Heja!!
W tym temacie przedstawiam własną modyfikację do gry.
Jak pewnie każdy wie enchantowanie itemów w grze opiera się na całkowitej losowości. Co powoduje, że tracąc ogromne ilości czasu na expienie może się nam trafić jakiś beznadziejny enchant, którego nie potrzebujemy. W odróżnieniu od moda Better Enchanting zostawiam ciągle element losowości, więc nadal istnieje ryzyko, że coś pójdzie nie tak.
Mod bazuje na starym systemie, jednakże dodaje do niego nowe elementy. Początek procesu enchantowanie nie wiele się różni od tego co znamy. Bierzemy swój item do enchanting table i go enchantujemy licząc na jakiś fajny wynik. Tu się pojawia pierwsza zmiana, zamiast dostając zwykłe enchanty w każdym polu pojawia się nam enchant o nazwie Slot, który ma przypisany dany lvl. Ten nowy typ enchantu nie daje nam bezpośrednich bonusów, jednakże jest kolejnym krokiem w uzyskaniu wymarzonego itemu.
Idea jest prosta każdy enchant o nazwie Slot możemy zamienić na dowolny wybrany enchant, który jest dostępny na danym przedmiocie(inaczej mówiąc nie da się przypisać np. silk touch do miecza). Do tego jednak potrzebujemy nowych przedmiotów dodanych przez mod. Pierwszy z nich jest scroll, który zależnie od craftingu, będzie miał przypisany odpowiedni enchant. Drugim przedmiotem jest Magic Table, który umożliwi nam przeniesienie enchantów ze scrolli na enchantowany przedmiotów co w zasadzie kończy cały proces enchantowania.
Warto wspomnieć, że enchanty w Magic Table są nadawanie od lewej do prawej oraz przepisywanie enchantów ze scrolli można wykonać tylko jeden raz na danych przedmiocie. Zajmowanie id w modzie to 150 i 151 dla przedmiotów oraz 52 dla enchantów.
System nowego enchantingu na obrazach:
Receptury:
Spis efektów dawanych przez scrolle:
Instalacja:
Link do moda:
Porzucam aktualizację tego tematu. Jednakże mod będzie wspierany, jeżeli chcesz znaleźć najnowsze informacje przejdź do strony: http://www.minecraftforum.net/topic/1444108-132-craft-and-enchant-v13-ssplansmp/
Screeny:
Lista zmian:
Szukasz starych wersji?