Minecraft Beta 1.9 Pre-Release 5!
#1
Napisano 27 October 2011 - 16:22
Możesz je pobrać
Znane zmiany:
-nowe achievementy
-więcej bloków w trybie kreatywnym
-klawisze m, n odpowiadają za obracanie się
-w opcjach grafiki dodano możliwość wyłączenia chmur
-dwukrotnie klikając F5 mamy widok na postać z przodu
-trzymając klawisz H zmieniamy ostrość
- płotki nie łączą już się z liśćmi,
- poprawiono wydajność gry,
- usunięto błąd oświetlania schodów,
- w trybie kreatywnym moby nas nie atakują jeśli my ich nie zaatakujemy(nie dotyczy pająków i ghastów),
- można teraz zrobić nieskończone źródło jednym wiaderkiem,
- Blok grzyba i ten z the endu możliwy do zdobycia w creative,
- lilie wodne umieszczone w ekwipunku nie są szare,
#2
Napisano 27 October 2011 - 17:11
Miłośników gry Space Engineers zapraszam już dziś na nowo powstały portal wraz z forum poświęcony w całości grze: http://space-engineers.pl/
#3
Napisano 27 October 2011 - 17:12
Czy wcześniej trzcina rosła na piasku?
#4
Napisano 27 October 2011 - 17:32
#5
Napisano 27 October 2011 - 17:39
#Edit Jednak nie ma aż tylu fps... Na początku tyle miałem a potem spadło. Ale dużo ładniej chodzi niż poprzednie wersje.
#6
Napisano 27 October 2011 - 17:44
@2x down
Przyjrzyj się dokładnie... nie chodzi mi o żelazo surowiec ale o blok, który się robi w craftingu gdy się zapełni go 9 sztabkami żelaza
#7
Napisano 27 October 2011 - 17:46
#8
Napisano 27 October 2011 - 17:52
Dodano nowe pomieszczenia w twierdzach - nie wiem sam co to ale są tam skrzynki z redstonem węglem i podobnymi surowcami.
PS.Czy ktoś widział Enderdraga?
#9
Napisano 27 October 2011 - 17:54
╭╮╭╮
#10
Napisano 27 October 2011 - 18:01
Będę aktualizował liste
#11
Napisano 27 October 2011 - 18:03
dwukrotnie klikając F5 mamy widok z przodu na postać!
Będę aktualizował liste
Ehh... To jest już chyba od pierwszego pre release 1.9...
#12
Napisano 27 October 2011 - 18:07
- płotki nie łączą już się z liśćmi,
- nowe Achivementy,
- poprawiono wydajność gry,
- klawisze "m" i "n"umożliwiają nam obracanie się,
- usunięto błąd oświetlania schodów,
- w opcjach jest możliwość wyłączenia chmur,
- w trybie kreatywnym moby nas nie atakują jeśli my ich nie zaatakujemy(nie dotyczy pająków i ghastów),
- można teraz zrobić nieskończone źródło jednym wiaderkiem,
- Blok grzyba i ten z the endu możliwy do zdobycia w creative,
- ‘h’ zmienia ostrość.
- lilie wodne nie są szare gdy umieszczone w ekwipunku,
@EDIT
Żelazo faktycznie ma nową teksturkę O _ O
╭╮╭╮
#13
Napisano 27 October 2011 - 18:20
O klawiszu "h" nie wiedziałem, dzięki
Aah! nowe achievementy, aż chce się teraz w minecrafta pograć
#14
Napisano 27 October 2011 - 18:28
#15
Napisano 27 October 2011 - 18:47
#16
Napisano 27 October 2011 - 18:52
Jest stary. Nie ma nowego
Wut?
Lista zmian po angielsku:
"
Block of iron texture is changed. Pic
You now have mushroom biome grass in your creative inventory.
Fence Posts no longer connect to leaves.
More achievements.
Annoying Stair glitch fixed. Confirmed by redditor meesebyte.
Option to disable clouds in menu.
F6 = smooth walking It seems to allow you to fly strait but not up or down (works on survival). It acts as a noclip, lets you go through blocks... Your Y co-ordinate doesn't change.
F9 Adds a fixed camera angle.
Passive squid animation is now vertical. (Credit to B1ueStarfish for finding this)
Lily pads are no longer gray in inventory, have a tool tip.
In creative mode hostile mobs no longer attack you unless provoked, except for ghasts and spiders. Note Enemies from spawners are still hostile. (Thanks theriverotter)
Melon slice drops are back to normal! (Thanks dg200)
Pressing "N" "M" "Y" "U" "O" and "H" changes depth of field and angles of camera. (Thanks Pupetteer)
You receive a warning when changing render distance to far.
Items retain their enchantments if chest is destroyed.
You can now look around without a mouse using: I, J, K, and L.
Slimes not restricted to y0-16 anymore.
Game Crashing piston glitch fixed. Video demonstrating bug
Player bow drawback animation improved."
z reddit'a.
#17
Napisano 27 October 2011 - 19:06
Blok tekstury żelaza ulega zmianie. Pic
Masz teraz trawa biomu grzyby w swój twórczy zapasów.
Posty ogrodzenia nie połączyć się z liści.
Więcej osiągnięć.
Irytujące usterki schodów stałych . Potwierdzone przez redditor meesebyte.
Opcja wyłączenia chmury w menu.
F6 = gładkie spaceruWydaje się, że pozwalają latać cieśniny, ale nie w górę lub w dół (działa na przeżycie). Działa jako noclip, pozwala przejść przez bloki ... Twój Y koordynować nie zmienia się.
F9 Dodaje stały kąt kamery.
Pasywne animacji squid jest pionowe. (Kredyt na B1ueStarfish na znalezienie tego)
Lilii nie są już szare zapasów, posiada podpowiedzi.
W twórczym trybie wrogie moby nie atakują, chyba że sprowokowany, z wyjątkiem ghasts i pająki. Uwaga Enemies od tarlaków jest nadal wrogie. (Dzięki theriverotter)
Spada kawałek melona wszystko wraca do normy! (Dzięki dg200)
Naciśnięcie przycisku "N" "M" "Y" "U" "O" i "H" zmiany głębi ostrości i kątów kamery. (Pupetteer Dzięki)
Pojawić się ostrzeżenie przy zmianie odległości czynią do tej pory.
Elementy zachowują swoje czary, jeśli klatki piersiowej jest zniszczone.
Możesz teraz rozejrzeć się bez myszy za pomocą: I, J, K i L.
Szlam nie ogranicza się do y0-16 już.
Gra Crashing usterki tłoka stałe. Wideo wykazując błąd
Łuk odtwarzacz animacji wadę poprawić.
-------------------------------------
JEŚLI POMOGŁEM DAJ MI +
#18
Napisano 27 October 2011 - 19:09
[WYMODEROWANO, nie cytujemy poprzednich postów]
//wojtek858
Google translator? PFF
Może byś wysilił swój mózg i zrobił normalne tłumaczenie?
╭╮╭╮
#19
Napisano 27 October 2011 - 19:24
to jest wszystko co dodaje po polsku
Blok tekstury żelaza ulega zmianie. Pic
Masz teraz trawa biomu grzyby w swój twórczy zapasów.
Posty ogrodzenia nie połączyć się z liści.
Więcej osiągnięć.
Irytujące usterki schodów stałych . Potwierdzone przez redditor meesebyte.
Opcja wyłączenia chmury w menu.
F6 = gładkie spaceruWydaje się, że pozwalają latać cieśniny, ale nie w górę lub w dół (działa na przeżycie). Działa jako noclip, pozwala przejść przez bloki ... Twój Y koordynować nie zmienia się.
F9 Dodaje stały kąt kamery.
Pasywne animacji squid jest pionowe. (Kredyt na B1ueStarfish na znalezienie tego)
Lilii nie są już szare zapasów, posiada podpowiedzi.
W twórczym trybie wrogie moby nie atakują, chyba że sprowokowany, z wyjątkiem ghasts i pająki. Uwaga Enemies od tarlaków jest nadal wrogie. (Dzięki theriverotter)
Spada kawałek melona wszystko wraca do normy! (Dzięki dg200)
Naciśnięcie przycisku "N" "M" "Y" "U" "O" i "H" zmiany głębi ostrości i kątów kamery. (Pupetteer Dzięki)
Pojawić się ostrzeżenie przy zmianie odległości czynią do tej pory.
Elementy zachowują swoje czary, jeśli klatki piersiowej jest zniszczone.
Możesz teraz rozejrzeć się bez myszy za pomocą: I, J, K i L.
Szlam nie ogranicza się do y0-16 już.
Gra Crashing usterki tłoka stałe. Wideo wykazując błąd
Łuk odtwarzacz animacji wadę poprawić.
-------------------------------------
JEŚLI POMOGŁEM DAJ MI +
Postarałbyś się chociaż
Tekstura bloku żelaza została zmieniona.
Posiadasz teraz blok trawy z grzybowego biomu w ekwipunku podczas Creative mode.
Płotki nie łączą się już z liśćmi drzew.
Więcej osiągnięć.
Wkurzający błąd ze schodami naprawiony.
Możliwość wyłączenia chmur w opcjach.
F6 = smooth walking It seems to allow you to fly strait but not up or down (works on survival). It acts as a noclip, lets you go through blocks... Your Y co-ordinate doesn't change. (kompletnie nie wiem o co chodzi, zostawiam bez tłumaczenia)
F9 Przywraca domyślny kąt kamery (tak to zrozumiałem)
Animacja kałamarnicy jest teraz stała. (Coś w stylu naprawy animacji czy coś.)
Lilie nie mają szarej tekstury w ekwipunku, posiadają również nazwę (jak się najeżdża kursorem, to pojawia się nazwa przedmiotu)
Potwory w Creative modzie nie zaatakują Cię, póki ich sam nie zaatakujesz, nie licząc ghastów i pająków. Potwory z "monster spawnerów" wciąż są agresywne. (bez atakowania ich ofc.)
Drop kawałka melona już w normie. (tzn. że jest naprawione)
Wciskanie klawiszy "N" "M" "Y" "U" "O" oraz "H" zmienia głębokość (ostrość) oraz kąt kamery
Dostajesz teraz ostrzeżenie, kiedy zmieniasz dalekość/dystans widzenia.
Itemy podczas rozwalenia skrzyni, cały czas zostają uszkodzone.
Możesz się teraz obracać bez użycia myszy za pomocą klawiszy: I, J, K, oraz L.
Slime'y nie ogarniczają się do spawnowania na poziomie Y(wysokość) 0-16.
Crashująca gra przez bug z pistonami naprawiona.
Animacja łuku gracza podczas naciągania naprawiona. (nie jestem pewny, czy naciągania, czy "odciągania")
Tłumaczenie zrobiłem na szybko. Mam nadzieje że się przyda.
#20
Napisano 27 October 2011 - 19:37