Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dobry sprzęt - co wybrać?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vitus27

Vitus27

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 91 postów
  • Vitus27

Napisano 12 December 2019 - 17:22

Cześć,
Mam do Was pewną prośbę, potrzebuję nowego dobrego komputera, który byłby dobry do gier oraz, żebym mógł płynnie nagrywać na youtube.
Mowa o komputerze stacjonarnym, do 3000 zł (sam komputer - bez klawiatury, myszki itp.).
Moglibyście mi “złożyć” taki sprzęt (wypisać części do niego wszystkie (procesor itp.), jestem dość zielony w sprawach elektronicznych pod względem tego co jest w komputerze.
Pozdrawiam oraz z góry dziękuję, Vitus27


Pomogłem? Daj  :diament: 

Pomogłeś? Dam Ci  :diament:


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Paffcio

Paffcio

    null

  • Użytkownik+
  • 459 postów

Napisano 13 December 2019 - 18:36

Do trzech tysięcy mogę polecić Ci ten zestaw poniżej. Do codziennej pracy w tym wielozadaniowościach (nagrywanie, granie + komunikator) czy graniu w nowsze tytuły radzi sobie świetnie.

Grafika: GeForce GTX 1060 6 GB - cena ok. 890 zł, rok temu była to czterocyfrowa liczba
Płyta główna: Gigabyte GA-B250M-D3H - 359 zł, wspiera zarówno Intel i5 jak i Intel i7, sporo opcji w biosie, obsługa biosu myszką, lekko podświetlana
RAM: chociażby Corsair Vengeance LPX, DDR4, 8 GB,2400MHz - około 170 zł, idealne na dual channel, spokojnie 4 kości wejdą po 8, można też dwie po 16, jak wolisz
SSD na system: Plextor 512GB M.2 PCIe NVMe M9PeG - około 339 zł, mam go jako dysk systemowy, świetny
Zasilacz: Corsair VS550 550W - około 200 zł, uciągnie na luzie powyższe komponenty
Obudowa: Corsair Carbide Series 100R - prosta, ładna i estetyczna ale jak to mówią "są gusta i guściki", kompatybilna z płytą główną Gigabyta, cena około 200 zł
Procesor:
- Intel Core i5-7500 lub wyższy model - między 700 zł a 1000 zł