[RPG] [ND] - Ethoria 2 - Old Ages
#21
Napisano 14 October 2011 - 19:28
Oto screeny:
Wszystko było ręcznie robione nawet lochy.
#22
Napisano 14 October 2011 - 20:58
Fajnie się z tobą pracuje maserton.
#23
Napisano 15 October 2011 - 14:30
#24
Napisano 15 October 2011 - 14:45
#25
Napisano 17 October 2011 - 17:39
1) W MIEJSCU KLASZTORU COŚ SIĘ ROBI...
2) BIBLIOTEKA ( TO BĘDZIE JEDNA WIELKA ZAGADKA)
3) NIECH SIĘ MURY PNĄ DO GÓRY TRALALA....
Dodatkowe infa: Będą dwa zamki. Ten który się buduje (przedstawiony na zdjęciu wyżej) i drugi, który będzie nieco większy i ładniejszy... Klasztor, to będzie zmodyfikowana wersja klasztoru z gry Gothic. Nie chodzi mi o dokładne skopiowanie wszystkiego z tej gry, tylko o sam klimat tego miejsca... Opisał bym Wam CAŁĄ fabułę, ale tego nie zrobię ;D
#26
Napisano 03 November 2011 - 18:09
Ethoria to nie tylko mapa, zawszę chciałem stworzyć coś innego. Planuję zrobić, by mapa miała własną instalacje, jak i własny tekstrupack.Teksturpack nie będzie wnosił nowych tekstur w grze, tylko inne menu i mena takie jak WorkBench itp...
A oto przykład menu, nad którym jeszcze pracuję:
http://www.youtube.com/watch?v=egCWaQpkcXM
#27
Napisano 03 November 2011 - 18:15
#28
Napisano 07 November 2011 - 17:33
1) Zamek
Będzie to pierwszy zamek jaki się spotka w grze. Może jest w nim mało domków, ale w każdym będzie zadanie.
2) Zamek
W górnej części będzie siedziba magów, którzy przetrwali pogrom Ethori.
3) Drugi bastion królewskiej armii
Nie napiszę dokładnie jego opisu, czyli skąd on się wziął. Jest on niedaleko położony od swojego poprzednika, i to w nim będzie rozgrywała się fabuła prologu.
4) Klasztor
Klasztor znajduję się w ... Dostęp będzie do niego umożliwiony po wykonaniu zadań dla magów w bastionie oddziałów królewskich.
Prolog dokładnie dnia: 24 grudnia 2011 roku.
Ethoria Quest World dopiero po nowym roku.
#29
Napisano 07 November 2011 - 17:52
#30
Napisano 07 November 2011 - 19:05
Czy to są największe lokacje w EQW2?
#31
Napisano 07 November 2011 - 19:12
Szkoda jednak że zdjęcia wykonane w ciemności : mało co widać i trudno coś powiedzieć (chyba że o to chodziło). Wiem że budynki nie są jeszcze skończone, ale proponuje wykorzystać więcej rodzajów materiałów.
Czy to są największe lokacje w EQW2?
Jak na razie tak ale bardziej główne niż największe.
Tak już jest jak się robi zdjęcia w Endzie i tak największa jasność była.
#32
Napisano 07 November 2011 - 19:36
#33
Napisano 08 November 2011 - 18:02
W przeciągu tygodnia będzie odcinek o tym co zaszło w Ethori.
Maserton nie ma mikro więc niestety odezwę się ja . To tyle na dzisiaj teraz wiadomości sportowe.
#34
Napisano 08 November 2011 - 18:48
szacun za budowle
#35
Napisano 08 November 2011 - 20:33
#36
Napisano 08 November 2011 - 21:01
#37
Napisano 08 November 2011 - 22:09
#39
Napisano 11 November 2011 - 20:42
Wiele się nie zmieniło głównie port i nowa wioska w pobliżu pierwszej.
Wioską zajmował się maserton jednak portem zająłem się ja
#40
Napisano 12 November 2011 - 13:44
Z powodu zmian w nowym Pre-relese w endzie, prace tam zostały wstrzymane do odwołania, co wydłuży robienie mapy. Prace ruszą dopiero po rozwiązaniu problemu i wydaniu MC Edita obsługującego Enderworld. Pracę będą dalej kontyuowane w nowym świecie, lecz prawdopodobnie po wydaniu Minecraft 1.9 wszystkie "budynki" zostaną przeniesione na nową mapę z nowym Endem.
Z poważaniem: Maserton