Zmiany na jCraft - Freebuild!
#1
Napisano 18 September 2012 - 17:02
Jak wspomniałem, na początek zabrałem się za prostsze rzeczy.
LWC: Dodałem możliwość zabezpieczania piecyków, podajników i brewing standów
jSleep: Dodałem możliwość teleportowania się do swoich łóżek za pomocą zegarka - Teleportacja kosztuje 5 jollarów
jCoetus: https://craftportal....e-i-komendywip/
Surowcowa: Całkiem nowy generator
Główna: Brak możliwości kopania rud - "Żeby coś się zmieniło trzeba poświęcić kilka rzeczy i mam nadzieję, że to zrozumiecie."
#2
Napisano 18 September 2012 - 17:14
jSleep: Ciekawe zastosowanie zegarka. Cena też przyzwoita.
Zmiany są na razie na lepsze
#3
Napisano 18 September 2012 - 17:19
#4
Napisano 18 September 2012 - 17:24
jSleep: Ciekawe, aczkolwiek uważam to za kolejne ułatwienie rozgrywki, które psuje grę, i tak jest łatwo jak nigdy :[
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia oraz mam nadzieję, że zostaną wprowadzone jakieś urozmaicenia mające na celu utrudnić rozgrywkę
#5
Napisano 18 September 2012 - 18:01
Gdy tylko się teleportowałem zostałem zabity przez dziurę w świecie i straciłem moje ,,nadziane,, diamentowe EQ.
#6
Napisano 19 September 2012 - 16:49
Ogólnie spoko
#8
Napisano 19 September 2012 - 18:19
Tytuł ma wspólne to, że główna mapa będzie teraz mapą FB, tak jak na starym jCrafcie
YAY, może powoli zaczniemy wracać do starego ukochanego stylu
Już nie moge sie doczekać jak bd mial kompa i wejde na serva.
Zdrowiej Kodeku.
P.S. Mam nadzieje ze jest wiecej tych zmian niż napisane
#9
Napisano 19 September 2012 - 18:23
Zmian będzie więcej , czytaj : P
Poniżej będę umieszczał elementy, które wprowadzam i usuwam. Oczywiście temat jest, żebyście mogli je komentować, dlatego nie umieszczam ich bezpośrednio w changelogu.
#11
Napisano 19 September 2012 - 20:54
Popi, ale jest też jedna wg. mnie dziwna rzecz... Z głównej mają zniknąć surowce
Ten temat jest do komentowania zmian , które Kodek dodaję w pierwszym poście , pogadać możecie sobie na PW.
@DOWN
No bo jest napisane ,że komentujemy zmiany które wypisał Kodek , a Ty zaczynasz sobie urządzać pogawędke (zwracasz sie do Popiego bezposrednio )
Może wszyscy zaczną pisać "Adamie , ale fajnie sie teleportuje do łóżek , nie?" albo coś w ten deseń
#13
Napisano 20 September 2012 - 13:46
Gościu, skoro to ma być freebuild, to raczej ma być łatwo a nie trudnoLWC: Z jednej strony dobrze, a z drugiej ludzie znowu będą robić budowle z zabezpieczonych piecyków >_>
jSleep: Ciekawe, aczkolwiek uważam to za kolejne ułatwienie rozgrywki, które psuje grę, i tak jest łatwo jak nigdy :[
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia oraz mam nadzieję, że zostaną wprowadzone jakieś urozmaicenia mające na celu utrudnić rozgrywkę
Nigdy nie grałem na serwerze inie będę, bo mi premium ukradli, ale do tej informacji raczej nie muszę znać serwera
Więcej o NAS*:
My żyjemy normalnie, piszemy na forach i gramy w Minecrafta. Jednak jesteśmy na każde JEGO zawołanie! Nie wolno nam robić tego, czego ON zabrania ani nie robić tego, co ON każe, w przeciwnym wypadku ON rzuci na nas klątwę, której boją się wszyscy "nieustraszeńcy" świata. Każdy, kto zostanie dotknięty tą klątwą, kiedyś umiera. <scary music> Zbieramy dla NIEGO informacje. Rozmawiając z jednym z nas, nigdy nie możesz wiedzieć, czy twój rozmówca normalnie z tobą rozmawia, czy też podstępnie zbiera informacje o tobie dla NIEGO. Strzeż się nas!
* - Sługach Herobirne'a
Zapraszam do oglądania mojej rezydencji!
Cóż za paskudna autoreklama! >
Emotka mojego autorstwa: <o>_(o> - Copyright Kasztanek - Sługa Herobrine inc. Do not distribute!
!!!Jeśli nie chcesz popsuć sobie życia, nie czytaj zawartości spoilerów!!!
#14
Napisano 29 September 2012 - 14:07
#15
Napisano 29 September 2012 - 15:14
#16
Napisano 29 September 2012 - 15:53
Mapa surowcowa będzie miała własny generator, który ma 35% więcej jaskiń i jest o 10% wyższa.
Wszystkie wygenerowane rudy(nie postawione) w świecie głównym zostają usunięte aby mapa surowcowa miała swój cel ponieważ aktualnie nie ma powodu aby ją odwiedzać.
Poza tym prawdopodobnie Adikso skończy dzisiaj nakładę na cuboidy, która ułatwi administracji jak i graczom zakładanie zabezpieczeń na wasze budowle.
#17
Napisano 29 September 2012 - 16:51
#18
Napisano 29 September 2012 - 17:46
#20
Napisano 29 September 2012 - 18:41
Kodeku, czy w tym "updacie" usuniesz mobki z mapy głównej?
Albo jestem gupi albo napisał wyżej co zmieni.