Występowanie zwierząt w 1.8
#41
Napisano 25 September 2011 - 11:19
#42
Napisano 26 September 2011 - 09:19
#43
Napisano 26 September 2011 - 13:04
Mam pytanie... a jak to jest z kałamarnicami? Czy one też nie znikają? Bo już sam nie wiem... jeśli ktoś mógłby to sprawdzić byłbym wdzięczny.
U mnie w baseniku znikają...
#44
Napisano 26 September 2011 - 14:41
Co do parowów to racja zwierzyna tam wpada i nie może wyjść, a inna rzecz którą zauważyłem to to że niektóre zwierzęta nie odchodzą od swojego miejsca w którym się zrespiły, i tak jedna świnka u mnie pływa sobie po środku morza przez który mam most.
#46
Napisano 26 September 2011 - 17:02
A po zbadaniu okolicy wszystkie zwierzęta były w dziurze ok 8 czikenów, 2 świnie i trzy krowy ;P
A kałamarnic mam mało...
#47
Napisano 30 September 2011 - 12:12
Potem drugą farmę i rzucamy tam jajka i jak wyjdą kury do zabijamy.
I tak w szybki sposób można pozbyć się problemu z jedzeniem, a do tego wskoczy jeszcze kilka piór ;].
#48
Napisano 30 September 2011 - 14:02
A w 1.9 zwierzęta też się nie respawnują?
#49
Napisano 01 October 2011 - 09:38
#50
Napisano 04 October 2011 - 20:49
#51
Napisano 05 October 2011 - 14:27
"Bezczynność z powodu strachu, przed ryzykiem to nic innego, jak śmierć za życia."
#52
Napisano 07 October 2011 - 14:57
#53
Napisano 08 October 2011 - 19:00
2.mobSpawner to oszustwo,bo za pomocą programu tylko go da się zdobyć,a więc...
3. Po mimo pkt2 odświeżam temat bo może znajdzie się ktoś kto ma jakiś pomysł
4. MÓJ SPOSÓB TU KURNIK,BO ZWIERZĘTA W 1.8 NIE ZNIKAJĄ (Przynajmniej mi)
@Ref.
01001111 01100010 01101001 01100101 01101011 01110100 00100000 01110100 01100101 01110011 01110100 01101111 01110111 01111001 00111010 00100000 01110011 01101110 01101001 01100101 01111010 01111001 01101110 00001101 00001010 01000100 01100001 01110100 01100001 00100000 01111010 01100001 01110100 01110111 01101001 01100101 01110010 01100100 01111010 01100101 01101110 01101001 01100001 00111010 00100000 01011011 01010000 01001111 01000100 01000001 01001110 01001111 00100000 01010111 00100000 01010100 01000001 01000010 01000101 01001100 01001001 01011101 00001101 00001010 01011010 01100001 01110100 01110111 01101001 01100101 01110010 01100100 01111010 01101001 01101100 00111010 00100000 01001111 00110101 00100000 01000001 01100100 01101101 01101001 01101110 01101001 01110011 01110100 01110010 01100001 01110100 01101111 01110010
#54
Napisano 13 October 2011 - 05:23
"Fence gates are only opened by right-clicking (...) and are not affected by redstone, and always open away from the player."
Nie wiem, o co chodzi dokładnie. Czy po prostu o to, że kiedy mapa nie jest wczytana w zasięgu wzroku gracza, to bramy są zapisane w ten sam sposób, co otwarte - ...czyli otwierając mapę MCEdit będziemy widzieli wszystkie bramki jako otwarte?
Czy rzeczywiście sytuacja ma związek ze znikającymi kurami, na granicy wzroku?
#55
Napisano 14 October 2011 - 18:29
#56
Napisano 15 October 2011 - 11:14
#57
Napisano 15 October 2011 - 19:28
Mam pytanie czy w 1.9 pre release 4 występuje więcej zwierząt?
#59
Napisano 16 October 2011 - 09:14
Ja przez ten brak zwierząt przeniosłem się właśnie na 1.7.3 ;d. Gdzie nie poszedłem albo owca albo krowa.
Mam pytanie czy w 1.9 pre release 4 występuje więcej zwierząt?
Nie, obniżenie spawnu owiec wynika z tego ze jest możliwość ich rozmnażania, to znaczy że można stworzyć wielkie hodowle. Gdyby ich było za dużo, to hodowla nie miała by sensu, a to jest survival, i jakoś przetrwać trzeba
Sposób na zarabianie BTC przez wtyczkę do google chrome. Robimy to co normalnie na swoim komputerze przy otwartej przeglądarce, a w tle kopie na BTC. Mam słaby laptop i nie zauważyłem żadnych spadków pracy sprzętu. Warto zapraszać innych do programu, z każdego poleconego są również profity. W razie pytań zapraszam na priv. Link do wtyczki google chrome: https://getcryptotab.com/64673
#60
Napisano 16 October 2011 - 11:56
Mam wrażenie, a nawet wiem że zwierzęta uciekają skacząc po sobie, bo 2 krowy mi w ten sposób uciekły.
A co do innych zwierząt to świni jeszcze nie widziałem od piątku odkąd serwa założyłem a kurczaki może się z 2 czy 3 przewinęły, najwięcej owiec jest.