Niszczenie świata przez Endermanów
#1
Napisano 20 September 2011 - 21:55
W 1.8 wprowadzono wiele fajnych rzeczy, no i nowego moba Endermana. Miał być groźny i budzić strach, a tymczasem zjadam Endermany na śniadanie, obiad i kolację (co nie znaczy, że ich lekceważę, mogą być autentycznie groźni). Jest natomiast jedna rzecz z nimi związana, która mnie wkurza, otóż podnoszą bloki, tworząc dziury w naszym pięknym świecie. Dochodzi do tego, że pół dnia łażę łatając dziury w murach mojego miasta. Pomyślcie sobie, że macie np. 10 budowli, drogi, mosty, jakiś system komunikacji i non stop musicie wszystko naprawiać. Dodatkowo spotykacie na swojej drodze poszatkowane pnie drzew. Po kilku miesiącach grania las będzie wyglądał jak sałatka. Czy nie wystarczyło, że endermani mogą wyciągać bloki tylko wtedy, gdy są przez nas zaczepiani. Może trzeba by ten pomysł i moje wątpliwości podsunąć Mojang. Jeśli tak jak ja uważacie, że jest to problem, to spróbujcie podpowiedzieć co z tym fantem zrobić.
#3
Napisano 20 September 2011 - 22:39
#5
Napisano 21 September 2011 - 06:45
A mi tam on nie przeszkadza tak strasznie.
Nie ma białych oczu,to jest dla mnie tylko w jaskini straszny.
#6
Napisano 21 September 2011 - 07:25
#7
Napisano 21 September 2011 - 08:57
Nie ma to jak z rana pomylić prochownicę z tabakierą
#8
Napisano 21 September 2011 - 10:33
#9
Napisano 21 September 2011 - 11:42
Uważam, że dobrze zrobiłby plik konfiguracyjny, w którym ustawiałoby się, które klocki ma NIE ruszać (wg id), tak jak to jest w niektórych modach. Jeżeli budujesz z drewna i cobblestone'a , to wpisujesz odpowiednie id i ci chałupy nie ruszą. I tyle.
Na obecną chwilę: fosa wodna
#10
Napisano 21 September 2011 - 13:01
Officjalnie zteletubisiowany.
#11
Napisano 21 September 2011 - 13:42
#12
Napisano 21 September 2011 - 14:39
Jest to na razie najstraszniejszy mob w grze. Kiedyś jego rolę zajmował creeper, który straszył nas swoim syczeniem za plecami, a po odwróceniu się można było zobaczyć przez ułamek sekundy jego skrzywioną twarz (Ach ta Alpha). Notch chyba nie pomyślał, że Enderman będzie niszczył aż tak bardzo budowle gracza. Na szczęście zostanie to usunięte, chociaż przyznam, że 3 metrowy cień kradnący mój bloczek diamentowy wyglądał ciekawie.
Najstraszniejszy? Raczej nie. Dla mnie najstraszniejszy jest pająk jaskiniowy. Nie respi się normalnie, potrzebuje mobspawnera, a spróbuj zbliżyć się do mobspawnera tych pająków. Ja z dwoma namęczyłem się strasznie, używałem lawy.
#13
Napisano 21 September 2011 - 15:12
#14
Napisano 21 September 2011 - 15:25
#15
Napisano 21 September 2011 - 16:52
#16
Napisano 21 September 2011 - 17:31
To dobrze, że to usuną. Bo rozebrały by mój mob grinder w kilka dni. Tylko czekać teraz na 1.9 i nowy poradnik CTSG co do tego jak zrobić Mob Grinder łapiący Endermany.(bo mój jest amatorski i stoi na jednym chunku praktycznie, więc bezsensownie się męczyłem z jego budową
) Chociaż... Będzie ciężko bez wody, a Enderman i tak nic specjalnego (narazie) nie daje.
A ja mam pomysł, do czego może służyć perła Endermana. Otóż Notch wspominał swego czasu o latarniach, być może to będą świecące elementy latarń? Kto wie.
#17
Napisano 21 September 2011 - 17:34
Lookajcie i zobaczcie co endermani mogą zrobić ze światem przez 210 minecraftowych lat (3 rzeczywiste lata)
Znaleziona na kupa.pl <--- nie bijcie mnie za to
#18
Napisano 21 September 2011 - 17:34
Jak usunie podnoszenie klocków to będzie źle... Przecież wystarczy płotek, oświetlenie i nic ci nie ruszy x.x Fajnie zresztą wygląda jak przestawiają klocki, w końcu jakiś survival (trzeba zabezpieczać mury a nie że jakieś byle co z ziemi i jesteś bezpieczny).
Moje mury są podwójne. Nie ma szans na ich penetrację przez Endermanów. Problem w tym (jak już napisałem, że niszczą nie tylko budowle, ale i otoczenie. Popatrz na drzewa. Ja dbam o swój świat i mnie to dobija.
#19
Napisano 21 September 2011 - 18:31
#20
Napisano 21 September 2011 - 19:24
Co wy na to?