Dodasz coś, np. multi ;_______; ?
Dynamic Shooter - gra tworzona przeze mnie
#121
Napisano 23 July 2013 - 17:10
#122
Napisano 23 July 2013 - 18:10
Dodasz coś, np. multi ;_______; ?
Zaczne dodawac cokolwiek od okolo 12 sierpnia, bo przerwa wakacyjna
#123
Napisano 23 July 2013 - 18:34
Pewnie, multi. Ryptun nie dałby rady z tym, bo to cholernie ciężka rzecz.
Wysyłanie pakietów client><serwer, właściwe rozporządzenie danych, aby serwer miał jak najmniej do wysłania itp. Zresztą, autor musiałby wszystko przekształcić.
#126
Napisano 05 August 2013 - 12:52
będzie możliwość grania na linuxie?
#127 Gość_bobekrobal_*
Napisano 21 August 2013 - 02:19
#128
Napisano 21 August 2013 - 15:45
@up no moja krew <3 jak to jest python, to wez sciagnij Ubuntu live cd i skompiluj to do ladnej paczuszki .deb, bede wdzieczny (nie podejrzewam cie o DX'y
To jest silnik Blendera, który wykorzystuje Python'a jako język skryptowy .
#129
Napisano 13 October 2013 - 20:42
@up no moja krew <3 jak to jest python, to wez sciagnij Ubuntu live cd i skompiluj to do ladnej paczuszki .deb, bede wdzieczny (nie podejrzewam cie o DX'y
aż tak zaawansowany nie jestem xd mam open suse a ty debiana jak widzę po sygnaturce
#130
Napisano 27 October 2013 - 15:46
bardzo fajna gra ale co to jest yy to w co się strzela?
dodałbyć jakieś inne karabiny, ładniejsze tekstury żeby nie były takie kanciaste, kusze, kolory ubrań jakieś domki itp
FUS-RO-DAH!
#131
Napisano 04 November 2013 - 21:30
Pomysł:
Może byś dodał tryb Multiplayer? D:
Mam zamiar pobrać grę i jak zagram to napiszę co sądzę
#132
Napisano 05 November 2013 - 13:56
@up Ryptun tego nie ogarnie
Więcej o NAS*:
My żyjemy normalnie, piszemy na forach i gramy w Minecrafta. Jednak jesteśmy na każde JEGO zawołanie! Nie wolno nam robić tego, czego ON zabrania ani nie robić tego, co ON każe, w przeciwnym wypadku ON rzuci na nas klątwę, której boją się wszyscy "nieustraszeńcy" świata. Każdy, kto zostanie dotknięty tą klątwą, kiedyś umiera. <scary music> Zbieramy dla NIEGO informacje. Rozmawiając z jednym z nas, nigdy nie możesz wiedzieć, czy twój rozmówca normalnie z tobą rozmawia, czy też podstępnie zbiera informacje o tobie dla NIEGO. Strzeż się nas!
* - Sługach Herobirne'a
Zapraszam do oglądania mojej rezydencji!
Cóż za paskudna autoreklama! >
Emotka mojego autorstwa: <o>_(o> - Copyright Kasztanek - Sługa Herobrine inc. Do not distribute!
!!!Jeśli nie chcesz popsuć sobie życia, nie czytaj zawartości spoilerów!!!
#133
Napisano 13 January 2014 - 21:29
Jak na taką "gierkę" 19,5 MB to stanowczo za dużo xD
Zamierzasz dalej pracować na tym silniku czy przejdziesz na jakiś bardziej przystosowany do samych gier np. Unity ?
#134
Napisano 13 January 2014 - 22:41
#135
Napisano 14 January 2014 - 17:03
Aż duma, że ktoś z CraftPortal wziął się za coś takiego Pobrałem i po wejściu w jedną mapkę zauważyłem, że nie otrzymujemy obrażeń od upadku i również fajne jest to, że możemy zrobić zoom do celownika - wykapany BF Ciekawy jest również tryb zmiany kamery. Czy ten projekt będzie jeszcze rozwijany?
#136
Napisano 14 January 2014 - 17:30
@up Ryptun tego nie ogarnie
Nie doceniasz mocy Ryptuna.
#137
Napisano 15 January 2014 - 15:04
@up No, jak się nauczy to może ogarnie, ale gdyby mógł to zrobić to by to zrobił, nie?
@offtop To na twoim avatarze to stwór ze Starbound'a, nie?
Więcej o NAS*:
My żyjemy normalnie, piszemy na forach i gramy w Minecrafta. Jednak jesteśmy na każde JEGO zawołanie! Nie wolno nam robić tego, czego ON zabrania ani nie robić tego, co ON każe, w przeciwnym wypadku ON rzuci na nas klątwę, której boją się wszyscy "nieustraszeńcy" świata. Każdy, kto zostanie dotknięty tą klątwą, kiedyś umiera. <scary music> Zbieramy dla NIEGO informacje. Rozmawiając z jednym z nas, nigdy nie możesz wiedzieć, czy twój rozmówca normalnie z tobą rozmawia, czy też podstępnie zbiera informacje o tobie dla NIEGO. Strzeż się nas!
* - Sługach Herobirne'a
Zapraszam do oglądania mojej rezydencji!
Cóż za paskudna autoreklama! >
Emotka mojego autorstwa: <o>_(o> - Copyright Kasztanek - Sługa Herobrine inc. Do not distribute!
!!!Jeśli nie chcesz popsuć sobie życia, nie czytaj zawartości spoilerów!!!
#138
Napisano 22 January 2014 - 10:53
W końcu zagrałem w słynną chomikową strzelankę! Nie jest taka zła, chociaż optymalizacja jest czterdzieści razy gorsza od MC. Podoba mi się za to fizyka budynków - każdy można zniszczyć przesuwając klocki pistoletem D: Jest jeszcze jedna rada dla ciebie: WYWAL WYCHODZENIE Z GRY ZA POMOCĄ ESCAPE! Chcę sobie zastopować i tu BAM; koniec gry, zaczynaj od nowa! To jest wkurzające! Mógłbyś to poprawić w patchu 1.6.2?
"A wy, coście szarzyzny uprawiali brzydź
I zbiorową w pyskach złudę srożyli dumnie
Czy zdołacie tym życiem, co was wydrwi, żyć
I w zawrotny przepych słońca wejść bezrozumnie?"
~Bolesław Leśmian, "Marsjanie"
#139
Napisano 23 January 2014 - 21:40
W końcu zagrałem w słynną chomikową strzelankę! Nie jest taka zła, chociaż optymalizacja jest czterdzieści razy gorsza od MC. Podoba mi się za to fizyka budynków - każdy można zniszczyć przesuwając klocki pistoletem D: Jest jeszcze jedna rada dla ciebie: WYWAL WYCHODZENIE Z GRY ZA POMOCĄ ESCAPE! Chcę sobie zastopować i tu BAM; koniec gry, zaczynaj od nowa! To jest wkurzające! Mógłbyś to poprawić w patchu 1.6.2?
Będzie w 1.7
Tak myślę przynajmniej
#140
Napisano 24 January 2014 - 00:23
Dodaj zmianę postaci np. wybierasz gościa, lub chomika
I dodaj bronie (użyj tego modelu Desert Eagla co zrobiłeś ;__; )
- ALoN3 i Equant lubią to
Error