Generatory wasze pomysły, moje, i jeszcze czyjeś
#1
Posted 20 August 2012 - 15:54
1
usunąłbym kilka biomów i trochę je pozmieniał :
-dżungla (jedyny porządny biom)
-wysokie góry
- -dodałbym śnieg
- -iglaki zamiast dębów
- -i zamarzającą wodę
-las
- -przywrócił bym na tym biomie rzeźbę terenu z alfy
-pustynia zostaje jak jest
-bagna mogą zostać
-łąka
- -mniej sraczkowy kolor
2
Pomysł z kontynentami jest dobry
ale na oceanach powinny pojawiać się archipelagi z wyspami (palmy, gęste lasy, duże plaże, krzaki
i skrzynie ze skarbami )
To moja propozycja generatora map w mc a teraz chciałbym zobaczyć wasze pomysły
ale jeśli zamierzasz napisać by wrócili do alfy albo jakiejś bety to nie rób spamu i tego nie pisz z góry dziękuje
może wspólnie wymyślimy taki projekt generatora jaki by wszystkim pasował
#2
Posted 24 August 2012 - 14:51
#3
Posted 24 August 2012 - 16:33
#5
Posted 24 August 2012 - 16:41
2. Usunięcie bagien.
3. Drastyczne zmniejszenie występowania dżungli.
4. Górzyste odmiany biomów w ich części, czyli że np. jest sobie dżungla, a obok już zaczyna się kawałek terenu z dżunglowymi wyżynami.
5. Równiny z jesienną trawą, bez wysokiej trawy i dużą ilością kwiatów <3.
Lub po prostu dać stary generator i każdy by się cieszył. Tylko wstawić tam występowanie wiosek, opuszczonych kopalni i nowszych biomów.
#6
Posted 24 August 2012 - 16:42
pustynia lodowa
Sam lód. Nie ma drzew, zwierząt, pada śnieg. Idealne na serverowe wiezienie. Co jakiś czas jakaś lodowa góra.
#7
Posted 24 August 2012 - 16:46
Nowy biom:
pustynia lodowa
Sam lód. Nie ma drzew, zwierząt, pada śnieg. Idealne na serverowe wiezienie. Co jakiś czas jakaś lodowa góra.
Po co ci taki biom, skoro on jest? Co prawda gdzieniegdzie są drzewa i zwierz. Chyba, że chodzi ci o bloki lodu, nie śnieg. Tego by chyba nie dodali, ale znajdziesz to w Extreme Biomes Mod(czy jakoś tak).
#8
Posted 24 August 2012 - 16:52
#9
Posted 04 September 2012 - 22:46
Bardzo twórcze i konstruktywneNa pewno jakieś nowe biomy i struktury generujące się tam.
Jakich ????????Więcej biomów, więcej roślin. Tyle.
Ta trawa to jakaś porażka tu trzeba odcień zmienić a nie zmniejszyć bladość.Mniej blada trawa w górach
1. Zgadzam się.1. Trawa żywa(coś jak z dżungli, ale mniej) we wszystkich biomach.
2. Usunięcie bagien.
3. Drastyczne zmniejszenie występowania dżungli.
4. Górzyste odmiany biomów w ich części, czyli że np. jest sobie dżungla, a obok już zaczyna się kawałek terenu z dżunglowymi wyżynami.
5. Równiny z jesienną trawą, bez wysokiej trawy i dużą ilością kwiatów <3.
Lub po prostu dać stary generator i każdy by się cieszył. Tylko wstawić tam występowanie wiosek, opuszczonych kopalni i nowszych biomów.
2. Nie są ludzie którzy je lubią więc nie.
3. Każdy biom powinien mieć taką samą częstotliwość generowania by każdy znalazł coś dla siebie.
4. Całkiem całkiem pomysł.
5. Na **** to ?
6. Nie nie każdy jak coś wprowadzili powinni to tylko ulepszać bo pozbawią kogoś czegoś co mu się spodobało w nowym. Co najwyżej rzeźbę terenu ze starego mogli by przywrócić.
Pierwsza część to na wiersz się nadaje. A druga jeszcze bardziej ? Jak?Kaniony z rzekami pomiędzy górami, i bardziej epickie góry.
Pustynia lodowa to takie wciskanie matki z wózkiem do pełnego autobusu ...Jak i tej kolejnej łąki...
#10
Posted 05 September 2012 - 09:31
2. Do wyboru stary generator (sprzed bety 1.
3. Do wyboru latające wyspy a'la Aether / Niebiański InDev
4. Hmmm, możliwość wyboru wysokości? Myslę, że do 1024 klocków w górę byłoby dobrze. Obowiązkowo zmodyfikowane Extreme hills, wykorzystujące pełną wysokość ;]
5. więcej fantazyjnych biomów (pod warunkiem, że można będzie je wyłączyć w ustawieniach generowania mapy)
6. Myślę że lodowy biom byłby w porządku. Z możliwością wydobycia surowców (byłoby dobrze, choć ukazanie surowców w przezroczystym lodzie będzie raczej trudne)
"Nie ma piękna, jeśli w nim leży krzywda człowieka. Nie ma prawdy, która tę krzywdę pomija. Nie ma dobra, które na nią pozwala"
#11
Posted 05 September 2012 - 17:48
#12
Posted 10 September 2012 - 20:22
#13
Posted 10 September 2012 - 21:17
Co do reszty pasuje
#14
Posted 11 September 2012 - 19:42
#15
Posted 12 September 2012 - 21:56
#16
Posted 13 September 2012 - 20:03
#17
Posted 14 September 2012 - 13:06
#18
Posted 14 September 2012 - 13:41
1.Wysepki na oceanach (by nie były takie nudne),tak jak mówił autor tematu.
2.Lodowce (rzadkie)
3.Snieżne i lodowe góry
4.Jakiś algorytm generowania biomów (by nie było tak by przy Dżungli była pustynia)
5.Wulkany
6.Generator podobny do tego z czasów 1.4 (pod względem lasów i pustego terenu)
7.Nowe podziemne struktury np :
-Jaskinia z stalagmitami i stalaktytami.
-Fortece
-Gniazda mobów (jakieś wielkie)
itd.
I tochyba wszystko jeżeli chodzi o moje pomysły
#19
Posted 07 December 2012 - 23:20
#20
Posted 13 February 2013 - 21:42
Dodałbym możliwość zmniejszenia oceanów.