Nowości 1.10
#41
Napisano 30 September 2011 - 19:22
co do tematu tak jak niektórzy mi sie podoba te całe skille buffy Itd i jak sie komuś nie podoba to żeby poprosił Notcha lub Jeba aby zrobił tryb RPG
#42
Napisano 30 September 2011 - 19:25
#43
Napisano 30 September 2011 - 19:27
Lepiej?
#44
Napisano 30 September 2011 - 19:30
#45
Napisano 04 October 2011 - 15:11
#46
Napisano 07 October 2011 - 08:00
Ale RPG ? Jak chce w RPG zagrać to gram w LoL'a
#47
Napisano 07 October 2011 - 12:38
Zazwyczaj po Beta wychodzi Delta zamiast Gamma więc sądzę że wersja po 1.9 będzie finalną wersją albo Delta 1.1.
Edit: Sroki alfabet mi się pomylił i zamiast Gamma dałem Omega
Nie ma czegoś takiego jak gamma czy delta w wersjonowaniu oprogramowania, ten proces wygląda zazwyczaj tak:
wersja testowa -> alpha -> pre-alpha -> beta -> release candidate (RC) -> wersja stabilna -> ewentualne poprawki w postaci patchów
Dokładniejszy opis:
Każdy może sobie numerować oprogramowanie jak chce, a przeskoki w wersjach zazwyczaj są dlatego że prace nad poprawką rozbite są na etapy i poszczególne etapy nie są wypuszczane. Tak jak by po 1.8 wyszedł 1.9 (obecny pre-release 1) potem 1.10 (pre-release 2) i 1.11 (pre-relase 3) ale jest inaczej wszystkie pre-relase są scalone w 1.9. Jak widać nie ma sztywnej zasady w numeracji oprogramowania.Oczywiście czasem twórcy skaczą o parę wersji w górę, dla zabawy/easter egga (np beta 1.2->beta 1., nikt im tego nie broni, ale to tylko zabawa.
Przykład z numeracją systemu windows:
... poprzednie wersje ...
Microsoft Windows NT 5.0 (Microsoft Windows 2000)
Microsoft Windows NT 5.1 (Microsoft Windows XP)
Microsoft Windows NT 5.2 (Microsoft Windows Server 2003 i Microsoft Windows XP Professional x64 Edition)
Microsoft Windows NT 6.0 (Microsoft Windows Vista i Windows Server 2008)
Microsoft Windows NT 6.1 (Microsoft Windows 7 i Windows Server 2008 R2)
Microsoft Windows NT 6.2 (Microsoft Windows
Tak ? To zobacz The Witcher 2 patch 2.0 czy to jest nowa gra nowy silnik ? Nie, to tylko kolejny patch. Mojang albo poleci z 1.x to końca i np. 1.15 będzie wersją finalną, albo dla wersji finalnej przeskoczy na 2.0.Numeracja 2.0 jest kolejnym błędem. Nazwę tworzymy:
Minecraft Alpha 1.5_02
nazwa gry "stan prac" wersja gry/numer aktualizacji/numer poprawki
2.0 byłoby czymś w rodzaju Minecrafta 2. Czyli nowa gra/nowy silnik.
Dobra koniec tego off-topic'a.
Skoro nie ma (nie testowałem pre-relase 3) to pewnie się pojawią jak zostaną dodane wszystkie do gry a ma być ich dość sporo. W creative pewnie nie uświadczymy mikstur.Nie ma jeszcze mikstur na 1.9 prerease 2 w creative i survival. Można tylko je odpalić za pomocą TMI.
Ja jestem ciekaw jak ta lista bufów czy jak to inaczej można nazwać będzie wyglądać jak wypije się np. wszystkie dostępne mikstury, zapewne pojawi się jakiś scroll.
Miksturki to ogólnie fajne urozmaicenie gry, każdy gra w Minecraft'a po swojemu.
#48
Napisano 07 October 2011 - 20:11