Ruda szmaragdu
#1
Napisano 25 May 2012 - 17:17
Pisali już że poprawili rude na zieloną.
Ale... monety które zrobili są dalej czerwone.
Jak już do rubin bo on jest czerwony, ale nie szmaragd.
Co wy o tym myślicie ?
Zedytowałem to bo sam już się w tym pogubiłem XD
#2
Napisano 25 May 2012 - 17:32
#3
Napisano 25 May 2012 - 17:37
No ta nie sam kamień tylko ta moneta jest czerwonaA to przypadkiem nie poprawili RUDY na ZIELONĄ? A sam kamień zostawili taki jak był, tj. zielony?
#4
Napisano 25 May 2012 - 17:58
#5
Napisano 25 May 2012 - 17:59
Niech Nastanie Ciemno??!...
#6
Napisano 25 May 2012 - 18:19
What?Mi się podoba ta ruda. Fajnie, że można nią handlować. Nie podoba mi się ona ale szmaragd owszem.
Jak dla mnie nowy minerał jest ciekawym urozmaiceniem, no i jego zastosowanie jest równie interesujące.
#7
Napisano 26 May 2012 - 10:03
JP
#8
Napisano 26 May 2012 - 10:56
Nie jestem na 100% pewien, ale wydaje mi się, że jest rzadsza od diamentu, co także jest dobrym pomysłem.
#9
Napisano 26 May 2012 - 11:04
#10
Napisano 26 May 2012 - 13:51
Tak. Mogli by też sprzedawać ogień, żeby stworzyć te kolczugi
#11
Napisano 26 May 2012 - 14:21
Troszkę głupi pomysł@up
Tak. Mogli by też sprzedawać ogień, żeby stworzyć te kolczugi
To takie nierealne
Skąd wieśniacy mieliby czysty ogień?
Rozumiem jeszcze np. ogień w słoiku po przecraftowaniu którego otrzymałoby się zwyczajny ogień
#12
Napisano 26 May 2012 - 14:30
JP
#13
Napisano 26 May 2012 - 14:32
Troszkę głupi pomysł
To takie nierealne
Skąd wieśniacy mieliby czysty ogień?
Rozumiem jeszcze np. ogień w słoiku po przecraftowaniu którego otrzymałoby się zwyczajny ogień
I ten czysty ogień będziemy trzymać w dłoni? To jest realne, tak?
(Nie, żebym popierał pomysł gracza, którego zacytowałeś.)
#14
Napisano 26 May 2012 - 14:51
Z ogniem w słoiku byłoby fajnie... W połączeniu z butelką wody tworzyłoby się coś jak Cloud In Bottle z Terrarii.
Miło by było, gdyby handel był jedyną opcją zdobycia niektórych przedmiotów. To urozmaicało by grę i takie tam. Byłoby to też czynnikiem do wzrostu wartości emeraldu. Tak w ogóle, to byłoby ciekawie, gdyby istniało kilka typów wiosek (jak np te z sandstona) i każda miała, jeśli nie inną walutę, to odmienne ceny, oraz asortyment zależnie od wielkości, typu, otoczenia.
Przykład:
Wioska z sandstone'a na pustyni.
Nie może oferować drewna, zboża, chleba, dyń bo najzwyczajniej w świecie na pustyni "nie ma żyznej gleby i nic nie wyrośnie".
Może natomiast sprzedawać szkło, piaskowiec, łopaty, cocoa beansy(kokosy z oazy, czy co tam) , kaktusy, potiony odporności na ogień (na pustyni jest gorąco).
#15
Napisano 26 May 2012 - 15:02
Miło by było, gdyby handel był jedyną opcją zdobycia niektórych przedmiotów. To urozmaicało by grę i takie tam. Byłoby to też czynnikiem do wzrostu wartości emeraldu. Tak w ogóle, to byłoby ciekawie, gdyby istniało kilka typów wiosek (jak np te z sandstona) i każda miała, jeśli nie inną walutę, to odmienne ceny, oraz asortyment zależnie od wielkości, typu, otoczenia.
Butelki exp oraz części kolczugi można kupić wyłącznie od wieśniaków.
Myślę, że ekipie Mojang nietrudno byłoby wprowadzić odrębny asortyment dla wiosek z poszczególnych biomów.
#16
Napisano 26 May 2012 - 20:43
#17
Napisano 26 May 2012 - 22:10
Nie podoba mi się! Idea jest świetna. Wykonanie fatalne.
Nie ?pi?, bo rozwi?zuje sprawy na forum!
#18
Napisano 27 May 2012 - 00:58
#19
Napisano 28 May 2012 - 19:23
Boże, strzeż mnie od przyjaciół, z wrogami poradze sobie sam.
Valdemar Baldhead