Skocz do zawartości


Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

[AUTORSKA][64x][1.9!][16w20a!] Nobody's Pack


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
112 odpowiedzi w tym temacie

#101 SkubanyY24

SkubanyY24

    SkubanyY

  • Użytkownik+
  • 137 postów

Napisano 25 February 2016 - 17:13

Texture pack fajny, estetycznie zrobiony.  :) 

Tylko, ma jeden mały minusik. Smok wygląda mniej "realnie" niż inne zwierzęta np.: krowy.  ;) 

Ogólnie poleciłbym.  :P 

9+/10.  :3 



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#102 SirNobody

SirNobody

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 279 postów
  • DarkSirNobody

Napisano 25 February 2016 - 17:20

W międzyczasie dokończono trzy kolejne wsparcia do Nobody's Packa: ProjectRed, Applied Energistics 2, Logistics Pipes 

 

Następne w kolejności są: TerraFirmaCraft, Botania, Thaumcraft 4 (a potem Thaumcraft 5) i Buildcraft.


"Nie ma piękna, jeśli w nim leży krzywda człowieka. Nie ma prawdy, która tę krzywdę pomija. Nie ma dobra, które na nią pozwala"

nobodyspacklogo2.png


#103 Grewest

Grewest

    Znawca

  • Użytkownik
  • 233 postów

Napisano 20 April 2016 - 22:58

Planujesz autorze poprawić pewną rzecz? Jeśli  pokoloruje zbroje zbroje to jej kolor się nie zmienia.



#104 SirNobody

SirNobody

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 279 postów
  • DarkSirNobody

Napisano 20 April 2016 - 23:07

zmienia się tylko kolor pasków/dodatków, ale masz rację, trzeba będzie to zmienić.. tak, zajmę się tym i wymienię tę zbroję w wolnej chwili. :)


  • Grewest lubi to

"Nie ma piękna, jeśli w nim leży krzywda człowieka. Nie ma prawdy, która tę krzywdę pomija. Nie ma dobra, które na nią pozwala"

nobodyspacklogo2.png


#105 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 27 April 2016 - 20:50

Fajny fajny. Może kiedyś pobiorę i wymieszać z innym.

#106 Grewest

Grewest

    Znawca

  • Użytkownik
  • 233 postów

Napisano 01 May 2016 - 13:12

Znalazłem jeszcze 2 błędy: 
-Stare okno alchemii(nie widać miejsca na "paliwo")
-koń szkielet nie ma swojej tekstury

Mam nadzieje że pomogłem :)


  • SirNobody lubi to

#107 SirNobody

SirNobody

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 279 postów
  • DarkSirNobody

Napisano 01 May 2016 - 13:25

o oknie do alchemii wiedziałem, ale o koniu zapomniałem zupełnie. DZIĘKI! :) postaram się to zaktualizować jak najszybciej.


Użytkownik SirNobody edytował ten post 01 May 2016 - 13:25

  • Grewest lubi to

"Nie ma piękna, jeśli w nim leży krzywda człowieka. Nie ma prawdy, która tę krzywdę pomija. Nie ma dobra, które na nią pozwala"

nobodyspacklogo2.png


#108 karawaniarz

karawaniarz

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 203 postów

Napisano 26 January 2017 - 08:42

A gdzie wsparcie dla 1.11?! Texturepack jest R.I.P?!


Nie traktujcie moich postów poważnie.


#109 SirNobody

SirNobody

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 279 postów
  • DarkSirNobody

Napisano 26 January 2017 - 09:04

Nie, nie jest R.I.P.! Właśnie jestem w trakcie przygotowania wsparcia dla tej wersji. Przepraszam, za opóźnienie, życie i praca mnie nieco oderwały od tworzenia paczki ;)


  • Grewest lubi to

"Nie ma piękna, jeśli w nim leży krzywda człowieka. Nie ma prawdy, która tę krzywdę pomija. Nie ma dobra, które na nią pozwala"

nobodyspacklogo2.png


#110 Grewest

Grewest

    Znawca

  • Użytkownik
  • 233 postów

Napisano 30 January 2017 - 16:33

Witam

Zauważyłem że tp nie ma polskich znaków(ąeśćź) Mam nadzieję że to poprawisz :)


Użytkownik Grewest edytował ten post 30 January 2017 - 16:33


#111 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 05 February 2017 - 18:54

Witam

Zauważyłem że tp nie ma polskich znaków(ąeśćź) Mam nadzieję że to poprawisz :)

 

A dlaczego nie grasz po angielsku? Dla przykładu ja mam zerowe zainteresowanie wspieraniem polskich znaków diakrytycznych w swoich paczkach (głównie z powodu tego, że jeżeli zaczniesz już to robić to musisz edytować bardzo dużo plików, żeby nie pozostawić nic z template'a. Pozostawienie czegokolwiek z template'a jest nie tylko nieprofesjonalne, ale też może spowodować usunięcie paczki z PMC). Dużo roboty, a mały efekt tylko po to, żeby ktoś sobie w kiepskim polskim tłumaczeniu pograł, albo dowiedział się co lubi tekstura gąbki w dokładnym tłumaczeniu English UK.


  • Snowrip lubi to

uziush_1221958_sig.jpg


#112 SirNobody

SirNobody

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 279 postów
  • DarkSirNobody

Napisano 05 February 2017 - 19:02

Mam bardzo podobne podejście. Może brzydka, polska czcionka trochę gryzie w oczy na chacie, ale plików fontów jest zwyczajnie zbyt wiele, żeby się tym zajmować. Może kiedyś - raczej nie w najbliższym czasie. Wolę ten czas poświęcić raczej na na przykład dodawanie modeli, z czym też jestem w tyle zresztą. 

 

 

BTW, hej Uzi ;)


  • Snowrip lubi to

"Nie ma piękna, jeśli w nim leży krzywda człowieka. Nie ma prawdy, która tę krzywdę pomija. Nie ma dobra, które na nią pozwala"

nobodyspacklogo2.png


#113 Grewest

Grewest

    Znawca

  • Użytkownik
  • 233 postów

Napisano 08 February 2017 - 20:33

A dlaczego nie grasz po angielsku? Dla przykładu ja mam zerowe zainteresowanie wspieraniem polskich znaków diakrytycznych w swoich paczkach (głównie z powodu tego, że jeżeli zaczniesz już to robić to musisz edytować bardzo dużo plików, żeby nie pozostawić nic z template'a. Pozostawienie czegokolwiek z template'a jest nie tylko nieprofesjonalne, ale też może spowodować usunięcie paczki z PMC). Dużo roboty, a mały efekt tylko po to, żeby ktoś sobie w kiepskim polskim tłumaczeniu pograł, albo dowiedział się co lubi tekstura gąbki w dokładnym tłumaczeniu English UK.

Po prostu piszę na czacie:/   
 

 

Mam bardzo podobne podejście. Może brzydka, polska czcionka trochę gryzie w oczy na chacie, ale plików fontów jest zwyczajnie zbyt wiele, żeby się tym zajmować. Może kiedyś - raczej nie w najbliższym czasie. Wolę ten czas poświęcić raczej na na przykład dodawanie modeli, z czym też jestem w tyle zresztą. 

 

 

BTW, hej Uzi ;)

Rozumiem. Zawsze można włączyć unicode  :)