Nowości 1.10
#1
Napisano 27 September 2011 - 15:08
Wg Jeb_'a, raczej nie zobaczmy tego w 1.9, tak więc 1.10. Piszcie co o tym sądzicie.
#2
Napisano 27 September 2011 - 15:19
W plecaku widać że ma butelkę - to może oznaczać mikstury. Może będą odnawiać serduszka a nie głód
#3
Napisano 27 September 2011 - 15:21
#4
Napisano 27 September 2011 - 15:22
EDIT: Jak pisałem nie było odpowiedzi Galth'a do której chcę się ustosunkować: Mówisz, że przesadzają dodając RPG, a tymczasem nie zapominają o wsparciu dla kreatywnie budujących - przecież w końcu dodali tryb Creative i już nie trzeba się bawić w TooManyItems. Dla mnie jeszcze zachowują równowagę.
#5
Napisano 27 September 2011 - 15:23
@Redox WTH?
#6
Napisano 27 September 2011 - 15:23
Wg Jeb_'a, raczej nie zobaczmy tego w 1.9, tak więc 1.10. Piszcie co o tym sądzicie.
To raczej będzie w 1.9 ponieważ wszystko co jest w 1.9 prerealse to będzie w pełnej wersji, a tak to świetne zastosowanie w co będziecie dawać najwięcej? ja speed i siła.
#7
Napisano 27 September 2011 - 15:25
[img[http://www.troll.me/...d/wc-donald.png[/img]
glupota123.blogspot.com - R.I.P Normalny Internet [*]
MIAŁEM ESSENTIALS PRZETERMINOWANE.
ludzie nie miejcie serca z cabelston
#8
Napisano 27 September 2011 - 15:27
@up
Może nie być jeszcze skończone i przełożą to na 1.10? :S
#9
Napisano 27 September 2011 - 15:31
Najwyraźniej to są skutki użycia jakieś mikstury, bo jest określony czas przez który dana rzecz działa, a w ekwipunku widzimy buteleczki. Ale są też levele tego "czegoś". Więc już sam nie wiem, może za czas będzie odpowiadać użycie mikstury, a za skill EXP. Albo Expem będziemy podnosić lvle, a mikstura czasowo go nam zwiększy.
Teraz czekamy na 1.9 a później na 1.10 pre-realse
#10
Napisano 27 September 2011 - 15:34
#11
Napisano 27 September 2011 - 15:34
#12
Napisano 27 September 2011 - 15:37
Czyli prawdopodobnie będzie w 1.10This will probably ->NOT<- be included in Beta 1.9, but it's a nice screenshot:
Nie będzie 2.0 (to by była nowa gra), numeracja wersji to nie ułamki. Po za tym i Notch i Jeb_ potwierdzali, że będzie beta 1.10. Potem .11 .12 itd, a potem pełna wersja 1.0
Po za tym małą uwaga - butelki mogą być na potiony (kod potionów jest w grze), ale mogą być również na wodę!
#13
Napisano 27 September 2011 - 15:40
Jeśli ktoś bedzie chcial używać mikstur, to będzie używał. Jak nie to nie.
I bez tego można grać jak w starego Minecrafta. One tylko ulepszają Minecraft, aby trafić w gusta jak najszerszej grupy graczy...
#14
Napisano 27 September 2011 - 15:56
Survival: Bez żadnego doświadczenia, buffów itp. Tylko zwykły MC jaki był zawsze (ewentualnie z głodem).
RPG: Tryb z doświadczeniem, alchemią itp.
Bo chciałbym powalczyć z nowymi mobami w nether, pozwiedzać kopalnie i twierdze, ale nie mieć za to expa, leveli, buffów i bóg wie czego jeszcze. Niech dodadzą przynajmniej opcje wyłączenia tych głupot.
#15
Napisano 27 September 2011 - 15:58
#16
Napisano 27 September 2011 - 16:04
#17
Napisano 27 September 2011 - 16:18
W pełni się z tobą zgadzam.
Moim zdaniem w Terrari te potki są zbyt skomplikowane. Np, Pijesz miksturkę i przez jakiś czas walisz z łuku mocniej i szybciej czy coś takiego. W MC będzie prościej. Pijesz miksturkę i przez określony czas zapier****sz szybciej. A nie jakieś hiper bonusy na widzenie w ciemności.
#18
Napisano 27 September 2011 - 16:20
Porażka, może i alchemia ciekawa. Fajnie gdyby dało się ulepszać broń, naostrzyć, naładować jakąś energią czy coś. Byłoby fajne RPG. Ale skoro dodali creative, to powinni dać jeszcze 2 inne tryby: Survival i RPG
Survival: Bez żadnego doświadczenia, buffów itp. Tylko zwykły MC jaki był zawsze (ewentualnie z głodem).
RPG: Tryb z doświadczeniem, alchemią itp.
Bo chciałbym powalczyć z nowymi mobami w nether, pozwiedzać kopalnie i twierdze, ale nie mieć za to expa, leveli, buffów i bóg wie czego jeszcze. Niech dodadzą przynajmniej opcje wyłączenia tych głupot.
Podpisuję się pod tym. Ale w sumie mam wrażenie, że planują tak zrobić. Przynajmniej .
#19
Napisano 27 September 2011 - 16:24
Kurde strasznie wali terrarią FUJ.Nie lubie takich wprowadzeń,to nie jest już ten Good Old Times...
Te good old times już dawno by Ci się znudziły, i gdyby nie to, że Minecraft cały czas jest ulepszany, pewnie już byś w niego nie grał, a samo Mojang nie zarobiło by aż tyle. "Sad but true".
Osobiście pomysł z alchemią, buffami itd. mi się podoba, bardzo lubie RPG, a w typowo sandboxowym minecrafcie jest świetnym pomysłem. Gdyby dodali jeszcze bossów, jakieś artefakty które występują raz na jeden świat, oraz coś takiego, jak przemieszczanie inventoru postaci z serwera na serwer (coś jak w terrari) to by była (dla mnie) idealna gra.
Fajnie by też było, gdyby warunki pogodowe wpływały jakoś na rozgrywkę, np. budowanie pod wulkanem nie było by bezpieczne, a długie deszcze powodowały by powodzie. Byłbym bardzo szczęśliwy.
Ale to już w przyszłych update'ach. (może zrobią takie coś do listopada, ale szczerze wątpie).
#20
Napisano 27 September 2011 - 16:25
Macie spis wszystkich potionów w plikach gry.