Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nie działa Hasło na stronie minecraft.net

#Pomocy!

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Olciakowa604

Olciakowa604

    Nowy

  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 12 March 2021 - 23:18

Witam!

Piszę ponieważ mam problem z minecraftem, nigdy wcześniej takiego nie miałam i nie wiem co robić.

Po dłuższej przerwie (ok. pół roku) chciałam wrócić do gry, jednak po wielokrotnej próbie zalogowania się na stronie minecraft.net    oraz aplikacji na komputerze nie działa mi hasło.

Na wstępnie powiem że nigdy nie podawałam nikomu hasła ani nie pisałam go na chat w grze.
Mam 2 konta premium i na ani jedno ani drugie nie mogę się zalogować.
Oczywiście problem jest taki sam.
Mam te konta od 2015 roku i nigdy się nie spotkałam z takim czymś.
Oczywiście po informacji, iż moje hasło jest nie prawidłowe usiłowałam wysłać 2 dni temu email aby dostać mail z pomocą techniczną i linkiem do zmiany hasła, jednak że nie dostałam odpowiedzi i najprawdopodobniej będę na niego czekać ok 2 tygodnie.
Próbowałam się zalogować za pomocą nazwy oraz emaila jednak nie było to ani trochę skuteczne.
Postanowiłam zrobić trzecie konto aby na czas oczekiwania na mail z odzyskaniem hasła pograć, jednak od założenia nowego konta minęły ledwie dwie godziny i wystąpił mi ten sam błąd.
Nie prawidłowe hasło, myślałam że się załamię... nie zdążyłam na nowym koncie kupić gry i już mi hasło nie działa.
Oczywiście dla pewności czy aby moje konta na pewno jeszcze istnieją postanowiłam wejść w opcję stworzenia nowego konta i zobaczenia czy są one nadal aktywne.
Oczywiście od razy wyskoczyła mi informacja iż z podanymi meilami nie można utworzyć nowego konta. ponieważ są one już zajęte.
Wyszło na to że konta są całe tylko nie wiem co robić, na ani jednym nie działa hasło, na meila będę długo czekać a trzecie konto nie działało po 2h od założenia.
Oczywiście nawet pisałam do supporta z problemem, czekam na ich odpowiedź jednak wiem że będzie ona brzmiała standardowo aby zmienić hasło.
Próbowałam zalogować się na inną stronę mojang jednak tam też nie działa hasło.

 

Czy ktoś może wie czego to przyczyna?

 

Dlaczego po tak krótkim czasie założenia nowego konta na którym nie było nawet zakupionej gry nie działa hasło?

 

Czy mogła to być kradzież konta?  tylko dlaczego po tak krótkim czasie jedno z nich zostało skradzione bez zakupionej gry ?

 

Czy mogę coś jeszcze zrobić aby się czegoś dowiedzieć ?

 

Proszę o odpowiedź!
Pozdrawiam!
 



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Szerbi

Szerbi

    Your favourite white boy

  • Użytkownik+
  • 2962 postów
  • meszerbi#1234
  • meszerbi

Napisano 13 March 2021 - 15:39

Zmianę hasła można przeprowadzić klikając w link pod polami z hasłem i mailem

EMAVARr.png

 

Nie trzeba pisać do supportu i mail z linkiem do resetowania powinien przyjść natychmiast. Możliwe też, że Mojang miał problem z serwerami do logowania i dlatego non stop wywalało. Jeżeli okazało się, że konta zostały skradzione, polecam przeskanować komputer pod względem wirusów, a support Mojangu pomoże, jeżeli ma się dowód zakupu gry to powinni bezproblemowo pomóc w odzyskaniu konta.
 


e

 

 


#3 Olciakowa604

Olciakowa604

    Nowy

  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 13 March 2021 - 17:45

Zmianę hasła można przeprowadzić klikając w link pod polami z hasłem i mailem

EMAVARr.png

 

Nie trzeba pisać do supportu i mail z linkiem do resetowania powinien przyjść natychmiast. Możliwe też, że Mojang miał problem z serwerami do logowania i dlatego non stop wywalało. Jeżeli okazało się, że konta zostały skradzione, polecam przeskanować komputer pod względem wirusów, a support Mojangu pomoże, jeżeli ma się dowód zakupu gry to powinni bezproblemowo pomóc w odzyskaniu konta
Bez urazy, jednak że napisałam powyżej że link z resetem hasła nie przyszedł od dwóch dni.
A dzisiaj założyłam czwarte konto i po 15 minutach hasło nie działa.

Napisałam powyżej, iż nie dostałam od w sumie teraz 3 dni meila z resetem hasła.
Dzisiaj nawet stworzyłam kolejne konto i po 15 minutach otrzymałam ten sam błąd



#4 Szerbi

Szerbi

    Your favourite white boy

  • Użytkownik+
  • 2962 postów
  • meszerbi#1234
  • meszerbi

Napisano 13 March 2021 - 18:38

Napisałam powyżej, iż nie dostałam od w sumie teraz 3 dni meila z resetem hasła.
Dzisiaj nawet stworzyłam kolejne konto i po 15 minutach otrzymałam ten sam błąd

Okej, mój błąd. Myślałem, że pisałaś do supportu z prośbą o reset hasła.

Jeżeli mail nie przychodzi, nowe konta dostają ten sam błąd po krótkim czasie, to obawiam się, że problem wykracza poza pomoc społeczności i będzie potrzebny kontakt z supportem.


e