@Katniss A teraz konkretnie o schodach mówisz? To zmienia postać rzeczy.
Wyszedł snapshot 19w41a:
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
- dodano blok miodu
- tworzy się go 2x2 z 4 butelek miodu
- jednoczy się z innymi blokami miodu i blokami szlamu
- łączy się z innymi blokami przy jego ścianach, poza glazurowaną terakotą
- gracze i moby nie mogą biegać po nim, a skoki z niego są wyłącznie na jeden blok
- gracze, moby i przedmioty spadające przy ścianie bloku miodu powoli zjeżdżają po nim, nie dostając obrażeń
- gracze i moby spadające na blok miodu dostają mniejsze obrażenia, nie dobijają się
- dodano blok plastrów miodu
- tworzy się go 3x3 z plastrów miodu
- blok dekoracyjny
- żelazny golem
- im mniej ma zdrowia, tym bardziej jego tekstura jest zniszczona
- ma 4 zniszczone tekstury
- można go naprawić sztabkami żelaza, maksymalnie 4 razy
- dodano w ułatwienia dostępu możliwość ustawienia między przytrzymaniem a przełączaniem dla skradania i biegu
- dodano komendę spectate
- dodano akcję copy_to_clipboard do clickEvent
- komenda effect clear domyślnie ustawia się na @s, jeśli nie podano argumentów
- naprawiono błędy
Wyszedł snapshot 19w42a:
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
- blok miodu i blok szlamu nie lepią się do siebie
- teraz dozowniki wyrzucają prawidłowo puste butelki, kiedy nie są przodem do wody
- teraz mokre gąbki postawione w Netherze odtwarzają dźwięk wysuszenia się
- mnóstwo łatek
Mojang właśnie opublikował film o procesie powstawania "Minecraft: Dungeons":
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
Wyszedł snapshot 19w44a:
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
- 4 puste butelki + blok miodu = 4 butelki miodu
(przypominam, że 4 butelki miodu = blok miodu)
- butelki miodu teraz gromadzą się do 16 sztuk
- cząsteczki poruszające się pionowo teraz prawidłowo kolidują z blokami
- usprawniono wydajność zapisywania chunków
- tekstury niszczącego się golem pojawiają się prawidłowo względem ilości zdrowia (chodzi o niestandardowe zdrowie)
- naprawiono błędy
Wygląda na to, że Mojang w tym snapshocie naprawił już wszystkie błędy z Blaze3D. @TIDZIMI możesz już śmiało grać na snapshotach 1.15.
Użytkownik luc78 edytował ten post 31 October 2019 - 14:02