A powiesz jak to zrobić?
Dokładnie.
To dosyć skomplikowane, ale mogę Ci to streścić.
W resourcepackach możesz robić niestandardowe modele 3D przedmiotów (wygoogluj, nie będę uczył robienia modeli) np. Blockbenchem (najlepszy program do tego)
Potem używasz jakiegoś przedmiotu który ma durability i w modelu do tego przedmiotu dopisujesz takie cuś:
"overrides": [
{ "predicate": { "damaged": 0, "damage": 0.04 }, "model": "item/harquebus" },
{ "predicate": { "damaged": 0, "damage": 0.08 }, "model": "item/sniper" }
]
"damaged": 0 - sprawia, że model będzie widoczny tylko na naszym, specjalnym przedmiocie.
"damage": 0.04 - obliczona wartość 0-1 która reprezentuje procent uszkodzeń powyżej którego Minecraft zacznie wyświetlać nasz specjalny model
Czyli jak chcesz użyć pierwszego poziomu zniszczenia to obliczasz 1 / ilość_durability_przedmiotu
"model": "ścieżka" - ścieżka do modelu który ma wyświetlać, zaczynająca się w folderze models - przykładowa ścieżka powyżej prowadzi do models/item/harquebus
I wtedy nadajesz sobie ten przedmiot komendą /give @s <przedmiot>{Unbreakable:1,Damage:poziom_uszkodzen}
Dałem od razu przykład z listą modeli, jakbyś chciał dodać kolejne. Pamiętaj, na końcu każdego wpisu, za wyjątkiem ostatniego musi być przecinek. Format JSON tego wymaga.