Skocz do zawartości


Zdjęcie

[PBF] Emelthir - Cień Kryształu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1092 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shota

Shota

    Łajza

  • Użytkownik+
  • 1468 postów
  • Shotyslawa

Napisano 05 July 2012 - 22:18

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

"Największym wojownikiem jest ten, kto wroga zdoła przemienić w przyjaciela."

~ Anonim



Pewnego pozornie niewyróżniającego się dnia w królestwie Emelthir, Król jak na co dzień rozpatrywał ustawy i znudzenie odprawiał kolejnych urzędników z propozycjami różnorakich dekretów. Praca na ulicach jak zawsze aż wrzała, a żwawa elfia kasta robotnicza wznosiła kolejne wielkie świątynie w jakże wielkich miastach, Lordowie jak zawsze urzędowali w swoich wielkich posiadłościach, powiększając swój majątek niejednokrotnie... nikomu niczego nie brakowało... tę sielankę musiało jednak coś zburzyć... coś o niewątpliwie magicznych korzeniach.
W niewielkiej wiosce Ivenstread aż zawrzało od wieści o czymś niegodziwym czyhającym w pobliskich podziemiach - wnet wysłano posłańców przez królestwo całe, iż wielka moc kryje się tam... więc 3 frakcje magów siły połączyło... Królewscy magowie żywiołów będący na królewskich usługach, Przyboczni magowie Lorda Arwella i Magowie natury pochodzący głównie z wielkich puszcz Elfickich, przebili się przez mroczne podziemie współpracując. Doszli do ogromnego pomieszczenia, z ołtarzem na środku, na ołtarzu tym spoczywały 3 kryształy mieniące się różnorakimi kolorami.
Przywódca każdej z kast wziął do ręki po krysztale i wnet po ich umyśle, jak i umysłach reszty magów przeszły wizje potęgi, władzy i bogactwa, wnet spojrzeli oni po sobie... wywiązała się walka straszna, wiele ofiar było tego, jaskinia zawalona została, ale kilku magów uciekło.. tak więc, każda kasta posiadała kryształ... chcąc zyskać ich więcej wiedząc ze swych wizji, iż jeszcze więcej ich po świecie jest rozsiane, a że reszta jest też w posiadaniu innych kast podburzyli wnet swoich przywódców przeciwko sobie obietnicami bogactwa, i zapewnieniami zdrady dwóch innych frakcji... i rozpoczęła się wojna domowa...

Wśród tego chaosu pojawia się Twoja osoba. Nieświadom prawdziwych powodów rozpoczęcia wojny, masz dwie opcje – opowiedzieć się po jednej ze stron, by toczyć walkę z pozostałymi, lub zachować neutralność i walczyć ze wszystkimi. Lub ukryć się w lasach, pokrywających bujnie większość krainy – są pogłoski o kilku, którym się udało... Znaczna większość jednak bez wsparcia skończyła marnie.
Jaka będzie Twoja decyzja...?

Frakcje:

Siły Królewskie - Będące na usługach Króla Berriusa zastępy paladynów, knechtów, łuczników jak i ochotnicze jednostki tzw. Nieludzi są niezłomnymi wojownikami, broniącymi w czasie wojny i nie tylko granic Królestwa. Składają się głównie z potężnej ludzkiej konnicy i pikinierów, lecz zawsze jest miejsce dla ochotniczych elfich łuczników lub krasnoludzkich toporników, jednakże najliczniejszą, choć o średniej skuteczności w ich armii są tzw. piechociarze i tarczownicy. Frakcja ta walczy z przekonaniem iż Lordowie i Elfy planowały zrobić przewrót w Królestwie i zepchnąć dotychczasowego władcę z tronu.

Buntownicy - Wojska te, walczące w imieniu Lorda Arwella mają potężną wolę walki, jak i motywację, mimo iż składają się głównie z najemników walczących dla pieniędzy. Większość z nich szybko z całego serca przekonuje się do wielkiej sprawy, jaką jest zdławienie buntu zuchwałych elfów i wyzyskującego Króla nie traktującego należycie swych poddanych i wasali. Nie tylko Lord Arwell dowodzi tymi wojskami, znajdują się w tych szeregach także inni Lordowie, jednak o wiele mniej ważni, gdyż to wyżej wymieniony posiadał największą ziemię, prawa do tronu, jak i majątek.

Armia Wyzwolenia Nieludzi - Ta armia, w odróżnieniu od innych, składa się wyłącznie z "nieludzi" pałających pogardą dla ich dotychczasowych panów. Przez wiele wieków istnienia królestwa, całe rzesze ras innych niż człowiek wyzyskiwane były i niewolone przez ludzką rasę z powodu swej odmienności, zdarzali się również i tacy którzy osiągali sukcesy w "ludzkim" bogatym świecie, lecz są to wyjątki. Wojskami, jak i całą frakcją dowodzi rada złożona z 3 najważniejszych Elfów w Krainie, więc często nazywa się ów frakcję "Elfimi buntownikami", nie spotyka się tutaj jednak poza przeważającymi elfimi dowódcami innych przejawów większości osobników jednej z ras, gdyż armia jest złożona z wojowników wszystkich ras po równo.

Lokacje:

Darwedh (stolica)- Rozległe, ufortyfikowane miasto położone w rejonie centralnej części krainy, w widłach rzeki, spinające niezliczonymi mostami trzy wybrzeża w jeden nieustannie tętniący życiem organizm. Stanowi centrum życia kulturalnego, politycznego i militarnego kraju – zbiegają się tam zarówno trakty lądowe, jak i szlaki rzeczne.
Ponieważ miasto jest otoczone lasem, ze wszech stron spinają je grube mury, stanowiące odpór dla niezliczonych wojsk, czy bandytów.
W centralnej, najstarszej części miasta znajduje się potężna twierdza, stanowiąca siedzibę wielu pokoleń królów, dworów królewskich, grube, kamienne ściany były świadkiem wielu scen, radosnych, mrocznych, czy tragicznych. Strzeżona jest przez doborowych strażników z całego królestwa.

Tealwater - Duże miasto, znajdujące się na północnej części wybrzeża, jest „morskim okiem na świat” całego Emelthir. Do jego portu zawijają statki z najróżniejszych części świata, tam też tłumnie ściągają kupcy z całej krainy, by móc transportować stamtąd na całą resztę kraju najróżniejsze zamorskie towary, nieosiągalne inną drogą.
Tealwater nie posiada silnych fortyfikacji – stulecia nierzadko burzliwych czasów nauczyły pokolenia najrozmaitszych najeźdźców, buntowników i uzurpatorów, że port znacznie większe zyski przynosi stojąc w jednym kawałku, niż spalony do gołej ziemi.

Arindale - Spore miasto, ostatni ludzki przyczółek, położony w górskiej dolinie, u źródeł bezimiennej rzeki, przepływającej przez całą krainę.
Pochodzący stamtąd ludzie cechują się dużą wytrzymałością, będącą efektem surowszego klimatu i warunków, niż w reszcie kraju.
Arindale nie potrzebuje silnych fortyfikacji, za wyjątkiem ogromnego muru u wejścia doliny – niezdobyte góry dookoła miasta powodują, iż jedyną drogą do niego jest transport wypływającą z tejże doliny rzeką.

Thargalin - Jedna z dwóch najsłynniejszych krasnoludzkich kopalni położonych w górach, jest z nich tą większą – zarówno rozleglejszą, jak i głębiej sięgającą. Jak większość kopalni w królestwie, jest dziełem krasnoludów, zamieszkana prawie wyłącznie przez nie (choć zawsze znajdzie się w niej kilku przedstawicieli innych ras, którzy z sobie tylko znanych powodów wybrali górniczy żywot).
Znajdują się tam także słynne krasnoludzkie kuźnie, produkujące broń, która nie ma sobie równych w całym Emelthirze.
Pierwsza wizyta w Thargalinie może stanowić potężny szok dla przybysza – wyobrażenia o ciasnych, brudnych korytarzach obracają się w nicość po ujrzeniu zaskakujących swą urodą podziemnych jezior, strumieni, czy też kolumn spływającej lawy.
W dawniejszych, barwniejszych i burzliwszych czasach niejednokrotnie krasnoludy prowadziły stamtąd poprzez góry ataki na elfią puszczę na południu.

Atharag - Bliźniacza siostra Thargalinu, znajduje się na zachód od niego. Odróżnia się odeń mniejszymi rozmiarami i faktem, iż z racji znacznej odległości od wszelkich szlaków handlowych towary stamtąd są droższe (choć niewiele ustępują tym z Thargalinu).

Svantclear - Niezdobyta twierdza na wzgórzu, położonym na wyspie, tworzącej z resztą archipelagu Zatokę Mgieł, która nazwę wzięła od gęstych całunów mgły, spowijającej wyspy, będącej zaś doskonałą zasłoną przed wzrokiem niepowołanych. Wśród ludu uchodzi niemal za legendę, w rzeczywistości naprawdę istnieje, niezbędne do utrzymania twierdzy zyski czerpiąc z wiosek na okolicznych wyspach.
W nocy często słychać stamtąd niepokojące dźwięki, jednak mieszkańcy z przyzwyczajenia je ignorują... lecz niekiedy w okolicy twierdzy pojawiają się różnorakie stworzenia które mogą zniszczyć wioskę lub dwie, lecz są szybko usuwane.

Etherstone - Położone na zachodzie, w głębi lasu, Etherstone jest silną twierdzą – z konieczności. W okolicznych lasach roi się bowiem od najrozmaitszego sortu bandytów, bojowników i rozmaitych stworzeń niezrzeszonych, które często stawiają sobie za cel zdobycie części zysków z leśnictwa i myślistwa... Lub samych drwali i myśliwych.
Mieszczą się tu także największe w krainie koszary, wraz ze szkołą dla przyszłych oficerów.

Shadowspear - Jedna z dwóch warowni na granicy z Pustkowiem Kashan, niegościnną krainą usianą wulkanami, zamieszkałą przez nieliczne gatunki zwierząt, niektóre tylko dziwaczne, niektóre zaś piekielnie agresywne.
Nie słyszano o tym, by na Pustkowiu żyły jakieś grupy ludzi – jedynie pustelnicy, którzy zamiast sensu życia odnajdują jedynie nieustanną nudę i wszechobecny czerwony pył.

Lunas - Druga warownia przy Pustkowiu Kashan, niewiele różni się od Shadowspear, aczkolwiek umieszczona jest nad jedną z odnóg przepływającej przez Emelthir rzeki, zatem niekiedy przybywają tam kupcy, udający się następnie na wschodnią część pustyni, dla handlu z tamtejszymi plemionami.

Mercandia - Najbardziej wysunięta na południe ze wszystkich miast, Mercandia zdaje się być na poły pustynną twierdzą, na poły zaś ogromnym bazarem. Ściągają doń zarówno pustynne plemiona, wędrujące ponoć aż za południowe krańce pustyni Ordrum, jak i północni kupcy. Niekiedy bywa napadane przez słabo uzbrojone bandy dzikusów, aczkolwiek stacjonujący tam garnizon zawsze jest w stanie poradzić sobie z nimi.

Mapa, by Shota&Krystiank1410



Rasy:

Ludzie – Przedstawicieli tego gatunku można spotkać w każdej części świata, są najliczniejszą rasą zamieszkującą Emelthir. Swoją przeciętną siłę i zdolności magiczne kompensują zdolnością przystosowania się do praktycznie każdych warunków. Pomysłowi, liczni, za to niekiedy przejawiają pogardę lub strach skierowany do osób niebędących ludźmi.

Leśne Elfy - będące dumnymi mieszkańcami wszelakich dżungli pokrywających Emelthir, budujące swe mocne i solidne domy w koronach wielkich drzew, od kilkuset lat z powodu intensywnej wycinki drzew na potrzeby gospodarki królestwa zamieszkują licznie miasta stając się drugą po ludziach najliczniejszą grupą etniczną krainy. Elfy są znakomitymi rzemieślnikami jak i aktorami, ale główną wagę przywiązuje się do ich znakomitych umiejętności strzelania z łuku, dzięki czemu stanową trzon jednostek dystansowych każdej armii.


Mroczne Elfy - są to istoty mieszkające w miastach, wioskach. Zwykle są poważne, choć czasem też mogą zabłysnąć swoim czarnym humorem. Większość z nich posługuje się tajemniczą magią której inne rasy nie znają, myśląc o niej niekiedy wręcz z trwogą. Część przedstawicieli tej rasy jednak poszła inną drogą - stając się diabelnie precyzyjnymi zabójcami.
Od leśnych elfów odróżniają się wysokim wzrostem, bladą karnacją i zazwyczaj cichym głosem.

Krasnoludy - Krasnoludy zamieszkują licznie wykute w skale twierdze jak i ogromne kopalnie, nieliczne grupy krasnoludów żyją poza twierdzami, mimo że pozornie w miastach jest ich sporo to jest to jedynie namiastka ich wielkiej społeczności, jakże skorej to picia trunków i rozmnażania się, (jednak zawsze pozostają wierni swoim partnerom i nieliczni okazują się zdrajcami). To krasnoludy są twórcami największej w królestwie i świecie kopalni ciągnącej się kilka kilometrów w dół - Thargalin. Te grupy które żyją w miastach poza górami lubują się zwykle w kowalstwie, nie rzadko są karczmarzami lub piwowarami, ich ciężka piechota bazująca na topornikach jest potężną siłą militarną, więc niewielu władców jest na tyle zuchwałych aby odważyli się atakować ich twierdze.
Cechują się niskim wzrostem jak i bujnymi brodami z których są strasznie dumni.


Nithiran – Nithiranie są jedną z bardziej tajemniczych ras, zamieszkujących Emelthir. Geneza ich gatunku nie jest do końca znana – mówi się o interwencji bóstw, lub skrajnie zaawansowanej magii. Przedstawiciele tej rasy są ściśle związani z naturą – są ogniwem pośrednim między zwierzęciem, a człowiekiem. Potrafią przybrać wygląd i zdolności zarówno zwierzęcia, jak i człowieka – choć i wtedy zawsze pozostaje oznaka ich prawdziwej natury (oczy, uszy ogon – do wyboru).
(Uwaga – wybrać gatunek zwierzęcia, w polu „Wygląd” opisać wygląd zarówno ludzkiej, jak i zwierzęcej formy!)

Cienie - W krainie mówi się o nich niewiele, zaś kiedy już się mówi, to nigdy bez strachu. Cienie są istotami mroku w najczystszej postaci - są bowiem mrokiem, który przybrał podobną ludzkiej formę, choć w zamian odłączył się od macierzystej ciemności. Z postawy i ogólnego wyglądu podobne do ludzi, odróżniają ich czerwone oczy oraz szkarłatne, podobne do tatuaży linie na całym ciele. Potrafią z ludzkiej postaci przejść do prawdziwej formy, podobnej do czarnego, pochłaniającego wszelkie światło, obłoku.
Przypisuje im się część krwawych zbrodni w różnych częściach królestwa... Lecz kto wie, co było ich prawdziwą przyczyną? Faktem jest, iż nawet żołnierze danych frakcji czują uzasadniony lęk przed kompanami tej rasy.


Wampiry – znane też jako wąpierze, martwiejce, ożywieńcy, czy pijawki, są bez wątpienia jednymi z groźniejszych wrogów większości ras, z racji swego nienasyconego głodu krwi (nie przepadają jedynie za krwią krasnoludów, Nithiran i Cieni). Nie rozmnażają się w sposób naturalny – są zatem jedyną rasą, jaką można stać się świadomie (choć... nie w pełni za swoją zgodą). Jedyną bowiem drogą do zostania wampirem jest wymiana krwi ofiary i drapieżnika. Jeśli zaś wampir ukąsi ofiarę, nie oddając jej w zamian swojej krwi, ukąszony czuje silny, bolesny wręcz przymus powrotu do wampira i dokończenia przemiany.
Wampiry, wbrew przypisywanym im zdolnościom, nie potrafią zmieniać kształtu, ani wpływać na umysły – ich siła leży w zdolności do ukrycia swej obecności i bezszelestnego podejścia ofiary.
Muszą raz na kilka dni pożywić się krwią innej istoty rozumnej, w przeciwnym razie ogarnia je szaleństwo, podczas którego potrafią zaatakować pierwszą lepszą istotę.

Szablon karty postaci:
Imię:
Wiek:
Rasa:
Frakcja:
Specjalizacja bojowa:
Wygląd:
Historia:
Ekwipunek początkowy:
Charakter:

Uwagi:
Imię - pozostawiam Twojej fantazji, aczkolwiek dobrze byłoby, gdyby wpisywało się w klimat fantasy. (Jest to naprawdę wskazane).
Wiek - może być różny, aczkolwiek nie młodszy, niż 15 lat i nie starszy, niż 500.
Frakcja - wpisz samą nazwę frakcji.
Specjalizacja bojowa - wpisz, jaki rodzaj walki najbardziej odpowiada twojej postaci - walka mieczem, łukiem, pazurami, procą, magią (przy magii warto dopisać rodzaj).
Wygląd - pozostawiam również Twojej fantazji, jednakże powinien zgadzać się z podstawowymi cechami wyglądu danej rasy.
(Uwaga - Nithiranie powinni opisać postać ludzką, jak i zwierzęcą. Zaznaczam także, iż zdolni są też do częściowej przemiany).
Historia - kilka zdań, warto by było przyłożyć się do niej, powinna także zawierać historię dołączenia do danej frakcji.
Ekwipunek początkowy - broń, odzież, jakieś ewentualne mikstury, czy jedzenie. Proszę, żeby było bez przesadyzmu.
Charakter - czyli jak w skrócie można podsumować Twoją postać. Czy jest gburowaty, pomocny, nie cierpi rozkazów, czy może czepia się drobiazgów?

Sterowanie:
*To, co robisz* (np. *wyskakuję z krzaków z okrzykiem bojowym na najbliższego niedźwiedzia*)
- To, co mówisz (np. - Giń, niedźwiedziu!)
<To, co myślisz.> (np. <Ależ bydlę!>)
{To, co dzieje się dookoła, lub to, co robią inne postaci - aczkolwiek niedopuszczalne jest sterowanie zachowaniami innych graczy bez ich wyraźnego pozwolenia.} (np. {Niedźwiedź spogląda na mnie podejrzliwie.})
{- To, co mówią postaci dookoła - w przypadku innych graczy - jak wyżej.} (np. {- Grrawr?})

Zasady:
1. GM ma zawsze rację.
2. Jeśli masz co do tego jakieś wątpliwości, lub uważasz, iż zostałeś niesprawiedliwie potraktowany - patrz punkt 1.
3. GM jest osobą dobrotliwą, jeśli tylko stosujesz się do zasad. W przeciwnej sytuacji zostaniesz ostrzeżony. Jeśli nie zastosujesz się do ostrzeżenia, zostajesz bezwarunkowo wykopany z gry.
4. Piszemy zgodnie z zasadami ortografii, interpunkcji i składni języka polskiego. Wymagana jest także średniowieczna mowa. Wulgaryzmy są dozwolone, aczkolwiek w rozsądnej ilości. I ocenzurowane.
5. Dobrze jest przyłożyć się do pisania postów. Warto czasem przemyśleć, czy konkretny post naprawdę ma sens, nim błędy skoryguje GM.
6. Wynika z tego zatem, iż warto, by postać postępowała logicznie.
7. GM-em jestem ja, Shota i ewentualne wyznaczone przeze mnie osoby. Generalnie o ile ktoś nie będzie naruszał zasad, będę po ludzku grać z wami, jednak jeśli komuś coś strzeli do łba... Oj.

Twórcy:
Shota
Krystiank1410
modi1
Kodi98
Konsultant merytoryczny - Tiberian666

Gracze :
Shota

krystiank1410


Imael


Zmaza1910


Aracz


modi1


Kodi98


Builderek


Tiberian666


mcmiki


MikoGot


Szalony


kroku

"Lecz cieniom zbrakło nagle sił, a cień się mrokom nie opiera!
I powymarły jeszcze raz, bo nigdy dość się nie umiera...

I nigdy dość, i nigdy tak, jak tego pragnie ów, co kona!...
I znikła treść — i zginął ślad — i powieść o nich już skończona!"

 

~ Bolesław Leśmian "Dziewczyna"


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Infernal

Infernal

    Prędzej czy później i tak Cię zjem...

  • Użytkownik
  • 3976 postów

Napisano 05 July 2012 - 22:30

Nocą stworzę sobie postać, dołączam, natomiast zgłaszam się na stanowisko osoby, która postara się ogarniać istoty nieludzkie w chwili kryzysowego przyrostu postów. :F Przepraszam za wtrącanie tyłka, powodzenia życzę :)

Gratuluję odniesionego sukcesu ^^

#3 Krystiank1410

Krystiank1410

    Snek

  • Użytkownik+
  • 165 postów

Napisano 05 July 2012 - 22:32

Imię: Keldron
Wiek: 27
Rasa: Człowiek
Frakcja: Siły Królewskie
Specjalizacja bojowa: Wojownik, konkretnie miecze jednoręczne
Wygląd: Dobra budowa, błękitne oczy, wysoki, średniej długości brązowe włosy
Historia: Keldron miał miejscami interesującą przeszłość, mimo iż został osierocony w wieku 14 lat z powodu śmierci ojca i matki w czasie najazdu bandytów świetnie radził sobie w otaczającym go okrutnym świecie, trudnił się wieloma zawodami aby zarobić na chleb, bronił karawan kupieckich, handlował na bazarze, walczył jako giermek rycerzy w rozmaitych bitwach, jednak dopiero gdy miał 22 lata postanowił kontynuować tradycję rodzinną jaką była wojaczka w służbach króla. Ojciec jego był zaledwie pomniejszym oficerem, jednak dzięki talentowi Keldrona do pakowania się w kłopoty i gładkiego wychodzenia z nich, połączone z niecodziennymi umiejętnościami posługiwania się mieczem sprawiły iż bardzo szybko awansował w strukturze wojskowej stając się członkiem Gwardii przybocznej jednego z Lordów, a gdy obronił doskonale zaplanowane zamachy na osobę ów Wasala, Król zainteresował się tym i tak Keldron został przyjęty do Straży przybocznej Króla, pozostając mu wierny gdy wybuchła wojna, w przeciwieństwie do niektórych gwardzistów.
Ekwipunek początkowy: Stalowy długi miecz jednoręczny, Skórzana zbroja ćwiekowana z Tuniką na której widnieje godło królestwa, oraz kilkoma naszywkami z ów godłem.
Charakter: Stosunkowo miły dla każdego, jednak potrafi zaleźć za skórę gdy się go zdenerwuje, słynie z sytuacyjnego poczucia humoru, jak i ufności, więc tym samym wierności swoim przyjaciołom, jak i przełożonym.

uQcilSi.jpg?1


#4 Imael

Imael

    Żyd

  • Użytkownik
  • 513 postów
  • Imael

Napisano 05 July 2012 - 22:50

Imię:Imael
Wiek: 21
Rasa: Człowiek
Frakcja: Buntownicy
Specjalizacja bojowa: Szabla + pistolet
Wygląd: Średniego wzrostu,szczupły. Zielone oczy ,długie czarne włosy.
Historia: Pochodzi z rodziny lorda Arwella. Jest konkretnie jego bratankiem. Za młodu otrzymał staranne wykształcenie i nauczył się władać bronią. Teraz walczy za swojego wuja i otrzymuje za to wynagrodzenie.
Ekwipunek początkowy: Szabla,pistolet,biała koszula,czarna kamizelka,brązowe spodnie,bochen chleba,butelka wina oraz amunicje do pistoletu.
Charakter: Ponury ,ale lubi rozmawiać. Nigdy się nie uśmiecha. Ceni sobie wolność.

JP


#5 Shota

Shota

    Łajza

  • Użytkownik+
  • 1468 postów
  • Shotyslawa

Napisano 05 July 2012 - 23:12

Imię: Taena (wśród elfów - Tyendimiane)
Wiek: 154 lata
Rasa: Mroczne Elfy
Frakcja: Front Wyzwolenia Nieludzi
Specjalizacja bojowa: Magia, w dodatku magia paskudnego rodzaju, albowiem magia bojowa. Potrafi także skutecznie obronić się długą, wąską i diabelsko szybką szpadą, która wisi u jej pasa.
Wygląd: Jak na "Mroczną" przystało, wysoka, smukła i bladolica. Nie sposób przeoczyć jej w tłumie, z racji burzy niebieskich włosów, jak i lekko świecących, niebieskich oczu, przypominających kawałki lodu.
Portret -

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Historia: Taena (właściwie - Tyendimiane, lecz tak nazywają ją tylko elfy, pozostałe rasy skracają jej imię dla wygody), przyszła na świat w głębokiej, ciemnej, elfiej puszczy w północno-wschodnim krańcu Emelthiru. Odkąd zyskała świadomość otaczającego ją świata, zamierzała czynić wszystko, by ów działał jak najsprawniej. W tym celu, pilnie pobierała nauki, studiując wiedzę z opasłych ksiąg. Pobierała także nauki szermierki, jak i dziedzicznej w jej rodzinie - magii bojowej.
Kiedy wybuchła wojna, Taena postanowiła przyłączyć się do Frontu, by wspierać go swoimi zdolnościami. Pierwsze lata dość diametralnie zrewidowały jej poglądy na wojnę. Rozwinęła swoje zdolności magiczne, okrywając się wśród towarzyszy w boju zasłużonym respektem. Nie zastanawia się, kiedy skończy się wojna - póki trwa, zmierza przed siebie, eliminując kolejnych wrogów, jakich los postawi na jej drodze.
Ekwipunek początkowy: Wąska, lekka szpada, przypasana do bioder, czarny gorset z narzuconym nań szkarłatnym, skórzanym kaftanem, płaszcz, zazwyczaj zwisający nonszalancko na jedno ramię, czarne bryczesy i wysokie buty. Prócz tego trochę monet w sakiewce, trochę jedzenia i niewielki sztylet za gorsetem.
Charakter: Zmienna. Choć bywa złośliwa, nie pogardza nikim. Nie odmówi także pomocy nikomu, kto jej potrzebuje... Chyba, że tym kimś jest człowiek. Ma duży dystans do świata i siebie samej. Posiada dość nietypowe poczucie humoru.

Grę rozpoczynamy jutro, albowiem dziś idę odsypiać trudy tworzenia tejże gry. C:

"Lecz cieniom zbrakło nagle sił, a cień się mrokom nie opiera!
I powymarły jeszcze raz, bo nigdy dość się nie umiera...

I nigdy dość, i nigdy tak, jak tego pragnie ów, co kona!...
I znikła treść — i zginął ślad — i powieść o nich już skończona!"

 

~ Bolesław Leśmian "Dziewczyna"


#6 Zmaza1910

Zmaza1910

    Nowy

  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 05 July 2012 - 23:33

Imię: Rethar
Wiek: 129
Rasa: Mroczny Elf
Frakcja: Armia Wyzwolenia Nieludzi
Specjalizacja bojowa: Rapier+magia krwi(Energia potrzeba do użycia magi czerpana jest z krwi czarującego)
Wygląd: Owalna twarz, długie białe włosy, szpiczasty nos, blada cera.
Historia: Rethar dzieciństwo spędził w Svantclear gdzie po śmierci rodziców wychowywał go tajemniczy czarodziej.Elf w wieku 15 lat wykazywał ogromne zdolności magiczne przez co wzbudzał lekki lęk w swoim opiekunie który starał się zapanować nad darem młodego elfa.W wieku 18 lat Rethar w wyniku napadu tajemniczej furii zamordował swojego nauczyciela po czym uciekł z miasta by daleko w głuszy studiować tajemną magię krwi.Przez pewien okres czasu elfowi zdarzały się napady furii w wyniku których mordował podróżnych jednak z biegiem lat Rethar nauczył się je kontrolować aż w końcu znikły.Po pełnym zapanowaniu nad mocami Elf postanowił dołączyć do Armia Wyzwolenia Nieludzi by odkupić se winy
Ekwipunek początkowy: Biała jedwabna koszula na niej czarny skórzany pancerz który przykrywa czarna peleryna z kapturem.Czarne spodnie, buty i skórzane rękawice lewa ze specjalnym mechanizmem rozcinającym dłoń,brązowy skórzany pas z sakiewką oraz uchwytami na 5 eliksirów, rapier.
Charakter: Tajemniczy rzadko się odzywa woli działać niż mówić.

#7 Builderek

Builderek

    Pogromca Lewactwa :_:

  • Użytkownik+
  • 1270 postów

Napisano 05 July 2012 - 23:36

Imię: Deardon
Wiek:154
Rasa:Mroczny Elf
Frakcja:Buntownik
Specjalizacja bojowa:Dwuręczne Ostrza dzięki którym mogę ranić przeciwnika,lecz trucizna zawarta w nich wykończy go w ciągu dziesięciu minut.
Wygląd: Zgrabny,wysokiej postury Elf.Na jego ciele widnieją różne ślady których młody Elf doświadczył podczas wojny domowej.
Dołączona grafika
Historia:
Deardon był mądrym oraz doświadczonym żołnierzem.
Doświadczenie oraz wszelką mądrość militarną zebrał podczas wszelakich napadów.
Trzeba wiedzieć że jego rodzina była bardzo groźną dla każdego osobnika z Królestwa a to dlatego że został zabrany im ich majątek ziemski.
Pewnego dnia młody Iorweth wybrał się na polowanie na którym zdołał złapać masywnego jelenia.
Gdy wracał do domu usłyszał świst kuli która została wystrzelona z katapulty.
Gdy wrócił okazało się że rodzice nie żyją ale w gruzach kryjówki znalazł swoje pierwsze uzbrojenie.
Tak zaczęła się słynna na całe królestwo tzw. Vendetta Deardona!
Ekwipunek początkowy: Nie oszlifowany miecz z Żelaza,Łuk Dębowy,Komplet Smoczych strzał,Napierśnik skórzany i Kilof wydobywczy z budulca kamiennego.
Charakter:Osobliwość niezwykle charyzmatyczna i odważna.
Potrafi przeciwstawić się wrogowi nawet w najgorszych sytuacjach.

Kącik Fanów Total War.!

Total_War_logo.png


#8 Infernal

Infernal

    Prędzej czy później i tak Cię zjem...

  • Użytkownik
  • 3976 postów

Napisano 05 July 2012 - 23:38

@Up
Podajesz linka do wulgarnej zawartości, leci zgłoszenie. Poza tym, masz prawa autorskie, by korzystać z dobrodziejstw Wiedźmina? :P
Znów zaczyna się szał na mroczne elfy, jak zwykle *ziewa*

#9 Aracz

Aracz

    Elektryk

  • Użytkownik
  • 317 postów

Napisano 05 July 2012 - 23:39

Imię: Arthas
Wiek: 25
Rasa: Człowiek
Frakcja: Buntownicy
Specjalizacja bojowa: Miecze półtora-ręczne i kusze.
Wygląd: Bez pancerza: Wysoki i dużej postury mężczyzna. Zazwyczaj lekko przymrużone oczy. Lekki zarost, krótkie włosy. Dodam że przystojny B) :P
w opancerzeniu co się męczyć będę? Dam url:
Dołączona grafika

Historia: Dezerter z wojska królewskiego. O jego dzieciństwie wiadomo niewiele. Tyle że kontynuował tradycję służby po ojcu. Nie zgodził się ani na chęci Nieludzi ani Wojska Królewskiego. Wola jego taka, że chce zachować równowagę.
Ekwipunek początkowy: Hełm garnczkowy, zbroja pół-płytowa. (Nazwa jest ta kłamstwem, gdyż takie zbroje zazwyczaj mają przewagę z wierzchu płyt lub kolczugi. W moim wypadku płyt). Mała kusza, tarcza i miecz półtora-ręczny. Także tunika ze znakiem przynależności do buntowników.
Charakter: Fanatyk. Spokojny acz potrafi być nerwowy. Wyznaje zasadę "Mowa jest srebrem, a milczenie złotem". Pomoc z jego strony nie jest wytyczona rasą, a stroną i postanowieniami co do czasów które nastaną po wojnie.
Dołączona grafika
o/
o/ o/ o/ o/
o/ o/ o/ o/

#10 Builderek

Builderek

    Pogromca Lewactwa :_:

  • Użytkownik+
  • 1270 postów

Napisano 05 July 2012 - 23:45

@Up
Podajesz linka do wulgarnej zawartości, leci zgłoszenie. Poza tym, masz prawa autorskie, by korzystać z dobrodziejstw Wiedźmina? :P
Znów zaczyna się szał na mroczne elfy, jak zwykle *ziewa*


1.Nie upubliczniłem tego na forum,lecz dodałem jako link więc postronny wejść w to nie musi...
2.Ja mam taki nick w minecrafcie od Beta 1.2_02? (Okej,wcześniej był "Iorwet")

Kącik Fanów Total War.!

Total_War_logo.png


#11 Aracz

Aracz

    Elektryk

  • Użytkownik
  • 317 postów

Napisano 05 July 2012 - 23:56

@Builderek
Wiesz że ta gra nie toczy się w realiach MC? Więc nie zacznij nam tu kopać stacków dirta -_-. I usuń przy łuku to "moc 1" a daj np: Dębowy łuk.
Dołączona grafika
o/
o/ o/ o/ o/
o/ o/ o/ o/

#12 Infernal

Infernal

    Prędzej czy później i tak Cię zjem...

  • Użytkownik
  • 3976 postów

Napisano 06 July 2012 - 00:07

@Jegomościu, wybacz, po prostu Twe niedopatrzenia zmusiły mnie wręcz do wredoty z mej strony, taki dzień :F

#13 Modi

Modi

    How do you like me now?

  • Użytkownik+
  • 2144 postów

Napisano 06 July 2012 - 08:30

(O w cholerę, tego jest więcej niż myślałem :D)

Imię: Synyster (:3) (Wiem, że to takie nie elfie imię ale trudno :3)
Wiek: 212
Rasa: Mroczny elf / Nithiran
Frakcja: Armia wyzwolenia "Nieludzi"
Specjalizacja bojowa: Łuki
Wygląd: Wysoki, czarne, ciemne włosy i tygrysie oczy / (Tutaj nie wiem co napisać, no bo chyba każdy wie jak tygrys wygląda ale napiszę: ) Szara skóra.
Historia: Synyster wychowywał się w wiosce Y'meria (?), był uczniem u mistrza Ezreala (Nie Ezrealla tylko Ezreala) oraz zarabiał jako łowca (Wiem, że lekko zrzynam od Kami97, nie obrazi się :P ), pewnego razu wyszedł na polowanie, podczas którego upolował jelenia i małego królika. Gdy wrócił ujrzał okropny widok, jego wioska była spalona i wszyscy byli martwi. Szybko pobiegł do świątyni (???), gdzie ujrzał martwego Ezreala, usłyszał wchodzących bandytów, wystrzelił jednemu bandycie strzałę między oczy, po czym wyskoczył przez okno i uciekł z wioski. Po dwóch dniach wędrówki trafił do wioski, gdzie znalazł wóz konny, wskoczył na niego jak najszybciej, zapłacił "Komuśktokierujetymwozemtylkoniepamiętamnazwy" i poszedł spać. Gdy rano wstał, obudził się w Emelthir, zeskoczył z wozu i zaczął rozglądać się po mieście.
Ekwipunek początkowy: Skórzany napierśnik, spodnie i buty, łuk, kołczan, sztylet
Charakter: Zwykle jest ponury po ataku na jego wioskę.

(A właśnie, pytanie, gdzie ci co są we frakcji "Armii wyzwolenia "nieludzi" ", mają zaczynać...w sensie, w jakim mieście ?)

MODI RULZ!!!! ok


#14 Krystiank1410

Krystiank1410

    Snek

  • Użytkownik+
  • 165 postów

Napisano 06 July 2012 - 09:11

(Mnie się wydaje że wszyscy zaczynają w stolicy ._. walki o nią niby się nie zaczęły, jednak poszczególne frakcje mają wpływy w określonych dzielnicach, i mogą przebywać na ich terenie, to jak, zaczynamy?)

uQcilSi.jpg?1


#15 Zelowy

Zelowy

    "V"

  • Użytkownik+
  • 746 postów

Napisano 06 July 2012 - 09:31

W logu masz brzask, a w nazwie tematu cień.

/D/


#16 Modi

Modi

    How do you like me now?

  • Użytkownik+
  • 2144 postów

Napisano 06 July 2012 - 09:47

(Fail Number one: Logo)
(Well, nvm)

*Rozgląda się po stolicy*

MODI RULZ!!!! ok


#17 Shota

Shota

    Łajza

  • Użytkownik+
  • 1468 postów
  • Shotyslawa

Napisano 06 July 2012 - 10:15

(Powracam ja do was. Kilka spraw:)
(Po pierwsze - wszyscy przyjęci, za wyjątkiem Builderka. Wysil się na coś oryginalniejszego, miast zrzynać bezczelnie z Wiedźmina i liczyć, że nikt nie zauważy.)
(Po drugie - wszyscy zaczynają w stolicy. W pierwszym poście [nie karcie] warto zaznaczyć, jak i skąd tam przybyliście.)
(Amen.)

"Lecz cieniom zbrakło nagle sił, a cień się mrokom nie opiera!
I powymarły jeszcze raz, bo nigdy dość się nie umiera...

I nigdy dość, i nigdy tak, jak tego pragnie ów, co kona!...
I znikła treść — i zginął ślad — i powieść o nich już skończona!"

 

~ Bolesław Leśmian "Dziewczyna"


#18 Krystiank1410

Krystiank1410

    Snek

  • Użytkownik+
  • 165 postów

Napisano 06 July 2012 - 10:16

*Skacze na dach kolejnego budynku w pogoni za młodzieńcem w barwach buntowników
-Wracaj tu smarkaczu! Daj mi ten list!
{- Za szybko staruszku?
-Staruszku? Przegiąłeś!
*Biegnie sprintem doskakując w końcu do młodzieńca i łapiąc go za nogi, ale z racji iż tuż przed krawędzią dachu, spadają obydwaj na rusztowanie poniżej zawalając je z hukiem
*Siada i masuje się po głowie
-O cholera...
*Patrzy na młodzieńca obok niego, i bierze mu pismo zza pasa
-Nic ci nie jest młody?
*Trąca go lekko ręką
-Bez odpowiedzi... no nic, zaniesiemy cię do lekarza...
*Wstaje, po czym podnosi młodzieńca i przerzuca go przez ramię
-Wojny domowej się zachciało młodym... nie wiedzą nawet co to znaczy... to stacjonowanie w stolicy i łapanie tych kurierów zaczyna mnie męczyć... kim ja w ogóle jestem żeby ich łapać...

uQcilSi.jpg?1


#19 Modi

Modi

    How do you like me now?

  • Użytkownik+
  • 2144 postów

Napisano 06 July 2012 - 10:22

*Chodzi po mieście gdy nagle słyszy krzyk i zauważa zbiegowisko ludzi*
<Hm ?>
*Przepycha się między innymi do przodu i zauważa martwego człowieka i uciekającego ulicą bandytę*
-Cholera...stój !
*Biegnie za nim, wyciągając łuk*

MODI RULZ!!!! ok


#20 Zmaza1910

Zmaza1910

    Nowy

  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 06 July 2012 - 10:29

*Usłyszawszy huk wychodzi z ciemnej uliczki po czym rozgląda się w celu znalezienia centrum hałasu*
<Co to mogło być?>
*Przechadza się po ulicy gdy jego oczom ukazuje się widok zawalonego rusztowania a w nim dwoje ludzi*
<pch! kolejny dzieciak złapany przez straż>
*Udaje się w kierunku karczmy*