Skocz do zawartości


Zdjęcie

Niszczenie świata przez Endermanów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
87 odpowiedzi w tym temacie

#41 steve-x

steve-x

    Znawca

  • Użytkownik
  • 299 postów
  • ozmierzchu

Napisano 24 September 2011 - 13:33

A nie lepiej żeby była jakaś akcja że nie tylko grasz i grasz ale zawsze wiesz że jakiś murzyn może ci rozebrać dom!

P.S. A obsydian też to swojej czarnej łapy bierze?


Ale on Ci rozbierze nie tylko dom, rozbierze Ci całą mapę i wtedy, kiedy będziesz miał wiele budowli, okaże się, że lepiej będzie wygenerować nową mapę. Obsydian jak najbardziej bierze, nawet bedrock. 

Na serwerach mi niszczą domki :/ Patrze a za domem na ziemi stoją klocki drewna i szkła xd Zawsze można domek otoczyć jakimś rowem z wodą ;)


Nie wszystko da się otoczyć wodą. Poza tym nie da się zrobić mobgrindera, bo wszystkie będą dewastowane

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#42 KurisuFuyuumi

KurisuFuyuumi

    Nowy

  • Użytkownik
  • 23 postów
  • Fuyuumi

Napisano 24 September 2011 - 15:00

I właśnie dlatego mam dom zbudowany nad wodą. Da się wszystko otoczyć wodą, wystarczy umiejętnie to zrobić i wykorzystać torche wewn. fosy.

#43 Wasilek1996

Wasilek1996

    Jeszcze tylko epek^^

  • Użytkownik
  • 126 postów

Napisano 24 September 2011 - 16:49

Endermani powinni posiadać umiejętność podnoszenia bloczków tylko gdy mają włączoną "funkcje" atak ; P

Wtedy chyba wszyscy byliby zadowoleni :D No bo i nie zniszczy nikomu drzewek, ale i tak może rozebrać domek jak w nim jesteś ;)

#44 steve-x

steve-x

    Znawca

  • Użytkownik
  • 299 postów
  • ozmierzchu

Napisano 24 September 2011 - 18:06

I właśnie dlatego mam dom zbudowany nad wodą. Da się wszystko otoczyć wodą, wystarczy umiejętnie to zrobić i wykorzystać torche wewn. fosy.


A jak byś otoczył fosą coś takiego:
 

Endermani powinni posiadać umiejętność podnoszenia bloczków tylko gdy mają włączoną "funkcje" atak ; P

Wtedy chyba wszyscy byliby zadowoleni :D No bo i nie zniszczy nikomu drzewek, ale i tak może rozebrać domek jak w nim jesteś ;)


Właśnie taką propozycję rzuciłem tworząc ten wątek. Prowokujesz lub atakujesz Endermana, ten wtedy może podnieść blok, najlepiej taki, za którym się chowasz.

#45 mostzarzad

mostzarzad

    Nowy

  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 25 September 2011 - 11:47

Mnie wkurza że endermani respią się wewnątrz hodowli grzybów i tam robią rozpierduchę. I tu mam pytanie: czy grzyby będą dalej rosły jeśli nastawiam w środku pochodni?

Co do waszych problemów to można budować samoregenerujące się mury z cobbla.

#46 K.error

K.error

    Niskoprocentowe

  • Użytkownik
  • 93 postów

Napisano 25 September 2011 - 11:50

@up Jak ustawisz w środku pochodnie, to w ogóle nie będą się rozmnażać. Grzyby muszą być w cieniu. Jeśli postawisz płotki, by ogrodzić grzybki, to również nie będą się rozrastać.

#47 steve-x

steve-x

    Znawca

  • Użytkownik
  • 299 postów
  • ozmierzchu

Napisano 25 September 2011 - 15:37

Mnie wkurza że endermani respią się wewnątrz hodowli grzybów i tam robią rozpierduchę. I tu mam pytanie: czy grzyby będą dalej rosły jeśli nastawiam w środku pochodni?

Co do waszych problemów to można budować samoregenerujące się mury z cobbla.


W 1.8 pojawiły się zmiany w rozrastaniu grzybów. Obecnie grzyby będą rosły jeśli natężenie światła nie przekracza określonej wartości. Jaka to jest wartość, trudno powiedzieć, musisz sprawdzić doświadczalnie. U mnie są pochodnie poumieszczane w niszach i grzyby rosną. Respią się też monstra, ale bardzo rzadko.

#48 Climek

Climek

    Nowy

  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 25 September 2011 - 19:31

Przyznaje, Endermany są słabe i wkurzające. Mój kolega ma wieże gdzie na samym dole ma spawn potworków. I oczywiście Endermany też się respią. Klocki ze ścian są pozabierane i stawiane na środku.

#49 damian43

damian43

    Nowy

  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 26 September 2011 - 06:59

Mi one nie przeszkadzaja ja lubie endermanow poniewaz latwo sie ich zabija ! 2x zelazny i pada i mamy jego perle ale co do tych drzew albo grajcie na peaceful albo gdy zobaczycie endermana biegnijcie do niego od razu ! ja daje rade nawet 3 : 1 tak samo z innymi mobami . Najtrudniejszym mobem dla mnie jest jednam rybik cukrowy. znacie to jesli sie idzie na jakas wielka podroz zrobic nowy dom . Nadchodzi noc wy kopiecie domek w gorze a tu ze stone'a wychodzą rybiki. no zal Umierasz twoje itemki poszly sie .... i wkurzony . Ale i tak notch moze usunac endermanow

#50 lukezaa

lukezaa

    I'm creeper!

  • Użytkownik
  • 45 postów

Napisano 26 September 2011 - 14:44

Notch usunie i im podnoszenie obiektów a szkoda bo to jest fajne nawet poza rozwalaniem drzew :~ . A silverfishe występują tylko w twierdzach po zniszczeniu bloku z id:97 i fishe nie atakują gracza przynajmniej go nie zabijają od razu ale zjadają drewno.

#51 dykuu001

dykuu001

    Nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 02 October 2011 - 00:10

hmm ja spotkalem sie z ciekawym bugiem polowalem na endermany chcialem jednego zaatakowac a tego teleportowalo na moja szklarnie i chcial ja rozebrac O_o

#52 steve-x

steve-x

    Znawca

  • Użytkownik
  • 299 postów
  • ozmierzchu

Napisano 02 October 2011 - 02:38

W 1.9 Pre 2 Endermani nie rozbierają budowli. Widziałem jak podnoszą ziemię, ale mury mojego miasta od dłuższego czasu pozostają całe. Powinni albo zablokować podnoszenie bloków w całości, albo tak jak mówiliśmy wcześniej niech Endermani robią to tylko przy ataku.

#53 CinekH

CinekH

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 127 postów

Napisano 02 October 2011 - 07:37

@up
Na eng.wiki pisze że ograniczyli podnoszenie bloków przez endermany.
W 1.9pr.2 podnosi prawie 3 razy mniej bloków niż w 1.8, np. w 1.8 podnosił cobblestone a w 1.9pr.2 nie podnosi

#54 K.error

K.error

    Niskoprocentowe

  • Użytkownik
  • 93 postów

Napisano 02 October 2011 - 09:14

Zauważyłem, że Endermany występują rzadziej. Przynajmniej u mnie tak jest.

#55 steve-x

steve-x

    Znawca

  • Użytkownik
  • 299 postów
  • ozmierzchu

Napisano 02 October 2011 - 14:00

2@up
No właśnie mur mojego miasta jest z cobla.
@up
Trudno powiedzieć. Mam czasami takie wrażenie, ale też czasem widuję ich sporo.
Zauważyłem, że pojawiają się w pojedynczych przypadkach w dzień i nie pali ich słońce. Zbudowałem mały domek na słupie wystającym z wody i zaatakowałem Endermana, który próbował się do niego dostać. Spadł do wody u podstawy słupa. Po dwóch dniach zobaczyłem go na małej wysepce u podstawy tegoż słupa w środku dnia. Kolejny pojawił się na dachu domu, a inny przy farmie arbuzów i dyń (w środku dnia). To wygląda jakby potrafiły czekać kilka dni, aby Cię dorwać. Jeśli tak jest, to Mojang zrobił fajnego moba (tylko to podnoszenie bloków). Te powyższe przypadki dotyczą 1.9 Pre 2.

#56 l33

l33

    AnimeFanXD

  • Użytkownik
  • 201 postów

Napisano 02 October 2011 - 14:22

Mi za bardzo nie przeszkadza,ale robią dziury w pustyni,na której buduje.Oczywiście odbudowuję.

____________________________________________________________________________________-
DAJ DIAMENTA

Tylko baran idzie za pasterzem , wilk pójdzie swoj? drog?.

#57 AdamRamm

AdamRamm

    Naćpany powietrzem.

  • Użytkownik
  • 48 postów

Napisano 02 October 2011 - 17:09

W 1.9 Endermani przeszli trochę zmian. Po pierwsze jest ich mniej. To jest chyba najbardziej odczuwalne. Kiedyś widywałem ich po 5 jednej nocy, teraz czasem 1, czasem mniej. Bardzo dobrze unikają strzał i jeszcze lepiej się teleportują. Potrafią wprowadzić zamęt, gdy przeteleportują się i ich nie widać. W połączeniu z Creeperem powstaje wręcz wybuchowa mieszanka. Ogólnie możemy zauważyć, że Endermani są najniebezpieczniejsi właśnie, gdy przeszkadza nam inny agresywny mob, wtedy szybko zakradają się do nas od tyłu i atakują. Zredukowano umiejętność podnoszenia klocków. Dodatkowo nie umierają w wyniku spalenia promieniami słońca (ich skóra zawiera dużo melaniny, która chroni przed promieniami słońca (szpan na biologię)). Wiem, że pisaliście o tych zmianach w różnych miejscach, ale zebrałem to w jedno.

hmm ja spotkalem sie z ciekawym bugiem polowalem na endermany chcialem jednego zaatakowac a tego teleportowalo na moja szklarnie i chcial ja rozebrac


To nie jest bug. Enderman wybiera klocka na którym się chce pojawić. Jeśli wybrał akurat klocek, na którym była ściana to mógł się pojawić na dachu szklarni. Z reguły wybierają klocki, które są na poziomie jak najbardziej zbliżonym do poziomu gracza, np: 64.

#58 outlaw2

outlaw2

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 83 postów
  • Outlawek

Napisano 03 October 2011 - 08:57

Dobrze, że Notch nie zdecydował się na całkowite odebranie Endermanom możliwości podnoszenia bloków, gdyż ta ich umiejętność - choć denerwująca - jest ciekawym urozmaiceniem. Lista bloków została mocno ograniczona, więc po aktualizacji można być spokojniejszym o swoje budowle oraz "podcinanie" drzew. Fajnie też, że będzie można je spotkać w dzień (skoro słońce ich nie będzie ranić), bo przynajmniej oprócz Creeperów i neutralnych zwierząt, będzie coś do bicia.

#59 piotrmucha1

piotrmucha1

    Znawca

  • Użytkownik
  • 220 postów
  • Prosecutor1

Napisano 03 October 2011 - 14:11

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować



Po 5 dniach ten statek nadawał się do solidnego remontu :( Wyglądał jak sito. Jak to mam niby płotkiem ogrodzić albo fose zrobić?
Dołączona grafika

#60 Themonix

Themonix

    Kumpel Creeper'ów

  • Użytkownik
  • 21 postów

Napisano 04 October 2011 - 12:38

Mogli dodać Endermanom jakiś inny dźwięk a nie warczenie jak zombie.