Skocz do zawartości


Zdjęcie

[LAN] Dodawanie modów na wygenerowanym świecie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Strix

Strix

    Nowy

  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 23 March 2021 - 21:49

Witam.
Jestem poczatkujacym graczem mampytanie odnośnie modów podczas gry jednoosobowej/Lan.

Chodzi o to czy jeśli mam juz wygenerowany świat i dodam jakieś mody (na razie tylko forge) i załadują się przy ponownym uruchomieniu gry to czy będą one działały na wygenerowanym juz wczesniej i zapisanym świecie?

Przykładowo tworzę swiat gram z kimś na Lanie i wymyślamy ze przydałby sie przykladowo mod z plecakami albo lucky blocks to czy bedzie on działał na swiecie który zostal wygenerowany przed dorzuceniem tego moda w folder mods?

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Paffcio

Paffcio

    null

  • Użytkownik+
  • 459 postów

Napisano 24 March 2021 - 15:44

Większość modów będzie, bierz tylko pod uwagę że czym więcej wygenerujesz terenu tym trudniej będzie Ci znaleźć powiedzmy Copper Ore z jakiegoś moda gdyż będzie generował się tylko na nowo wygenerowanych chunkach. Podobnie jest z lucky blockami. A jeśli już w ogóle dodasz mod na biomy pokroju BOP czy RTG to będzie konieczność utworzenia mapki od nowa. Jeśli chcesz bezpiecznie coś dodawać to dodawaj małe modyfikacje które dodają przedmioty, bloki czy dekoracje które idzie scraftować. Plecaki piszą się na tę listę spokojnie.

Od siebie dodam, że spróbuj skomponować te mody które najbardziej chcesz na swoim świecie i wtedy je dodaj i stwórz ten świat od nowa.


  • LegoTech lubi to

.Paffcio94-Siema.png

.