Własna muzyka strefowa na serwerze
#1
Napisano 09 April 2020 - 13:46
#2
Napisano 09 April 2020 - 14:01
Da rade w plugin oraz w txt
Przykład plugin:
#3
Napisano 13 April 2020 - 20:46
Znalazłem na szybko kilka rozwiązań:
- Możesz spróbować na noteblockach.
- W texturepacku zmieniasz rozne dzwieki na muzyke ktora chcesz i w commandblockach mozesz ustawic, ze jesli grasz wchodzi w dana strefe to /playsound wlacza mu dana muzyke.
- Okeanos lubi to
#4
Napisano 13 April 2020 - 20:55
Znalazłem na szybko kilka rozwiązań:
- Możesz spróbować na noteblockach.
- W texturepacku zmieniasz rozne dzwieki na muzyke ktora chcesz i w commandblockach mozesz ustawic, ze jesli grasz wchodzi w dana strefe to /playsound wlacza mu dana muzyke.
To byłby dobry sposób na singleplayer, ewentualnie na małe serwery.
Ważna jest informacja jak duży będzie serwer, przy dużej ilości osob takie komendy moga powodować lagi serwera.
#5
Napisano 13 April 2020 - 23:24
To byłby dobry sposób na singleplayer, ewentualnie na małe serwery.
Ważna jest informacja jak duży będzie serwer, przy dużej ilości osob takie komendy moga powodować lagi serwera.
Cóż, serwer z pewnością zawierać będzie wiele takich lokacji.
Poza tym, z tego co wiem i widzę, playsound na commandblocku ma ograniczenie do 16 kratek, a mi zależy na dowolnie kształtowanej przestrzeni. Jedna strefa z muzyką byłaby załóżmy kwadratem o boku 4 kratek, a inna strefa z muzyką byłaby kołem o promieniu 16 kratek.
#6
Napisano 14 April 2020 - 08:48
Cóż, serwer z pewnością zawierać będzie wiele takich lokacji.
Poza tym, z tego co wiem i widzę, playsound na commandblocku ma ograniczenie do 16 kratek, a mi zależy na dowolnie kształtowanej przestrzeni. Jedna strefa z muzyką byłaby załóżmy kwadratem o boku 4 kratek, a inna strefa z muzyką byłaby kołem o promieniu 16 kratek.
Jak w playsound dasz volume na jakąś dużą liczbę (np. 100000) to będzie grało na wiekszy dystans, ale faktyczna głośność jest clampowana do 0-1.
+ można dać playsound jedynie konkretnemu graczowi a wykrywanie lokacji zrobić warstwą klocków pod ziemią, gdzie dany klocek odpowiada danej muzyce.
Minus taki, że na multiplayer są pluginy i jest to niemal zawsze lepszy sposób niż cmdblocki.
- Okeanos lubi to
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/