Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pytania dotyczące własnego serwera

Własny serwer Bez hamachi

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Ktoś340

Ktoś340

    Nowy

  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 13 February 2019 - 00:19

Witam,
Otóż jestem troche zielony w sprawach serwera minecraft i mam pytania.

1.Co trzeba zrobić (krok po kroku) żeby postawić serwer minecraft bez hamachi (i nie korzystajac z różnych stron na,których mozna go założyć)
2. Czy jak mam juz napisany cały serwer (bez hamachi) to żeby ktoś na niego wbił musze najpierw ustawić swoje ip na publiczne czy da sie to zrobić inaczej?

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 needpvp

needpvp

    Legendarny

  • Użytkownik+
  • 571 postów

Napisano 24 February 2019 - 14:54

Właśnie pisałem odpowiedź, coś kliknąłem i się wszystko skasowało. No trudno, jedziemy od nowa.

 

Co trzeba zrobić (krok po kroku) żeby postawić serwer minecraft bez hamachi (i nie korzystajac z różnych stron na,których mozna go założyć)

Czy jak mam juz napisany cały serwer (bez hamachi) to żeby ktoś na niego wbił musze najpierw ustawić swoje ip na publiczne czy da sie to zrobić inaczej?

 

Wątpię żebyś miał "napisany" serwer, bardziej coś typu pobrany z neta gotowiec, który odpalasz, dodajesz pluginy i konfigurujesz. Ale nie czepiając się już, przejdźmy dalej.

 

Jeśli nie chcesz korzystać z niczego dodatkowego to dużo nie zdziałasz. 

Masz dwa wyjścia:

 

-Możesz wejść w ustawienia swojego routera/modemu, czy z czego tam korzystasz i otworzyć sobie ruch sieciowy obustronny na danym porcie (na którym masz serwer)

W zależności od sprzętu i oprogramowania będziesz też musiał zmieniać opcje zapory sieciowej.

Nie opiszę Ci tutaj całej procedury, bo mimo że jest to podobna rzecz, to różni się to w zależności od posiadanego sprzętu i modelu.