The Nether Update - czyli "co by było, gdyby..."
#1
Napisano 20 February 2011 - 10:35
Poniżej znajduje się aktualny plakat reklamujący. Jest on wiadomościami "w pigułce" o całym temacie.
Tutaj możemy toczyć "lokalną dyskusję" o tym, "co by było, gdyby..."
Ja osobiście uważam, że to niewątpliwie bardzo wpłynęło na grę - nawet Notch przyznał "że Nether nie jest obecnie ciekawy"...
Łącznie by było 10 setów narzędzi, 9 setów pancerza [8 do otrzymania legalnie ], więc było by w czym wybierać, oj byłoby...
#2
Napisano 20 February 2011 - 10:54
Lepiej już wprowadzić jedno, bo pięć to za dużo. Poza tym wszystko inne jest ok. Może trochę za dużo tych nowych rzeczy, ale mnie się podoba.
Mam nadzieje, że Notch wybierze z tego kilka fajnych rzeczy i doda je do gry. Szkoda tylko, że trzeba będzie nowe chunki odkrywać albo kasować stare
#3
Napisano 20 February 2011 - 11:05
#4
Napisano 20 February 2011 - 11:23
Chociaż sam nie wiem dlaczego autor napisał "czyli Beta 1.4" jak właściwie nigdy nie wiemy kiedy Notch takie coś zrobi, o ile zrobi
#5
Napisano 20 February 2011 - 12:09
A te pięć nowych setów jest zbalansowanych np. narzędzia z Kitrinitu [ten zielonkawy "diament"] są tak silne jak diamentowe, ale wytrzymałe jak złote [czyli 30 użyć]...Albo z Durodium [twardego, pomarańczowy materiał] się nie niszczą, ale mają siłę kamiennych...A te obsydianowe z kości to nie wiem, powiedzą o nich dopiero 1 marca...
Ale lepiej, żeby Nether było duże i rozbudowane, niż takie, jakie jest teraz, prawda? Byłoby przynajmniej co tam robić...
#6
Napisano 20 February 2011 - 12:28
#7
Napisano 20 February 2011 - 12:47
ale żeby się jej nie dało zebrać bo nam wiaderko zeżre
#8
Napisano 20 February 2011 - 13:09
Mówiąc siła masz na myśli jak szybko rozbija kamień/drewno/ziemię? Z tego co pamiętam, a sam się nie przekonałem, to złoto teraz rozbija najszybciej, a właśnie kosztem wytrzymałości (wszędzie zwiększyli wytrzymałość, więc w złocie pewnie też). Więc argument obalony.A te pięć nowych setów jest zbalansowanych np. narzędzia z Kitrinitu [ten zielonkawy "diament"] są tak silne jak diamentowe, ale wytrzymałe jak złote [czyli 30 użyć]
#10
Napisano 20 February 2011 - 13:39
#11
Napisano 20 February 2011 - 14:04
Jak w ogóle ma się nazywać pełna wersja gry? Minecraft Gold? Albo coś?...
#12
Napisano 20 February 2011 - 14:17
#13
Napisano 20 February 2011 - 15:09
O! I błagam was, nie wymyślajcie Minecraft Goldów itp...
#14
Napisano 20 February 2011 - 15:26
Wyobraź sobie jaki shitstorm będzie jak Mojang wprowadzi np. Minecraft RC 1.9, czy coś :imrgreen:Pełna wersja to Minecraft. Jezu, tak ciężko wam to sobie wyobrazić? Alpha i Beta to tylko staduim ukończenia gry. Co do sugestii osobiście bardzo mi się spodobała, szczególnie zbroje szkieletów, liczę, że w tegoroczne halloween otrzymamy coś takiego.
O! I błagam was, nie wymyślajcie Minecraft Goldów itp...
#15
Napisano 20 February 2011 - 17:29
A tak na serio przydało by się to w Netherze. Pustawo tam jak nie wiem. Jeszcze by dać z 2 moby np. dziecko pigman i ??? niewiem krwista ośmiorniczka która jest w morzu lawy ? Która się nie pali ? to by było coś
#16
Napisano 20 February 2011 - 18:51
Sposób na zarabianie BTC przez wtyczkę do google chrome. Robimy to co normalnie na swoim komputerze przy otwartej przeglądarce, a w tle kopie na BTC. Mam słaby laptop i nie zauważyłem żadnych spadków pracy sprzętu. Warto zapraszać innych do programu, z każdego poleconego są również profity. W razie pytań zapraszam na priv. Link do wtyczki google chrome: https://getcryptotab.com/64673
#17
Napisano 20 February 2011 - 19:40
#18
Napisano 20 February 2011 - 19:45
Nie uważacie że to jest replika wszystkiego z normalnego świata ? Lepsze było by coś bardziej kreatywnego...
A masz lepszy pomysł?
Nether to "równoległy wymiar", a np. czy twoje zwykłe drewno zmienia np. lawę w obsydian, albo twoja łopata daje ci szkło? Nie wydaje mi się...
Tam jest dużo kreatywności, obecnie "trudzą" się nad biomami [tak! tak!] w Netherze i mobami.
Też mam swój wkład w propozycje biomów. Dokładnie to na 25. stronie [którą ja zacząłem] jest mój post o Glowdeserts [pustynie z Glowsand i Glowstone].
#19
Napisano 20 February 2011 - 20:22
Ja to bym chciał, by "odległość" w Netherze byłą bardziej dosłowna, w pionie, poziomie i topologii. Wyobrażacie sobie, że wchodzicie do Netheru, niszczycie parę Netherracków, wracacie do normalnego świata, tam nagle się okazuje, że cała góra znikła? Takie cuś, że np 4x4x4 klocki w Netherze to jeden chunk w normalnym świecie, z czego jest to tylko "kształt" (topologia), rodzaj klocków byłby obliczany przez co innego. W ten sposób niszcząc glowstone'a moglibyśmy niszczyć dirt, cobblestone'a i piasek. W ten sposób łatwo byśmy tworzyli własne mapy, oraz bawili się we władców. Iście mroczna idea, nieprawdaż?
#20
Napisano 20 February 2011 - 20:36
Przekopujesz tyle netherracku, że pada Ci żelazny kilof. Wracasz... a tutaj pusta mapa z portalem pośrodku? Bez twojego domu, zamku, bez niczego?
Odpada...
Ale pomysł nawet ciekawy.