmieni rodzaj gry z "Sandbox" na "RPG"
Od czasu 1.8 nie podoba mi się to że dodali Creative, ten tryb zniszczył starego dobrego, nie-zlagowanego Minecrafta.
jest tu ktoś kto gra od beta 1.3? oprócz mnie? na pewno będzie wiedział jakie to były fajne czasy te wersje 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 i 1.7 gdy dodali tłoki.
a wersja 1.9 jeszcze bardziej rozwaliła grę - czyli dodali Enchanty, mikstury... Wieśniaków!!
Szkoda że nie ma moda który zmieniałby wygląd gry, zmienił menu, dźwięki, zachowanie mobów, zachowanie niektórych narzędzi itd. na to wszystko co było w becie 1.5 czy innych bet albo alpha dla np. wersji 1.5.2.
Gdzieś pamiętam był taki mod, ale teraz go nie mogę znaleźć.
Do 1.8 dodali też nowe menu, takie które strasznie laguje grę, i zjada ram.
a mojang te wszystkie nowości od czasów 1.8 zbiera z różnych modów, pluginów na bukkit itp. bo oni sami nie mogą nic wymyślić
Браво, знаш Сербском цирилице! хД
#31
Napisano 16 June 2013 - 18:47
Ech.. pamiętam jeszcze, jak próbowałem się przeglitchowywać na serwerach z pluginami obronnymi
#32
Napisano 20 June 2013 - 21:59
Ja to młody jestem i zacząłem grać dopiero od Beta 1.5_01. Ale naprawdę, bardzo mi brakuje serwera na którym kiedyś grałem.
#33
Napisano 22 June 2013 - 15:03
Wersja 1.7.3, 2 tygodnie pracy nad zbudowaniem własnej cytadeli serwerowej - alternativmc, squad drużyny powyżej 16 lat, ponad 100 przegranych w mc godzin. Wojny, oblężenia, porwania, dyplomacja, mity i legendy - to już raczej nie wróci, chyba że ktoś znowu stworzy serwer na którym będzie się stawiało na rozgrywkę, a nie na sms-y, blichtr i blask, czy wizytówki.
#34
Napisano 22 June 2013 - 15:21
Prawdopodobnie najbardziej charakterystyczną cechą gier cRPG jest posiadanie przez awatara wyrażonych liczbowo współczynników, rozwijanych w trakcie gry
Więc nie piszcie mi tu że gra zamienia się w RPG.
Wg mnie to dobrze że gra się rozwija,chociaż przyznam że czasami mam ochotę wrócić do wersji beta 1.2,na której zacząłem grać.
#35
Napisano 22 June 2013 - 15:37
I ta pierwsza noc, której nie umiałem przeżyć.
I ten - jakże klasyczny - lazuryt, który udawał diamenty.
I żyła złota, której z niewiadomych przyczyn nie dało się wydobyć drewnianym kilofem.
I to poszukiwanie węgla.
Ach, ta wspaniała nieumiejętność gry w minecrafta... To właśnie ją tak dobrze wspominam.
nie przyćmi ich mijając czas
choć wiatr niezmierną ciemność gna
nad staw, nad górę i nad las!"
#36
Napisano 22 June 2013 - 15:41
#37
Napisano 23 June 2013 - 10:48
Tworzę świat. Pierwsza rzecz:
DLACZEGO DO CHO*ERY NIE MOGĘ ŚCIĄĆ TEGO DRZEWA?!!!!!!
po chwili:
aaaaa, to trzeba przytrzymać!
następnie:
*****, JAK SIĘ CRAFTUJE TEN ***** KILOF?!!!
Miałem tak samo. Pamiętam jak z tatą oglądałem CTSG i się zastanawialiśmy jak on ścina te drzewa.
Zaczynałem na alpha 1.2.6
Na początku gry miałem klitkę w skale i jedną pochodnię. Jaja były jak pojawił mi się pająk pod drzwiami i siedział tam cały dzień, a ja bałem się wyjść.
#38
Napisano 23 June 2013 - 10:59
@WolfHunter17
Skądś znam ten cytat...
@Topic
To ja mam pomysła! Może jakiś informatyk byłby chętny zrobić tak, że rozwijał by Minecraft od tej bety 1.7.3, w której dodali tłoki. ALE rozwijał by minecraft w zupełnie inną stronę, niż zrobił to mojang. Powstała by z tego taka większa modyfikacja. Robiło by się wtedy ankiety, co by tu dodać itp. Wtedy każdy by był szczęśliwy.
Adventure is my life
#39
Napisano 26 June 2013 - 09:22
Jestem za pomysłem @up
Ja zoczołem grać oficjalnie od bety 1.7.3
pierwszy raz zaczołęm grać od betu 1.5
dowiedziałem się o MC od bratanka i u niego grałem
kliknij!! Mój creeper umiera na brak diamentów
http://craftsite.pl/...w-forumowiczów/ - gra tworzona z naszych pomysłów by Rexu
http://craftsite.pl/...wienie-darmowe/ - najlepsze skiny by Rexu
Jaki słodziakk!!!!! ;)
SWEEETTT ;)
#40
Napisano 26 June 2013 - 09:33
Moim zdaniem ludziom się tylko wydaje, że stary minecraft był lepszy, ponieważ zaczynaliśmy grać i tam był taki klimat a teraz kiedy wiemy jak zdobywać surowce, nie boimy się moobów to już nie jest to samo. Nawet kiedy wrócimy do wersji minecrafta od której zaczynaliśmy to tak czy siak tego samego co na początku nie poszujemy.