Skocz do zawartości


Zdjęcie

Występowanie zwierząt w 1.8


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
70 odpowiedzi w tym temacie

#41 wigar44

wigar44

    Znawca

  • Użytkownik
  • 234 postów

Napisano 25 September 2011 - 11:19

nasze problemy rozwiąże rozmnażanie zwierząt w następnym updacie. Ale wg. mnie POPIERDZIELIŁO ICH KOMPLETNIE! Owce i krowy z jaja?! WTF?! O wiele lepszy byłyby małe zwierzątka (występujące także wśród niehodowanych zwierząt)... Ale to moja opinia! A aktualnie kotlety można zdobyć od zombie pigmanów (teraz jakoś fajniej się z nimi walczy).
Dołączona grafika
Ka?de 9 diamentów to jeden klocek pod budow? ko?cio?a!

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#42 Sopariev

Sopariev

    Nowy

  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 26 September 2011 - 09:19

Mam pytanie... a jak to jest z kałamarnicami? Czy one też nie znikają? Bo już sam nie wiem... jeśli ktoś mógłby to sprawdzić byłbym wdzięczny.

#43 PixelPL

PixelPL

    Nowy

  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 26 September 2011 - 13:04

Mam pytanie... a jak to jest z kałamarnicami? Czy one też nie znikają? Bo już sam nie wiem... jeśli ktoś mógłby to sprawdzić byłbym wdzięczny.


U mnie w baseniku znikają...:(

#44 pepemag

pepemag

    Nowy

  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 26 September 2011 - 14:41

Kałamarnic nie razy spotykam całe stado ,ledwo je widać jak się kłębią pod powierzchnią, ale widać na tyle że jest ich sporo. Niestety już później sam nie wiem gdzie to było.
Co do parowów to racja zwierzyna tam wpada i nie może wyjść, a inna rzecz którą zauważyłem to to że niektóre zwierzęta nie odchodzą od swojego miejsca w którym się zrespiły, i tak jedna świnka u mnie pływa sobie po środku morza przez który mam most.
Dołączona grafika

#45 Michael

Michael

    Zboczeniec

  • Użytkownik
  • 237 postów

Napisano 26 September 2011 - 16:13

Według mnie to dobrze. Wreszcie nie siedzi się na d*psku. Zresztą, jak wprowadzą rozmnażanie się zwierząt to mam nadzieję, że będę musiały jeść (np. wysoką trawę), a z głodu/starości zaczną umierać.

18/11/11 - ca?y rok z Minecraftem.


Dołączona grafika


#46 kamillo1345

kamillo1345

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 146 postów

Napisano 26 September 2011 - 17:02

Ja też nie miałem żadnych zwierząt wokół mojej ziemianki ;P
A po zbadaniu okolicy wszystkie zwierzęta były w dziurze ok 8 czikenów, 2 świnie i trzy krowy ;P
A kałamarnic mam mało...
Jeden z fajniejszych modów do Minecrafta C:
Dołączona grafika

#47 CinekH

CinekH

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 127 postów

Napisano 30 September 2011 - 12:12

Najlepiej uzbierać jak najwięcej jajek, potem zrobić farmę kur (zwierzęta w 1.8 nie znikają nawet jak na 1000kratek odejdziemy, czy nawet wyłączymy gre) około z 20 i od nic brać jajka.
Potem drugą farmę i rzucamy tam jajka i jak wyjdą kury do zabijamy.
I tak w szybki sposób można pozbyć się problemu z jedzeniem, a do tego wskoczy jeszcze kilka piór ;].

#48 Sopariev

Sopariev

    Nowy

  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 30 September 2011 - 14:02

Ale mamy już rozmnażanie, więc chyba nie trzeba tak kombinować :D
A w 1.9 zwierzęta też się nie respawnują?

#49 Neves

Neves

    Znawca

  • Użytkownik
  • 260 postów

Napisano 01 October 2011 - 09:38

Co do rozmnażania to zauważyłem ciekawy bug. Mianowicie jeśli trzymasz w ręce tylko 1 zborze to możesz nakarmić nim dowolną ilość zwierząt.

#50 Billie Joe Armstrong

Billie Joe Armstrong

    Nowy

  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 04 October 2011 - 20:49

Ja mam świat, w którym zespawnowałem się w wiosce NPC. Więc urządziłem sobie domek i poszłem na polowanie bo miałem mały pasek głodu. wychodzę na pole a tam same kurczaki, więc krzyknąłem ZA KFC!!! Pozabijałem zwierzątka, po czym upiekłem mięsko, na drugi dzień wychodzę a tam ZERO zwierząt (z wyjątkiem dwóch owiec, ale jak każdy wie że wełna w Minecrafcie nie jest jadalna). Teraz założyłem farmę i z tydzień jadę na chlebie z arbuzem ;P.

#51 Wojor

Wojor

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 475 postów

Napisano 05 October 2011 - 14:27

Napiszę w tym temacie jeszcze raz... Zrobiłem nowy świat. I jest... Pełno świń, ze trzy krowy, jedna owca i gdy bym był n00bem powiedziałbym że kurczaki nie istnieją, bo przez minecraftowe dwa miesiące nie widziałem żadnego pierzastego sukinkota.

xW3eEqn.png

 

"Bezczynność z powodu strachu, przed ryzykiem to nic innego, jak śmierć za życia."


 


#52 Kawasaki

Kawasaki

    Nowy

  • Użytkownik
  • 65 postów

Napisano 07 October 2011 - 14:57

Powiem wam ze to mogą byc poprostu bugi. Albo poprostu tam gdzie si.ę respią np owce, respią się gdzie indziej.

#53 sniezyn

sniezyn

    NON-STOP NYAN CAT !

  • Użytkownik
  • 124 postów
  • sniezyn

Napisano 08 October 2011 - 19:00

1. Zwierzęta regenerują się na jedne chunki i potem się nie regenerują.No chyba że po tygodniu

2.mobSpawner to oszustwo,bo za pomocą programu tylko go da się zdobyć,a więc...

3. Po mimo pkt2 odświeżam temat bo może znajdzie się ktoś kto ma jakiś pomysł ;)

4. MÓJ SPOSÓB TU KURNIK,BO ZWIERZĘTA W 1.8 NIE ZNIKAJĄ (Przynajmniej mi)

@Ref.

01001111 01100010 01101001 01100101 01101011 01110100 00100000 01110100 01100101 01110011 01110100 01101111 01110111 01111001 00111010 00100000 01110011 01101110 01101001 01100101 01111010 01111001 01101110 00001101 00001010 01000100 01100001 01110100 01100001 00100000 01111010 01100001 01110100 01110111 01101001 01100101 01110010 01100100 01111010 01100101 01101110 01101001 01100001 00111010 00100000 01011011 01010000 01001111 01000100 01000001 01001110 01001111 00100000 01010111 00100000 01010100 01000001 01000010 01000101 01001100 01001001 01011101 00001101 00001010 01011010 01100001 01110100 01110111 01101001 01100101 01110010 01100100 01111010 01101001 01101100 00111010 00100000 01001111 00110101 00100000 01000001 01100100 01101101 01101001 01101110 01101001 01110011 01110100 01110010 01100001 01110100 01101111 01110010

 

 


#54 wojtek858

wojtek858

    Woohooo! Orzeszek pod kanapą!

  • Użytkownik
  • 2743 postów

Napisano 13 October 2011 - 05:23

Problem jest taki, że niestety kury wydostają się z mojego kurnika. Zostawiam ich tam zaledwie kilka, żeby nie zajmowały limitu, np. 4-5. Ale kiedy po jakimś (DŁUŻSZYM) czasie wracam, to są już tylko 3. Na Minecraft Wiki przeczytałem, że "bramy ze słupków liczą się jako otwarte, kiedy gracz jest daleko" (?)

"Fence gates are only opened by right-clicking (...) and are not affected by redstone, and always open away from the player."

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować



Nie wiem, o co chodzi dokładnie. Czy po prostu o to, że kiedy mapa nie jest wczytana w zasięgu wzroku gracza, to bramy są zapisane w ten sam sposób, co otwarte - ...czyli otwierając mapę MCEdit będziemy widzieli wszystkie bramki jako otwarte?
Czy rzeczywiście sytuacja ma związek ze znikającymi kurami, na granicy wzroku?

7dnEj.png


#55 Taboretto

Taboretto

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 92 postów
  • Taboretto

Napisano 14 October 2011 - 18:29

Ja to mam ciekawe problemy ze zwierzętami. Wciąż gram na starym savie i na starym terenie mam bardzo mało zwierząt a czasem kompletne pustki (choć po 1.9 pre relase jest ich trochę więcej ale wciąż o wiele mniej niż kiedyś. Dopiero po wyjściu na nowo wygenerowany teren pojawiły się wielkie stada owiec (niekiedy nawet na jednej płaszczyźnie z 30-40 ich łaziło jak nie więcej), mnóstwo krów i świń trochę mniej kurczaków ale też łażą. Dlatego stworzyłem spiżarnię i co jakiś czas robię dalekie wypady i zabijam od groma zwierzaków robiąc w ten sposób spore zapasy. Cieszę się że dodali możliwość hodowania zwierząt (małe zwierzątka są słodkie ^^) teraz zrobię wypad ze zbożem i przyprowadzę parę owiec niczym góral na halach do farmy którą zamierzam zbudować :D

#56 dulumur

dulumur

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 133 postów

Napisano 15 October 2011 - 11:14

Dzisiaj odpaliłem 1.7.3, żeby sprawdzić jednego moda i zauważyłem, że w starszej wersji występowało więcej zwierząt niż w 1.8.1... Nawet wilka można spotkać co jakiś czas... W 1.9 wilki też można rozmnażać za pomocą zboża?:D

#57 Altair12

Altair12

    Nowy

  • Użytkownik
  • 47 postów

Napisano 15 October 2011 - 19:28

Ja przez ten brak zwierząt przeniosłem się właśnie na 1.7.3 ;d. Gdzie nie poszedłem albo owca albo krowa.
Mam pytanie czy w 1.9 pre release 4 występuje więcej zwierząt?

#58 Bott

Bott

    Nowy

  • Użytkownik
  • 49 postów

Napisano 15 October 2011 - 20:14

Ja mam dużo mobów. Ale Notch przegial ze spawnem kalamarnic mi sie spawnuja nawet w nieskonczonym zrodelku.
Dołączona grafika

#59 Xanias

Xanias

    Uczony

  • Użytkownik
  • 534 postów

Napisano 16 October 2011 - 09:14

Ja przez ten brak zwierząt przeniosłem się właśnie na 1.7.3 ;d. Gdzie nie poszedłem albo owca albo krowa.
Mam pytanie czy w 1.9 pre release 4 występuje więcej zwierząt?


Nie, obniżenie spawnu owiec wynika z tego ze jest możliwość ich rozmnażania, to znaczy że można stworzyć wielkie hodowle. Gdyby ich było za dużo, to hodowla nie miała by sensu, a to jest survival, i jakoś przetrwać trzeba ;)

1z2kr2x.jpg

 

Sposób na zarabianie BTC przez wtyczkę do google chrome. Robimy to co normalnie na swoim komputerze przy otwartej przeglądarce, a w tle kopie na BTC. Mam słaby laptop i nie zauważyłem żadnych spadków pracy sprzętu. Warto zapraszać innych do programu, z każdego poleconego są również profity. W razie pytań zapraszam na priv. Link do wtyczki google chrome: https://getcryptotab.com/64673


#60 Pierog

Pierog

    Nowy

  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 16 October 2011 - 11:56

Według mnie dziwne jest to rozmnażanie, mianowicie rodzą się tylko białe owce, a do tego mi uciekają tak jak wcześniej ktoś wspomniał gdy mnie nie ma to przez furtkę która niby jest zamknięta. Ale się wkurzyłem i podniosłem poziom ogrodzenia a zamiast furtki dałem drzwi i dalej mam wrażenie że ich coś mało.
Mam wrażenie, a nawet wiem że zwierzęta uciekają skacząc po sobie, bo 2 krowy mi w ten sposób uciekły.
A co do innych zwierząt to świni jeszcze nie widziałem od piątku odkąd serwa założyłem a kurczaki może się z 2 czy 3 przewinęły, najwięcej owiec jest.