Skocz do zawartości


Zdjęcie

1.14 Co nowego?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
423 odpowiedzi w tym temacie

#401 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 28 April 2019 - 21:27

A przypomnę, że zwiastun Minecraft:Dungeons zapowiedział nam beczki i latarenki zanim te zostały ogłoszone w 1.14.

Ten sam zwiastun pokazuje nam czerwone i niebieskie kryształy kolejno odpowiadające Redstone'owi i Bluestone'owi.

FWyD1YN.png

Bluestone to moja nazwa robocza, którą nazywam te niebieskie kryształy. Myślę, że tak Mojang je nazwie. A jeśli chodzi o ich zastosowanie, mam wrażenie, że będą związane z czarowaniem i maną, i że będą one częścią zmiany systemu walki w 1.15.


Użytkownik luc78 edytował ten post 28 April 2019 - 21:30


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#402 TheSzokolat

TheSzokolat

    Znawca

  • Użytkownik
  • 260 postów

Napisano 28 April 2019 - 22:26

Mądrze prawisz, to by miało sens. Niech jeszcze dodadzą nowe wioski w dżunglach i na bagnach i już wgl będę spełniony :D



#403 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 28 April 2019 - 22:43

Mądrze prawisz, to by miało sens. Niech jeszcze dodadzą nowe wioski w dżunglach i na bagnach i już wgl będę spełniony :D

Ale widziałeś mój wcześniejszy post o pyle Bluestone'a w zwiastunie 1.14?



#404 Cubixor

Cubixor

    Ciasteczkowy Potwór

  • Użytkownik+
  • 766 postów

Napisano 29 April 2019 - 11:44

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Czyżby zapowiedź nowej rudy w 1.15?

QIvo9R2.jpgYO9zk7s.png

 

 

A przypomnę, że zwiastun Minecraft:Dungeons zapowiedział nam beczki i latarenki zanim te zostały ogłoszone w 1.14.

Ten sam zwiastun pokazuje nam czerwone i niebieskie kryształy kolejno odpowiadające Redstone'owi i Bluestone'owi.

FWyD1YN.png

Bluestone to moja nazwa robocza, którą nazywam te niebieskie kryształy. Myślę, że tak Mojang je nazwie. A jeśli chodzi o ich zastosowanie, mam wrażenie, że będą związane z czarowaniem i maną, i że będą one częścią zmiany systemu walki w 1.15.

 

Jest możliwość że coś takiego dodadzą ale po zwiastunach można się spodziewać wszystkiego. Na przykład na grafice zrobionej jako symbol aktualizacji 1.6 pojawił się niebieski wieśniak i wszyscy byli pewni że ten się w grze pojawi. Ale się nie pojawił nawet teraz, w aktualizacji wiosek. 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


1fyIFXE.png

#405 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 29 April 2019 - 14:47

Możemy tak powiedzieć o niebieskim pyle, może być błędem kolorystycznym, ale nie powinniśmy mówić tak o niebieskim krysztale, bo emanują nim w całym zwiastunie. Gdyby kolor niebieskiego kryształu okazał się błędem, spisaliby się na większą hańbę niż za niebieski pył.

 

Mojang opublikowało wideo o 1.14 The Village & Pillage Update The Sewage and Discharge Update

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Dali jakby potwierdzenie, że 1.15 będzie o podziemiach.


Użytkownik luc78 edytował ten post 30 April 2019 - 18:40


#406 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 02 May 2019 - 16:43

Ech... Bluestone? Naprawdę? Mojang, jest tyle ciekawych rzeczy, które można by było wymyślić w temacie podziemi, a wy wybiegacie z jakimś niebieskim proszkiem? Z resztą, jeśli już musicie mieć jakiś niebieski odpowiednik czerwonego proszku, który służy do czarowania, to zgadnijcie co, już mamy go w grze i jest nim lapis lazuli. Po co na siłę dodawać nową rudę (i to tak beznadziejnie szablonową jak tą), skoro mamy już coś równie adekwatnego? Cieszę się, że mamy jakieś nowe poszlaki co do wyczekiwanej aktualizacji podziemi, ale to coś... błagam.

 

Mojang opublikowało wideo o 1.14 The Village & Pillage Update The Sewage and Discharge Update

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Dali jakby potwierdzenie, że 1.15 będzie o podziemiach.

Popraw mnie, jeśli się mylę, ale z tego co pamiętam z oglądania tego filmu, jest on po prostu swojego rodzaju humorystycznym przedstawieniem problemów z jakimi mierzyli się twórcy przy tworzeniu 1.14. Samo "Sewage i Discharge" znaczy tyle co "Ścieki i Odpadki" i był to fragment jakiejś dłuższej anegdoty, której już dokładnie nie pamiętam. Gdzie dokładnie jest  to twoje "potwierdzenie", bo ja tu niczego nie widzę.



#407 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 07 May 2019 - 11:45

Mojang potwierdził, że niebieski proszek jest jedynie wymysłem ich ekipy marketingowej, która zajmowała się tworzeniem traileru i tym samym nie ma nic wspólnego z 1.15



#408 TGMplay

TGMplay

    Znawca

  • Użytkownik
  • 349 postów
  • TIDZIMI

Napisano 07 May 2019 - 15:14

Ta sama pinda (Helen) też twierdziła, że pandy nigdy nie zostaną dodane do normalnej wersji Minecrafta, tylko do chińskiej. Jest tak wiarygodna, że aż wcale. 


  • Katniss i Bot Wnioskowy lubią to

tumblr_mpf43sWsJY1qbsjqno1_500.gif


#409 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 08 May 2019 - 16:29

Niedawno Helen mówiła, że nadchodzący trzeci system walki będzie czymś czego nigdy wcześniej nie widzieliśmy w Minecrafcie. Mam w to wierzyć? Mi sytuacja wygląda na udoskonalenie tego co dostaliśmy w 1.9.



#410 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 08 May 2019 - 18:50

Niedawno Helen mówiła, że nadchodzący trzeci system walki będzie czymś czego nigdy wcześniej nie widzieliśmy w Minecrafcie. Mam w to wierzyć? Mi sytuacja wygląda na udoskonalenie tego co dostaliśmy w 1.9.

Oh Jessus, niech już nie modzą tam, gdzie narobili kompletne bagno, tylko wezmą za rzeczy, których społeczność naprawdę chce. Czy ktoś kiedyś prosił o zmiany w systemie walki? Nie wydaje mi się.



#411 Kaktuscraft

Kaktuscraft

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 861 postów
  • MineCraftKaktus

Napisano 13 May 2019 - 13:34

1.14.1 wydane. 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Lubię kaktusy.

#412 Kaktuscraft

Kaktuscraft

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 861 postów
  • MineCraftKaktus

Napisano 17 May 2019 - 20:01

Minecraft Earth, czyli miks Minecrafta i Pokemon Go zapowiedziany.

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Minecon Live 2019 odbędzie się 28 września.

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Lubię kaktusy.

#413 Nasedo

Nasedo

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 177 postów

Napisano 23 May 2019 - 07:49

Z tego co widzę do tej pory, to Minecraft Earth, owszem może okazać się przebojem - ale odejście od platformy stacjonarnej w stronę mobilnej, nie pociąga mnie. Możecie nazwać mnie tradycjonalistą, ale tylko komputer, wielki świat MC - ma dla mnie sens. A wszelakie rozdrabnianie się zaczyna MC rozcieńczać.

1.14, a raczej z powodu błędów 1.14.1 ma sens, a raczej zacznie mieć, kiedy pojawi się OptiFine, bo bez tego dla mnie osobiście cały MC jest wersją bazową, do której nie ma co zasiadać.

 

Mam świadomość iż wielu wyjadaczy MC nie widzi w ogóle tej gry, jak z oryginalnym wyglądem - ale ja do nich nie należę, a dopiero prawdziwa przyjemność jest wtedy, kiedy tekstury zostaną zmienione, kiedy zostaną dodane shadery - no i oczywiście ze swojej strony mam potrzebę modyfikację istniejących tekstur, gdyż pewne elementy gotowych packów nie odpowiadają mi.

To właśnie wolność, do której przywykłem i nie chcę rezygnować.

 

Przekonuję się, że w przypadku wersji 1.14.x będzie tak samo jak w przypadku wersji poprzednich, gdzie będę mógł z przyjemnością dopiero zacząć korzystać, kiedy wyjdzie ostateczna poprawka wersji, być może w tym przypadku 1.14.2 a może i późniejsza, oraz bazować na zaangażowaniu twórców OptiFine oraz tych, którzy robią shadery.

 

Mimo iż mój staż z MC jest znacznie krótszy niż wielu koleżanek i kolegów z forum, jako iż zacząłem ponad dwa lata temu (ale ten czas szybko leci!) - to nigdy nie było tak, abym był w pełni zadowolony z nowej wersji od razu po premierze.

 

W wersji 1.14 kuszącymi oczywiście są wszelakie pillagery i villagery, wieśniaki, które mają więcej rozumku i ich wymagania, gdzie nie liczba drzwi się liczy, ale liczba łóżek. Dzięki temu też, jak głupie nie tłoczą się w jednym domu, a rozpełzają się w miarę równomiernie po całej wiosce.

Zróżnicowanie wiosek, owszem wstępnie wydaje się ciekawe - jednak przy moim stylu gry, odnalezienie wioski - to jej przejęcie i kompletna modyfikacja. Więc skok jakościowy wiosek, tak naprawdę jest tylko stanem wyjściowym - gdzie wioska, bez względu na biom będzie przeze mnie modyfikowana.


  • Zeus1970 i Katniss lubią to

#414 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 14 June 2019 - 10:28

Mojang opublikował rozgrywkę z "Minecraft: Dungeons":

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Użytkownik luc78 edytował ten post 14 June 2019 - 10:29


#415 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 26 June 2019 - 13:01

Pobudka, samuraje, mamy snapshota do przetestowania 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Czyli ciąg dalszy Mojangowego majstrowania z systemem walki. Nie chce mi się wypisywać wszystkich nowości po kolei, ale powiem tyle, że pomysł z zasięgiem broni jest świetny - miecz uderza szybciej niż trójząb, za to trójząb ma większy zasięg - i już mamy ciekawszy balans. Problem w tym, że jeśli chodzi o ogólne zbalansowanie w tym snapshocie, to jest ono fatalne, przy skróconych przerwach pomiędzy atakami każdy gracz jest niczym chodząca krajalnica do mięsa, powiedziałbym nawet, że jest łatwiej niż przed 1.19. W każdym bądź razie, fajnie jest widzieć, że Minecraft nie zabiera się za to wszystko od rzyci strony, tylko chce najpierw poznać opinie społeczności, które i tak znając życie będą spolaryzowane.



#416 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 26 June 2019 - 14:09

Xisumavoid nagrał film, w którym opisuje zmiany w tym snapshocie: 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Całkiem ciekawe te zmiany, jestem za. Zwłaszcza zasięg ataku i zmiany w invul timerze (to czerwone po uderzeniu) mi sie podobają.


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#417 Cordylus

Cordylus

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 171 postów
  • Lxd2

Napisano 23 July 2019 - 18:38

Moim zdaniem jeśli chodzi o przyszłe aktualizacje to trzeba zwrócić uwagę na to co dodali do Minecraft Earth, a mowa tu o błocie, wiadrze z błotem, ubłoconych świniach i tych nowych, żółtych, kwiecistych krowach.
Oczywiście nie ma gwarancji że będzie to od razu dodane, ale wątpię by Mojang chciał zachowywać jakieś "ekskluzywne" bloki i moby, jako że obecnie zdecydowanie dąży do unifikacji wszystkich wersji.
Tak więc ja mogę się spodziewać że tych właśnie rzeczy będzie można spodziewać się w 1.15.



#418 Kaktuscraft

Kaktuscraft

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 861 postów
  • MineCraftKaktus

Napisano 26 July 2019 - 09:05

Moim zdaniem jeśli chodzi o przyszłe aktualizacje to trzeba zwrócić uwagę na to co dodali do Minecraft Earth, a mowa tu o błocie, wiadrze z błotem, ubłoconych świniach i tych nowych, żółtych, kwiecistych krowach.
Oczywiście nie ma gwarancji że będzie to od razu dodane, ale wątpię by Mojang chciał zachowywać jakieś "ekskluzywne" bloki i moby, jako że obecnie zdecydowanie dąży do unifikacji wszystkich wersji.
Tak więc ja mogę się spodziewać że tych właśnie rzeczy będzie można spodziewać się w 1.15.

Myślę, że masz rację, aczkolwiek wciąż nie znamy motywu przewodniego 1.15. W sumie w internecie coraz częściej mówi się o aktualizacji podziemi...


Lubię kaktusy.

#419 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 26 July 2019 - 11:46

Myślę, że masz rację, aczkolwiek wciąż nie znamy motywu przewodniego 1.15. W sumie w internecie coraz częściej mówi się o aktualizacji podziemi...

Ale Mojangi mówiły, że 1.15 nie będzie miało związku z jaskiniami.


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#420 TGMplay

TGMplay

    Znawca

  • Użytkownik
  • 349 postów
  • TIDZIMI

Napisano 27 July 2019 - 01:04

Ale Mojangi mówiły, że 1.15 nie będzie miało związku z jaskiniami.

Nic takiego nie powiedzieli. Helen Angel napisała, że 1.15 nie będzie "cave Update". ja jej wierzę, ale brak Cave Update, nie oznacza Underground Update ;) To zapewne taka gra słowna :D


tumblr_mpf43sWsJY1qbsjqno1_500.gif