Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomysł na serwer

rpg pomysł serwer minecraft ekonomia bossy rynek propozycja pvp lokacje

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Ankieta na temat serwera RPG (4 użytkowników oddało głos)

Czy zagrałbyś na serwerze stworzonym wedle mojego pomysłu?

  1. Tak (3 głosów [75.00%])

    Procent z głosów: 75.00%

  2. Nie (1 głosów [25.00%])

    Procent z głosów: 25.00%

Co podoba Ci się w przedstawionym przeze mnie pomyśle na serwer?

  1. rozbudowana ekonomia (1 głosów [2.17%])

    Procent z głosów: 2.17%

  2. rynek pozwalający na handel między graczami (3 głosów [6.52%])

    Procent z głosów: 6.52%

  3. wiele miast, lochów, grot, dzikich lasów itp. (3 głosów [6.52%])

    Procent z głosów: 6.52%

  4. dużo questów i rozwinięta fabuła (4 głosów [8.70%])

    Procent z głosów: 8.70%

  5. poboczne questy i wątki fabularne (3 głosów [6.52%])

    Procent z głosów: 6.52%

  6. rozmowni mieszkańcy (2 głosów [4.35%])

    Procent z głosów: 4.35%

  7. loteria (2 głosów [4.35%])

    Procent z głosów: 4.35%

  8. kowal (4 głosów [8.70%])

    Procent z głosów: 8.70%

  9. skrzat przechowujący itemki (2 głosów [4.35%])

    Procent z głosów: 4.35%

  10. rozbudowane umiejętności z systemem ulepszeń (2 głosów [4.35%])

    Procent z głosów: 4.35%

  11. przedmioty z ograniczoną dostępnością poziomową i różną rzadkością (2 głosów [4.35%])

    Procent z głosów: 4.35%

  12. system teleportów (3 głosów [6.52%])

    Procent z głosów: 6.52%

  13. areny PVP (1 głosów [2.17%])

    Procent z głosów: 2.17%

  14. miksturki leczące (1 głosów [2.17%])

    Procent z głosów: 2.17%

  15. mikropłatności (bez P2W) (1 głosów [2.17%])

    Procent z głosów: 2.17%

  16. możliwość gry w drużynach (3 głosów [6.52%])

    Procent z głosów: 6.52%

  17. różne eventy (3 głosów [6.52%])

    Procent z głosów: 6.52%

  18. stary system walk (2 głosów [4.35%])

    Procent z głosów: 4.35%

  19. nowsza wersja Minecrafta (1.12.2/1.13.2/1.14.3) (3 głosów [6.52%])

    Procent z głosów: 6.52%

  20. nic, wszystko do kitu (1 głosów [2.17%])

    Procent z głosów: 2.17%

Co NIE podoba Ci się w przedstawionym przeze mnie pomyśle na serwer?

  1. rozbudowana ekonomia (2 głosów [18.18%])

    Procent z głosów: 18.18%

  2. rynek pozwalający na handel między graczami (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  3. wiele miast, lochów, grot, dzikich lasów itp. (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  4. dużo questów i rozwinięta fabuła (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  5. poboczne questy i wątki fabularne (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  6. rozmowni mieszkańcy (1 głosów [9.09%])

    Procent z głosów: 9.09%

  7. loteria (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  8. kowal (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  9. skrzat przechowujący itemki (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  10. rozbudowane umiejętności z systemem ulepszeń (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  11. przedmioty z ograniczoną dostępnością poziomową i różną rzadkością (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  12. system teleportów (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  13. areny PVP (1 głosów [9.09%])

    Procent z głosów: 9.09%

  14. miksturki leczące (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  15. mikropłatności (bez P2W) (1 głosów [9.09%])

    Procent z głosów: 9.09%

  16. możliwość gry w drużynach (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  17. różne eventy (1 głosów [9.09%])

    Procent z głosów: 9.09%

  18. stary system walk (2 głosów [18.18%])

    Procent z głosów: 18.18%

  19. nowsza wersja Minecrafta (1.12.2/1.13.2/1.14.3) (1 głosów [9.09%])

    Procent z głosów: 9.09%

  20. nie ma co się nie podobać (2 głosów [18.18%])

    Procent z głosów: 18.18%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 VertoXpl

VertoXpl

    Nowy

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • VertoXpL

Napisano 24 July 2019 - 18:18

Witam,
Przejrzałem sporą ilość serwerów, lecz na żadnym nie znalazłem rozbudowanego trybu RPG. Zastanawia mnie co jest przyczyną niskiego zainteresowania tym rodzajem rozgrywki... czy wynika to z tego, że ludzi nie ciekawi ten temat, czy może wina leży po stronie twórców, którzy nie rozwijają w żaden sposób jakiegokolwiek aspektu serwera, a także nie chce im się nawet wymyślać nazw lokacji i wszystkie mają tam nazwę typu "Ekspowisko (nr poziomu)" i 'Spawn'.

Mówię o tym, ponieważ nieusatysfakcjonowany obecnym stanem rzeczy rozważam stworzenie własnego serwera typu RPG w Minecraft. Jednakże z tą różnicą, iż serwer stworzony przeze mnie posiadałby:
• rozbudowaną ekonomię

• rynek 

• wiele lokacji dostępnych od określonego poziomu (nazwanych w bardziej kreatywny sposób niż "Ekspowisko"): 

- miast (w których można byłoby znaleźć: dużo questów, zarówno głównych jak i pobocznych; mieszkańców, z którymi można by porozmawiać; rynek; loterię; kowala; skrzata, który mógłby przechowywać itemki graczy i wiele więcej)

- lochów, grot, dzikich lasów itp. (gdzie czyhałyby na graczy różne niebezpieczeństwa, duża ilość mobów i bossów, z których można byłoby wydropić drogocenne przedmioty)

• rozwiniętą fabułę i dialogi z mieszkańcami miast

• autorski system umiejętności ulepszanych co kilka poziomów

• wiele przedmiotów z dostępnością od określonych poziomów, a także o różnych stopniach rzadkości: 

- słaby

- zwykły

- ulepszony

- nadzwyczajny

- legendarny

- unikatowy (drop tylko z bossów)
• specjalistyczny system teleportacji między lokacjami za pomocą specjalnego miejsca w mieście
• areny pvp z rankingiem
• miksturki leczące
• mikropłatności (bez P2W): 
Możliwość zakupu boostów do exp lub waluty itp.
• możliwość gry w maksymalnie czteroosobowych drużynach - co dawałoby różne boosty
• różne eventy okolicznościowe dostępne tylko przez określony czas

• stary system walk
• silnik na jednej z nowszych wersji Minecrafta dla urozmaicenia świata (1.12.2/1.13.2/1.14.3)


(Na pewno jeszcze zapomniałem o czymś wspomnieć.)
W każdym razie, proszę o odpowiedzi w ankiecie i  wyrażenie swojej opinii poniżej. Możecie również napisać czego wam brakuje na mojej liście lub jak udoskonalilibyście jeszcze taki serwer bądź przedstawcie swoją wizję takiego serwera.
Pozdrawiam.

 


Użytkownik VertoXpl edytował ten post 24 July 2019 - 23:00


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 25 July 2019 - 04:54

Jeśli byłoby dużo różnych przedmiotów które można by zbierać i ładne, ciekawe lokacje z zagadkami, ukrytymi przejściami i "podlokacjami", etc. to może i bym zagrał.

Niektóre stopnie rzadkości nie mają sensu (co ma ulepszony do rzadkości, ulepszony to powinien być jak ktoś go ulepszy, albo jeśli dropi już ulepszony w jakiś sposób), a zwykły to chyba lepiej "pospolity".

No i jakiś custom resourcepack nie zaszkodzi (można dodawać "nowe" itemy za pomocą CustomModelData)

 

Nie wiem po co "rozbudowana ekonomia" na RPG, starczy prosty system cen i skalowanie ceny wg relatywnego poziomu gracza i itema/rzadkości/etc.

Mikstury leczące to taki basic, że nie trzeba wspominać.

 

No i musiałoby być dobrze zrobione, trzymać poziom porównywalny z topowymi serwerami, również zza granicy, abym zagrał.


  • VertoXpl lubi to

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#3 VertoXpl

VertoXpl

    Nowy

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • VertoXpL

Napisano 25 July 2019 - 09:51

Jeśli byłoby dużo różnych przedmiotów które można by zbierać i ładne, ciekawe lokacje z zagadkami, ukrytymi przejściami i "podlokacjami", etc. to może i bym zagrał.

Niektóre stopnie rzadkości nie mają sensu (co ma ulepszony do rzadkości, ulepszony to powinien być jak ktoś go ulepszy, albo jeśli dropi już ulepszony w jakiś sposób), a zwykły to chyba lepiej "pospolity".

No i jakiś custom resourcepack nie zaszkodzi (można dodawać "nowe" itemy za pomocą CustomModelData)

 

Nie wiem po co "rozbudowana ekonomia" na RPG, starczy prosty system cen i skalowanie ceny wg relatywnego poziomu gracza i itema/rzadkości/etc.

Mikstury leczące to taki basic, że nie trzeba wspominać.

 

No i musiałoby być dobrze zrobione, trzymać poziom porównywalny z topowymi serwerami, również zza granicy, abym zagrał.

z tymi rzadkościami przyznam rację, trochę źle to sformułowałem

co do ekonomii w stwierdzeniu "rozbudowana", może trochę nie precyzyjnie, odnosiłem się do rynku i sklepu, żeby zaznaczyć, że będzie rozwinięty ten aspekt ekonomiczny

resourcepack obowiązkowo, żeby nadać grze klimat itp.

 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rpg, pomysł, serwer, minecraft, ekonomia, bossy, rynek, propozycja, pvp, lokacje