lepsza rozdzielczość textur
Tekstury na chwilę obecną to nie jest żaden problem. Spokojnie jesteśmy w stanie używać wielu rozdzielczości jednocześnie. Jednak stawiamy na optymalizację więc "rozdzielczoscią przewodnią" jest 32x32.
dał byś tak mocno przybliżoną datę startu
Jesień/Zima - Jak dobrze pójdzie, a w okres letnio wakacyjny praca będzie na wysokich obrotach. Jestem dobrej myśli, bo dogadałem się z zagraniczną ekipą budowlaną, która liczy dobre 40 osób.
mógłbyś dać linka do tego programu?
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
- Prościejszego to już nie ma
Miałem na myśli skille typu coś ala pasywne
Skille pasywne są przewidziane jak i są powoli wdrażane. Wynikają onie głównie z adaptacji różnych ras do świata. Chociażby krasnolud, gorzej widzi za dnia, a lepiej w nocy, a wynika to z przystosowania jego przodków, którzy większość swojego życia spędzali pod ziemią.
Serwer za opłatą , only premium itp , czy jak to będzie wyglądać ?
Nie ma sensu lawirować. Po prostu nasz serwer nie będzie uwieżytelniał kont z minecraft.net więc wszyscy będą równi. Tak więc po prostu nie będzie podziału na premium jak i non-premium.
AuthMe albo rejestracje na stronie
Rejestracja będzie bezpośrednio w menu przed wejściem do gry.
Damm z tym angielskim - questy itp to będzie troche cieńko
Serwer będzie prędzej po polsku, jak po angielsku, bo wszystkie opowiadania (podstawy do questu) są pisane w języku polskim, a jest dość duży deficyt jeżeli chodzi o dobrych tłumaczy...
Jedna wystaramy się o serwer dwujęzyczny. Najwyżej zlecimy tłumaczenia jakiejś firmie. Co się jednak odbije tym, że będą płatne wejściówki, a tego chcielibyśmy uniknąć za wszelką cenę.
Ciekawe jak będą działać gate'y przy paruset graczach wchodących/wychodzących z miasta
Film miał bardzie ukazać ulepszoną animację otwierania się jak i zamykania ów "gate'a". W formie płynnego znikania każdego rzędu. Coś takiego będzie miało zastosowanie w mniejszych grodach/osadach, gdzie brama będzie na noc zamykana i będzie trzeba udać się do strażnika i go przekonać, aby ów brame otworzył. Po czym kamera "leci" na ów bramę i jest pokazane jak się ona otwiera.
Patrząc na owe itemki to mam wrażenie że będą wzorowane na WoWie, dodatkowa Stamina itp to czy będą tutaj profesje? Że tylko niektórzy mogą zaklinać a jeszcze inni szyć?
Klas nie będzie, by gracze mieli większy wybór. Bo jeżeli by tak było to mogłoby się tak okazać, że na tym samym poziomie wojownik jest o wiele słabszy w zwarciu od np. łucznika (czyli po prostu zły balans), a jeżeli zdarzy się tak samo lecz, gdy gracze sami będą mogli rozwijać postać w danym kierunku, to nie będą mogli mieć pretensji do nikogo innego jak do siebie za złe dobranie atrybutów.
Jeżeli zaś chodzi o profesje to jestem takiego zdania, że nie ma to najmniejszego sensu. Dlaczego ? za*********ć przez pół mapy po to tylko by łaskawie jakiś inny gracz uszył ci onuce, albo czekać za płatnerzem by Ci naramienniki naprawił, albo prosić 15 minut szczytnika by Ci tarcze "wyklepał". Totalny bezsens. Głównie dlatego, że dochodzi czynnik ludzki, czyli coś nieprzewidywalnego.
Dlatego jeżeli będziesz chciał mieć jakiś przedmiot, będziesz miał 3 wyjścia:
1. Zabijać potwory, a nóz dropnie. Co jest najbardziej nieprzewidywalne i zależy tylko i wyłącznie od szczęścia, bo takie same potwory w jednym regionie dropią jeden zakres itemów, a w innym drugi zakres...
2. Kupić u handlarza. Mało czasochłonne, dla kogoś kto umie szukać, bo jeżeli będziesz szukał miecza u rybaka no to może Ci to trochę zająć. Jest to też zarazem najrdoższe, bo wiadomo prócz kosztu za same półprodukty wychodzi robocizna (wynagrodzenie dla poszczególnych rzemieślników pracujących nad wykonaniem przedmiotu) + oczywiście marża (często wręcz horrendalna) dla handlarza. Jeżeli ktoś jest leniwy i podciera się monetami to może sobie pozwolić.
3. Kupić półprodukty i udawać się do poszczególnych rzemieślników. Co jest dość tanim jednak czasochłonnym przedsiemwzięciem. Głównie jeżeli chodzi o wyroby metalowe, bo proces technologiczny jest dość długi. Jeżeli np. chcemy najprostszy naramiennik to musimy się udać do odpowiedniej kopalni. Kupić od górnika (lub zarządcy) odpowiednią ilość rudy. Udać się do huty i przetopić meta i tutaj może wystąpić pierwszy problem, gdyż jak wiadomo jest wiele różnych hut jedne specializują sie np. w przetopie szkła. A im bardziej metal jest rzadszy tym jest potrzebna wyższa temperatura potrzebna do obróbki, a nie zawsze piec hutniczy może osiągnąć daną temperature. Załóżny jednak, że znaleźliśmy odpowiednią hutę. Przetopiła nam rudę i otrzymaliśmy "sztabki" metalu. I teraz, albo udajemy się do kowala, gdzie będzie taniej, ale gorszej jakości wyrób otrzymamy lub do płatnerze, gdzie będzie rzecz jasna drożej, ale nasze naramienniki dłużej posiągną i będą lepszej jakości.
Jest to trochę zawiłe i jak dla mnie daje to lepszy klimat RPG niż OOC czy IC, co dla mnie jest totalnie bezsensowne i psują tylko ów klimat.
Dobra mam nadzieje, że rozwiałem wiele wątpliwości. Jeżeli macie jakieś pytania to postaram się na nie odpowiedzieć.
Pozdrawiam _Pitbull_ !