Nowa gra typu Minecraft, Terraria
#21
Napisano 28 November 2011 - 20:05
Oto fix:
Tylko brakuje okienka z zebranymi surkami :\
#22
Napisano 28 November 2011 - 20:10
zrobiłem dla cb klika teksturek
//Infernal
Nie kłam, już je miałeś
Nie kłamie o_o
Do minecraft survival mobile są inne, zresztą sam zobacz
//Infernal
Nie waż się używać mojego koloru i pogrubienia.
Aaaa, teraz podmieniłeś, cwaniaku!
Użytkownik Infernal edytował ten post 29 November 2011 - 14:57
╭╮╭╮
#23
Napisano 28 November 2011 - 20:29
#24
Napisano 28 November 2011 - 22:08
#25
Napisano 28 November 2011 - 22:16
Proponowałbym zwiększyć ilość klatek animacji postaci, i zmniejszyć fizykę skoków, bo są jak na Księżycu.
I ograniczyć odległość stawiania/wykopywania klocków.
#26
Napisano 29 November 2011 - 07:21
xD drzewo na bedrocku jak to możliwe sprawdzę o co chodzi
@up
byłbym wdzięczny za ikonkę grawitacją też mam zamiar się zająć, a niszczenie na odległość jest do testów
ale w sumie mogę usunąć.
#28
Napisano 29 November 2011 - 07:48
Niech żyje metal
#29
Napisano 29 November 2011 - 08:18
Mogles powiedziec ze robisz mc w 2D.
Beda moby?
Jak tak to chcetnie zrobie teksturki ghastow xD No i creeprow tylko jaka rozdzielczosc?
Ble mogles mi na skypie powiedziec pomogl bym...
No chyba ze to nie ty i ten nick to zbieg okolicznosci...^^
#30
Napisano 29 November 2011 - 09:56
Jak mógłbyś to będę wdzięczny...
Moby będą
32x32
jak coś bądź na skype dzisiaj
#31
Napisano 29 November 2011 - 10:42
aa w czym to robisz?
A czy teksturki maja byc jak w orginale czy samemu wymyslic?
#33
Napisano 29 November 2011 - 14:47
Za to napotkałem dość wyraźnego buga.
Przy generowaniu świata, spadałem w dół przez około 5-6 minut, co naturalne chyba nie jest, nieprawdaż?
I ta optymalizacja... Nie da się wręcz grać na takowej, niemiłosiernie klatkuje. Chyba, że póki co to tak animowana gra.
#34
Napisano 29 November 2011 - 14:48
A gdzie jest postać? XD
z tym 4 Gb chodziło gorzej niż na drugim :\ nie wiem czym to jest spowodowane... Na 2Gb chodzi ładnie bo to mój sprzęt :]
Więc nie wiem jak jeszcze mogę zoptymalizować kod gry, mogę zrobić najwyżej nieco inne ustawienia dla małej mapki
Nie ok teraz testowałem i faktycznie coś jest nie tak od razu się za to biorę i napiszę jak uda mi się coś osiągnąć
Obecnie chciałbym zrobić texture packi ale jeżeli gra tak tnie to nie ma to sensu.
Przydałby się programista znający gml lepiej niż ja xD
Ale to nic... Życzcie szczęścia.
PS
@wigar44
Jaką mapkę odpaliłeś bo to by była dla mnie ważna informacja do optymalizacji
PS 2
GG: 38295866
Użytkownik thenishishiro edytował ten post 29 November 2011 - 15:00
#35
Napisano 29 November 2011 - 16:17
#36
Napisano 29 November 2011 - 16:33
Więc muszę znaleźć inny sposób aby to ominąć, tylko jaki
#38
Napisano 29 November 2011 - 16:57
Sory za słownictwo ale trzecią godzinę nad tym siedzę i... UDAŁO SIĘ
gra chodzi jeszcze lepiej niż wcześniej zmieniłem skrypt, usunąłem mało potrzebne funkcje i jesteśmy w domu
LINK:
Co usunąłem?
Small map - Bugowała i źle się generowała
Animację dropa - Zbierał więcej ramu niż powinien XD
#39
Napisano 29 November 2011 - 17:19
Bugi:
Po zniszczeniu tekstura drewna nie znika z mapy.
Niszczenie Klocków na dowolnej widocznej odległości.
Hmm taki jakiś nudny koniec mapy..(Czyt wielka dziura)
Brak spawnu.
Brak tekstury złota po zniszczeniu.
Hmm narazie to tyle.
Ale widzę ze radzisz sobie całkiem dobrze...
P.S te zielone to uranium?
Jego tekstura nie pasuje trochę do pozostałych;/
#40
Napisano 29 November 2011 - 17:29
Mogę zapowiedzieć co będzie:
-Loot ze wszystkich klocków
-Cieniowanie bloków
-Pochodnie
-Okno z ilością zdobytych bloków
-Ulepszenie menu
-Stawianie większej ilości klocków
-Nowe surowce
@up
Tak to uran :]