Czego brakuje w MC
#41
Napisano 24 April 2011 - 19:49
#42
Napisano 24 April 2011 - 19:54
#43
Napisano 24 April 2011 - 19:58
No i jeszcze fajne by byly diamentowe jablka, ktore moglyby zostac uzyte 10 razy, dawalyby 10 zyc, no i robilyby sie z jednego zlotego jablka i 8 diamentowych blokow.
#44
Napisano 24 April 2011 - 20:27
aby zrobić łóżko trzeba zrobić standardową ramę jak dotychczas (3 drewna,3wełny)
ale oprócz tego trzeba zrobić poduszkę i kołdrę z piór, nikt przecież nie będzie miał czasu na początku gry żeby uganiać się za kaczkami i każdy będzie szybko budował domek i kopał tunel.
#45
Napisano 24 April 2011 - 21:06
Pewnie tak:
"O nie ta noc mnie wkurza bo są potwory, bo mało widać, bo ciężko się buduje"
Jak nie chcesz omijać nocy to nie używaj łóżka. Proste
#46
Napisano 24 April 2011 - 21:09
#47
Napisano 24 April 2011 - 21:26
#48
Napisano 24 April 2011 - 21:41
fajnie byloby gdyby byla temperatura, a w snieznych krainach potrzebowalibysmy ubran z welny, craftowanych i zakladanych tak samo jak zbroje. Bez takich ubran bysmy tracili powoli zycia. No i jeszcze lepiej gdyby kolor naszego ubrania byl taki sam jak kolor uzytej welny. Fajnie by bylo tez gdyby byly portale np. na ksiezyc, gdzie moglibysmy zdobyc jakies itemy.
Chodzi ci o "moon sand, moon sand, Księżycowy piach"?
#49
Napisano 25 April 2011 - 11:25
Pomysł cunifer-a z łóżkami wydaje się fajny, ale racja, można ich w ogóle nie robić.
#50
Napisano 25 April 2011 - 11:49
#51
Napisano 25 April 2011 - 11:59
Specjalny piekarnik to przetapiania surowców w stopy, dodać nowe surowce np. cyna, miedź.
miedź+cyna=brąz
I jak niektórzy mówili koła zębate, były w grze ale zostały usunięte (Indev)
Taki odpowiednik redstona na ściany Dzięki temu będzie można ograniczyć przestrzeń, które są zajmowane
przez układy
#52
Napisano 25 April 2011 - 14:41
Sposób na zarabianie BTC przez wtyczkę do google chrome. Robimy to co normalnie na swoim komputerze przy otwartej przeglądarce, a w tle kopie na BTC. Mam słaby laptop i nie zauważyłem żadnych spadków pracy sprzętu. Warto zapraszać innych do programu, z każdego poleconego są również profity. W razie pytań zapraszam na priv. Link do wtyczki google chrome: https://getcryptotab.com/64673
#53
Napisano 25 April 2011 - 17:51
#54
Napisano 25 April 2011 - 19:37
Tarcza aktywowałaby się zaraz gdy wyciągniemy miecz.
Blokowałoby się za pomocą PPM (Prawy Przycisk Myszy)
Tak by się ją tworzyło:
O-Puste
X-Drewno,Kamień,Żelazo,Złoto,Diament
OXO
XXX
OXO
Opis:
Drewniana:
-Po trafieniu kulą ghasta podpala się (jest łatwopalna, dotyczy to także ognia np. po podpaleniu czegoś) i szybko się niszczy.
-Pochłania 15% energii eksplozji Creepera/TNT (Czyli Creeper/TNT uderzy nas z siłą 85%) i niszczy się po 1 eksplozji (Creepera/TNT)
-Strzały szkieleta są przez nią zatrzymywane (wbijają się w nią)
-Jej wytrzymałość wynosi 2 serca (Cios każdego potwora odbiera 0.5 jej serca <
Kamienna:
-Podatna na wybuchy kul ghasta! Nie
Creepera/TNT (zadają jej najwięcej obrażeń)
-Pochłania 25% energii eksplozji Creepera/TNT (uderzy nas z siłą 75%) i niszczy się po 2 eksplozjach (jak wyżej)
-Strzały szkieleta wbijają się lub odbijają się (lądują kratkę od nas)
-Jej wytrzymałość wynosi 4 serca (ciosy tak ja wyżej)
Żelazna:
-Średnio podatna na wybuchy (Tylko Ghasta!), Lekko na ogień (Każdy,ale się nie podpala)
-Pochłania 40% energii eksplozji Creepera/TNT (uderzy z siłą 60%) i niszczy się po 3 eksplozjach (jak wyżej)
-Strzały szkieleta się od niej odbijają (Jak wyżej) Ale! przy idealnym odbiciu (czyli gdy obronimy się tuż przed trafieniem nas strzały) strzała odbija się i trafia w atakującego
-Wytrzymałość 6 serc (Ciosy jak wyżej)
Złota:
-Bardzo podatna na wybuchy (Ghast) i ogień (Każdy,ale się nie podpala)
-Pochłania 60% energii (ud. z siłą 40%) i niszczy się po 4 eksplozjach (jak wyżej)
-Strzały jak wyżej
-Wyt. 8 serc (ciosy jak wyżej)
Diamentowa:
-Odporna na wybuchy i ogień
-Pochłania 80% energii (ud. z siłą 20%) i niszczy się po 6 eksplozjach (jak wyżej)
-Strzały jak wyżej
-Wyt. 10 serc (Ciosy jak wyżej)
Podczas obrony tarczą możemy atakować, ale zadajemy o 50% mniej obrażeń.
Gdy pająk podskoczy to musimy unieść tarczę aby się obronić
Każda tarcza jest odporna na upadki gdy jest skierowana w dół
!!Dzięki tarczy będziemy mogli być żywymi pociskami w armatach TNT wystarczy skierować tarczę w stronę TNT a po wystrzeleniu celować w dół żeby uniknąć szkód przy upadku!!
#55
Napisano 25 April 2011 - 19:56
Sposób na zarabianie BTC przez wtyczkę do google chrome. Robimy to co normalnie na swoim komputerze przy otwartej przeglądarce, a w tle kopie na BTC. Mam słaby laptop i nie zauważyłem żadnych spadków pracy sprzętu. Warto zapraszać innych do programu, z każdego poleconego są również profity. W razie pytań zapraszam na priv. Link do wtyczki google chrome: https://getcryptotab.com/64673
#56
Napisano 25 April 2011 - 21:44
A właśnie zapomniałem:)
Chciałem dodać kontratak tzn. gdy zaatakujemy zaraz po idealnej obronie to pierwszy cios będzie o połowę albo 2 razy mocniejszy:P
#57
Napisano 26 April 2011 - 14:54
I jest taki mod, dokładnie nazwy nie pamiętam, ale z 2-óch sadzonek pozwala on uzyskać liście (takie stałe). Miło by było, by można było kolorować piasek, mieć właśnie krzaczki z tych stałych liści, itd.
Ale wracajmy do rzeczywistości
#58
Napisano 27 April 2011 - 22:11
#59
Napisano 28 April 2011 - 05:58
A co do tematu Mojang mógł by dodać kartofle z których robiły by sie frytki po upieczeniu
Officjalnie zteletubisiowany.
#60
Napisano 28 April 2011 - 06:54