"Moja gra opierała się tylko na robieniu kasiury "?? I oczywiście mieszkałem w zwykłej dirtowce? Takiej jakich wiele na serwerze. Oj Kodek z całym szacunkiem ale chyba przesadziłeś.
Oferty wieśniaków na serwerze
#21
Napisano 05 May 2013 - 17:00
#22
Napisano 05 May 2013 - 17:13
Skoro macie pretensję, że nagle już nie jest tak łatwo jak sobie zaplanowaliście to szkoda. Ale jeśli cała wasza gra opiera się na robieniu kasy, to bardzo smutne. Wszystkie zmiany są jak najbardziej dobre, a jak nie potraficie sobie z tym poradzić, to się tego nie dotykajcie. Nie całą gra kręci się wokół pieniędzy.
Papa superrobo, szkoda że całą Twoja gra opierała się na robieniu kasiury.
Zmiany z ekonomią nigdy nie będą akceptowalne, niezależnie czy pozwolą więcej zarobić czy mniej, zawsze znajdzie się ktoś z problemem.
Niektóre oferty są po prostu nieadekwatne do poziomu poniesionej pracy. Pomijając już fakt, że wszystko należy przekalkulować, aby każda z ofert miała zbliżoną opłacalność.
Chociaż jedno trzeba powiedzieć, że wcześniejszy skup ciastek był przesadzony. Chociaż nikt nie narzekał, bo było to na korzyść gracza
#23
Napisano 05 May 2013 - 18:10
Kodek powiem ci, że osobiście poza paroma rzeczami jak np kaktusy zboże itp nie mam nic przeciwko. Tak samo nie bulwersuje się tym, że nasze npc straciły listę wykupu. Ale z drugiej strony uważam, że mówienie iż granie dla zarabiania kasy jest smutne to mnie dziwi. Minecraft to gra w którą każdy powinien grać jak mu się podoba (dopóki nie przeszkadza innym graczom). Rozumiem, że masz swoja wizje serwera ale nie sądzę, że czepianie się ludzi o granie tylko po to aby pozbierać sobie wirtualną walutę było mądre. Niech każdy gra jak chce oto chodzi w tej grze, tym bardziej, że nikomu nie szkodzi.
A co do ciebie superrbro przesadzasz. Sam zbierając z niedużej farmy potrafiłem na ciachach zrobić 2kj dziennie co było przesadą. Więc czepianie się o tą ofertę jest kompletnie bez sensu.
Od siebie bym jeszcze dodał, że oferty takie jak nether wart, zboże czy też chleb bądź marchewki są za duże i kompletnie nie opłacalne gdyż takie pole trzeba skosić, zasadzić i poczekać, aż urośnie.
#24
Napisano 05 May 2013 - 18:27
Właściwie nie chodzi mi o czepianie się tej oferty co o małą stabilność warunków gry. Faktycznie od dłuższego czasu Kodek przyśpieszył tempo rośnięcia upraw i faktycznie jest coś w tym co mówisz. Od tego czasu wielkie farmy nie są niezbędne do zarabiania. Jakaś korekta ofert pewnie by się przydała, ale podwyżki 300% chyba za dużo zmieniają.
#25
Napisano 05 May 2013 - 18:31
Akurat najbardziej to przeszkadza graczom, którzy srają kasą.
- GreyHavens, Fiwo735 i tjanusik lubią to
#26
Napisano 05 May 2013 - 18:48
Tak, granie dla samego zarabiania jest smutne. Superrobo stworzył świetne budowle, poświęcił naprawdę mnóstwo czasu na ładne twory i co widzę? Nie podoba mu się, że kasiurkę trudniej będzie mu zdobywać i dla niego to koniec. Jak mam to rozumieć?
Oferty zmieniły się przechylając szalę i zdecydowanie to nie ostatni raz. Kiedyś jeszcze zobaczymy kilka zmian, podoba mi się pomysł z Fire Charge.
- Sibcat i Fiwo735 lubią to
#27
Napisano 05 May 2013 - 18:52
Tak jakoś mi się skojarzyło.
- Sibcat lubi to
#28
Napisano 05 May 2013 - 20:44
OK Może przesadziłem. Nie przepadam za zmianami
#29
Napisano 06 May 2013 - 20:27
To miło superrobo, że się "nawróciłeś", ale twój wcześniejszy tok myślenia jest pewnie bazą dla umysłów wielu graczy na jCraft. Sam mam ledwo 200j na koncie i jakoś żyję,nie przeszkadza mi to zbytnio w grze. Ale cóż, są gracze, którzy myślą tylko o pieniądzach (ciekawe czy w realu też?) i raczej tego nie zmienimy. Nie chcę tutaj wskazywać żadnych konkretnych osób. A jednak - ciekawe co by było, gdyby w ramach testu największym bogaczom na serwerze "wyczyścić konta bankowe". Ciekawe rozwiązanie, by poznać osoby, którym zależy tylko na pieniądzach. Ci, dla których handel na serwerze jest tylko urozmaiceniem rozgrywki zostali by i grali dalej, a ci, których interesuje tylko ich "mamona" przestali by wchodzić na serwer.
- Kodek i Sibcat lubią to
#30
Napisano 06 May 2013 - 22:46
To miło superrobo, że się "nawróciłeś", ale twój wcześniejszy tok myślenia jest pewnie bazą dla umysłów wielu graczy na jCraft. Sam mam ledwo 200j na koncie i jakoś żyję,nie przeszkadza mi to zbytnio w grze. Ale cóż, są gracze, którzy myślą tylko o pieniądzach (ciekawe czy w realu też?) i raczej tego nie zmienimy. Nie chcę tutaj wskazywać żadnych konkretnych osób. A jednak - ciekawe co by było, gdyby w ramach testu największym bogaczom na serwerze "wyczyścić konta bankowe". Ciekawe rozwiązanie, by poznać osoby, którym zależy tylko na pieniądzach. Ci, dla których handel na serwerze jest tylko urozmaiceniem rozgrywki zostali by i grali dalej, a ci, których interesuje tylko ich "mamona" przestali by wchodzić na serwer.
Twój punkt spojrzenia jest wyjątkowo ubogi. Superrobo ma duży dobytek nie tylko pod kątem finansowym, ale także budowlanym. Zarabianie pieniędzy także jest sposobem na grę, na nudę. Jeśli przynosi mu to frajdę, to jaki w tym widzisz problem? Jollary dają możliwość poszerzania terenów, poprzez zakup nowych chunków. W momencie kiedy na serwerze dorobiłeś się ogromnego domu, całej infrastruktury to zaczynasz szukać rozrywki gdzie indziej. Czytając Twój post mam wrażenie, że masz do kogoś pretensję o to, że komuś się lepiej powodzi. Jest to wykupione ciężką pracą. Tak jak w normalnym życiu na wszystko należy zapracować- pieniądze, wiedzę, doświadczenie.
Aktualny cennik wymaga sporej modyfikacji, ponieważ są zbyt duże przeskoki, które wyszczególniłem w moim poprzednim poście.
- Fiwo735 i JASIO007 lubią to
#31
Napisano 06 May 2013 - 23:18
Skad wiesz ze chodzilo mi akurat o superrobo?Poza tym pisalem o toku myslenia, ktory superrobo wyrazal w poprzednich postach,a niestety nawiedza on umysly bardzo wie.lu osob
- Sibcat i tjanusik lubią to
#32
Napisano 07 May 2013 - 15:14
- Cranckey lubi to
#33
Napisano 31 May 2013 - 10:25
Dodałem tabelkę ukrytą w spoilerze, która prezentuje oferty jakie pojawią się po zmianie serwera na wersję 1.6. Oferty zostały opracowane przez Yuniusa oraz przeanalizowane przez kilku innych graczy na serwerze, zanim ją tutaj wstawiłem. Oczywiście tabelka jest publikowana, aby pozbierać waszą opinię na temat nowych ofert.
- tjanusik lubi to
#34
Napisano 31 May 2013 - 10:56
#35
Napisano 31 May 2013 - 11:17
Ja mam pytanie: dlaczego dostajemy tyle samo emeraldow za wiecej przetopionego złota/żelaza i za mniej nieprzetopionego złota/żelaza? Jak dla mnie trochę bezsensu (chyba, że chodzi tu o to, że niektórzy maja expiarki na pigmanach i za łatwo złoto zdobywali, a ta zmiana zmobilizuje górników ). Bardzo się cieszę, że będzie możliwość kupienia końskiej zbroi - nie będzie trzeba robić restartu świata I tak w ogóle to te nowe oferty bedą sie pojawiały u starych wieśnieków, kiedy wykupiony ich aktualna ofertę? Czy będzie trzeba zdobyć nowych?
Oferty wieśniaków zostaną zapewne w całości zrestartowane.
#36
Napisano 31 May 2013 - 16:24
#37
Napisano 31 May 2013 - 17:06
Sądzę, że janusik rzeczywiście może mieć rację i ilość ghast tear'ów można zredukować do 2 sztuk.
- tjanusik lubi to
#39
Napisano 31 May 2013 - 21:39
A może tak dać możliwość kupna łzy ghasta za emerald? Myślę, że co bogatsi burżuje woleliby zapłacić za parę łez u npc niż biegać po netherze w poszukiwaniu ghasta (bedzie ciut większa wymiana pomiędzy npc a graczem, nie tylko wciskanie takiemu Andrzejowi ciastek na siłę;p).
- tjanusik lubi to
#40
Napisano 01 June 2013 - 08:43
Mysle ze co do kupowania łez za emeralda to z kolei nie byłoby uczciwe dla wiesniaka a dla nas zbyt łatwe , choć samo kupno łez tez byłoby dobre do wprowadzenia .A może tak dać możliwość kupna łzy ghasta za emerald? Myślę, że co bogatsi burżuje woleliby zapłacić za parę łez u npc niż biegać po netherze w poszukiwaniu ghasta (bedzie ciut większa wymiana pomiędzy npc a graczem, nie tylko wciskanie takiemu Andrzejowi ciastek na siłę;p).