Skocz do zawartości


Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

[RPG] [ND] - Ethoria 2 - Old Ages


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
123 odpowiedzi w tym temacie

#21 maserton

maserton

    Twórca Quest Worlda

  • Użytkownik
  • 108 postów

Napisano 14 October 2011 - 19:28

Pierwszy dzień pracy za nami. Ogólnie to nic dużego się na razie nie działo, bo dzisiaj głównie z Morvilesem staraliśmy się zapoczątkować fabułę nowej części... Powstała wioska, w której będzie się gra zaczynała, port z którego wypływają towary do zamku, lochy które będą pod zamkiem (będzie w nich portal) i "podłoga" mini klasztoru :)
Oto screeny:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Wszystko było ręcznie robione nawet lochy.

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#22 Morviles

Morviles

    Pomysłodawca

  • Użytkownik
  • 133 postów

Napisano 14 October 2011 - 20:58

Ta podłoga wygląda jak znak STOP albo też jakiś inny nie jestem pewien :).
Fajnie się z tobą pracuje maserton.

#23 WojoSWDN

WojoSWDN

    Nowy

  • Użytkownik
  • 70 postów

Napisano 15 October 2011 - 14:30

3 screen to port ?

#24 maserton

maserton

    Twórca Quest Worlda

  • Użytkownik
  • 108 postów

Napisano 15 October 2011 - 14:45

Tak, ale nie skończony.

#25 maserton

maserton

    Twórca Quest Worlda

  • Użytkownik
  • 108 postów

Napisano 17 October 2011 - 17:39

Mijają dni, mijają lata... Tak na poważnie kolejne budowle:) (biblioteka robiona ręcznie bez jakiś programów)

1) W MIEJSCU KLASZTORU COŚ SIĘ ROBI...
Dołączona grafika
2) BIBLIOTEKA ( TO BĘDZIE JEDNA WIELKA ZAGADKA)
Dołączona grafika
3) NIECH SIĘ MURY PNĄ DO GÓRY TRALALA....
Dołączona grafika


Dodatkowe infa: Będą dwa zamki. Ten który się buduje (przedstawiony na zdjęciu wyżej) i drugi, który będzie nieco większy i ładniejszy... Klasztor, to będzie zmodyfikowana wersja klasztoru z gry Gothic. Nie chodzi mi o dokładne skopiowanie wszystkiego z tej gry, tylko o sam klimat tego miejsca... Opisał bym Wam CAŁĄ fabułę, ale tego nie zrobię ;D

#26 maserton

maserton

    Twórca Quest Worlda

  • Użytkownik
  • 108 postów

Napisano 03 November 2011 - 18:09

Witam Was po dłuższej przerwie!! Niestety nie mam nowych screenów, lecz mam nowe wieści ze świata Ethori. Pisaliście przy tej wersji jak i poprzedniej o jakieś becie, lecz niestety jej nie będzie, za to będzie prolog. Dokładnie we wigilie zostanie wam udostępniony prolog,w którym będzie kilka misji. Będę się starał dotrzymać słowa choć wiem, że jest to bardzo trudno zrobić.

Ethoria to nie tylko mapa, zawszę chciałem stworzyć coś innego. Planuję zrobić, by mapa miała własną instalacje, jak i własny tekstrupack.Teksturpack nie będzie wnosił nowych tekstur w grze, tylko inne menu i mena takie jak WorkBench itp...
A oto przykład menu, nad którym jeszcze pracuję:
Dołączona grafika

http://www.youtube.com/watch?v=egCWaQpkcXM

#27 Morviles

Morviles

    Pomysłodawca

  • Użytkownik
  • 133 postów

Napisano 03 November 2011 - 18:15

O ku**a zacne :D

#28 maserton

maserton

    Twórca Quest Worlda

  • Użytkownik
  • 108 postów

Napisano 07 November 2011 - 17:33

Dzisiaj kolejne nowości i ostatnie w tym miesiącu. Mam też dla Was nowe zdjęcia, które przybliżą ogólny widok na mapę.

1) Zamek
Będzie to pierwszy zamek jaki się spotka w grze. Może jest w nim mało domków, ale w każdym będzie zadanie.
Dołączona grafika
2) Zamek
W górnej części będzie siedziba magów, którzy przetrwali pogrom Ethori.
Dołączona grafika
3) Drugi bastion królewskiej armii
Nie napiszę dokładnie jego opisu, czyli skąd on się wziął. Jest on niedaleko położony od swojego poprzednika, i to w nim będzie rozgrywała się fabuła prologu.
Dołączona grafika
4) Klasztor
Klasztor znajduję się w ... Dostęp będzie do niego umożliwiony po wykonaniu zadań dla magów w bastionie oddziałów królewskich.
Dołączona grafika

Prolog dokładnie dnia: 24 grudnia 2011 roku.
Ethoria Quest World dopiero po nowym roku.

#29 Morviles

Morviles

    Pomysłodawca

  • Użytkownik
  • 133 postów

Napisano 07 November 2011 - 17:52

Teraz pisać co się bardziej podoba zamek czy klasztor? :D

#30 brq

brq

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 119 postów

Napisano 07 November 2011 - 19:05

Szkoda jednak że zdjęcia wykonane w ciemności : mało co widać i trudno coś powiedzieć (chyba że o to chodziło). Wiem że budynki nie są jeszcze skończone, ale proponuje wykorzystać więcej rodzajów materiałów.
Czy to są największe lokacje w EQW2?

#31 Morviles

Morviles

    Pomysłodawca

  • Użytkownik
  • 133 postów

Napisano 07 November 2011 - 19:12

Szkoda jednak że zdjęcia wykonane w ciemności : mało co widać i trudno coś powiedzieć (chyba że o to chodziło). Wiem że budynki nie są jeszcze skończone, ale proponuje wykorzystać więcej rodzajów materiałów.
Czy to są największe lokacje w EQW2?


Jak na razie tak ale bardziej główne niż największe.
Tak już jest jak się robi zdjęcia w Endzie i tak największa jasność była.

#32 maserton

maserton

    Twórca Quest Worlda

  • Użytkownik
  • 108 postów

Napisano 07 November 2011 - 19:36

Oprócz tych miejsc co są zaprezentowane u góry w EQW2 będzie jeszcze ogromny zamek i miasto Elfów ,i to na tyle z budowli (Nie licząc świątyń, lochów i jaskiń)

#33 Morviles

Morviles

    Pomysłodawca

  • Użytkownik
  • 133 postów

Napisano 08 November 2011 - 18:02

Uwaga niespodzianka!
W przeciągu tygodnia będzie odcinek o tym co zaszło w Ethori.
Maserton nie ma mikro więc niestety odezwę się ja :). To tyle na dzisiaj teraz wiadomości sportowe.

#34 WojoSWDN

WojoSWDN

    Nowy

  • Użytkownik
  • 70 postów

Napisano 08 November 2011 - 18:48

brq ma rację zróżnicujcie materiały zwłaszcza dachy domów w zamku bo to troszkę razi w oczy ale i tak
szacun za budowle

#35 Morviles

Morviles

    Pomysłodawca

  • Użytkownik
  • 133 postów

Napisano 08 November 2011 - 20:33

Jeżeli chodzi o klasztor to materiały mają być mroczne i zbyt dużego wyboru nie ma.

#36 maserton

maserton

    Twórca Quest Worlda

  • Użytkownik
  • 108 postów

Napisano 08 November 2011 - 21:01

Jeśli chodzi o zamek to też dużego wyboru nie mam (zależy od teksturpacka). Cegły są brzydkie w takich domkach to samo sandstone.

#37 Morviles

Morviles

    Pomysłodawca

  • Użytkownik
  • 133 postów

Napisano 08 November 2011 - 22:09

Ale mogłeś dać nieco więcej drewnianych dachów ale tak pomiędzy kamiennymi by nie były to jakieś dzielnice.

#38 diablodevil78

diablodevil78

    MINECRAFTowiec

  • Użytkownik
  • 52 postów

Napisano 09 November 2011 - 15:18

Klasztor zacnie wygląda

#39 Morviles

Morviles

    Pomysłodawca

  • Użytkownik
  • 133 postów

Napisano 11 November 2011 - 20:42

Teraz ja mam wam parę screenów :D.
Wiele się nie zmieniło głównie port i nowa wioska w pobliżu pierwszej.
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Wioską zajmował się maserton jednak portem zająłem się ja :)

#40 maserton

maserton

    Twórca Quest Worlda

  • Użytkownik
  • 108 postów

Napisano 12 November 2011 - 13:44

Teraz tak oficjalnie dla zabawy:
Z powodu zmian w nowym Pre-relese w endzie, prace tam zostały wstrzymane do odwołania, co wydłuży robienie mapy. Prace ruszą dopiero po rozwiązaniu problemu i wydaniu MC Edita obsługującego Enderworld. Pracę będą dalej kontyuowane w nowym świecie, lecz prawdopodobnie po wydaniu Minecraft 1.9 wszystkie "budynki" zostaną przeniesione na nową mapę z nowym Endem.
Z poważaniem: Maserton