Wiesz może jak bardzo przyśpieszy i co dokładnie?
Pewnie to czym się zajmuje, czyli kalkulacje podczas renderowania.
Napisano 08 February 2019 - 06:23
Wiesz może jak bardzo przyśpieszy i co dokładnie?
Pewnie to czym się zajmuje, czyli kalkulacje podczas renderowania.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 09 February 2019 - 19:57
Użytkownik luc78 edytował ten post 09 February 2019 - 20:01
Napisano 10 February 2019 - 10:21
Jest jakiś "przybliżony" termin w którym można sie spodziewać wydania 1.14?
Napisano 10 February 2019 - 11:26
Jest jakiś "przybliżony" termin w którym można sie spodziewać wydania 1.14?
Niby miało wyjść w Q1 2019.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 10 February 2019 - 19:01
Niedziwne, w końcu 1.14 prawie skończyli.
Czyli planują poświęcić cały kolejny update na aktualizację systemu walki, który i tak jest już tematem kontrowersyjnym, ignorując płacz społeczności o konieczność ogarnięcia podziemi? Powodzenia w uspokajaniu internetowych riotów
Napisano 10 February 2019 - 21:21
Użytkownik CichyCreeper edytował ten post 10 February 2019 - 21:21
Napisano 10 February 2019 - 23:45
Moim zdaniem aktualizacja walki będzie mniejszą częścią większej aktualizacji - pewnie podziemi. Większość tego co potrzebują raczej już wprowadzili podczas 1.9. Cooldowny też raczej zostaną, lecz na mniejszości niż teraz.
Użytkownik luc78 edytował ten post 10 February 2019 - 23:46
Napisano 11 February 2019 - 19:43
System walk jest jak dla mnie ok. Wiadomo, jakieś mniejsze usprawnienia lub poprawki są i będa, jednak cały "zarys" systemu walk został dobrze nakreślony w 1.9. Szczerze, mam cicha nadzieje, że doczekam sie aktualizacji która w jakis sposób doda znowu do gry te wspaniałe widoki jak z Alphy/Bety lub chociaż przy tworzeniu świata pojawi sie opcja generowania świata Alpha/Beta.
Napisano 12 February 2019 - 20:24
Jutro w snapshocie 19w07a będą:
- i (Guardiany) nie widzą niewidzialnego gracza
-
4 deweloperów Minecrafta:
, , , ; powiedzieli o aktualizacji UTAJNIONO, na którą są podekscytowani.Użytkownik luc78 edytował ten post 13 February 2019 - 07:39
Napisano 13 February 2019 - 13:07
No i szykuję się ciekawy snapshot. Nareszcie xd
Napisano 13 February 2019 - 15:08
Użytkownik Katniss edytował ten post 13 February 2019 - 19:02
Napisano 13 February 2019 - 18:27
Ta mechanika spania jest niesamowicie interesująca.
Ale na prawdę przydałoby im się więcej interakcji z innymi mobami, może są płochliwe wokół wilków, ganiają się z psami itp.
Użytkownik MulturalCarxist edytował ten post 13 February 2019 - 18:30
Napisano 13 February 2019 - 19:32
LIS:
- występuje na tajgach i biomach zimowych
- na nocnej, bezśnieżnej tajdze wydaje niezwykłe dźwięki
- na zimowych biomach występuje wariant lisa polarnego
- zabija króliki, kury i ryby, te uciekają przed nim
- wykrywa ofiarę pod 3 blokami i skacze na nią - nie przekopie bloków
- jeśli blok, na który wskoczył ma trawę lub śnieg, lis będzie jeszcze "kopał" i będą wylatywać cząsteczki trawy lub śniegu
- ucieka przed wilkami i niedźwiedziami polarnymi, gdyż chcą go zabić
- ucieka przed graczem i oswojonym wilkiem
- można do niego podejść zakradając się
- rozmnaża się je słodkimi jagodami
- pozyskane w ten sposób młode nie będzie uciekało przed graczem
- podnosi wszystkie przedmioty
- jeśli przedmiot jest jadalny, zje
- jeśli przedmiot jest niejadalny, będzie trzymać cały czas
- przedmiot, który lis podniósł i nadal trzyma w pysku wypadnie po jego śmierci
- rodzi się z następującymi przedmiotami w pysku:
- dotyczy wyłącznie dorosłych
- przedmiot, z którym się narodził nie wypadnie po jego śmierci
- jajko
- królicza łapa
- szmaragd
- skóra
- królicza skóra
- pszenica
- pióro
- przedmioty, z którymi lis się narodził lub podniósł można uzyskać, rzucając lisowi jadalny przedmiot
- śpi w dzień pod koronami drzew
- odwiedza wioski w nocy
- czasami siada na zadzie
- jeśli lis wejdzie w krzew słodkich jagód, weźmie słodką jagodę i resztę zostawi
To oznacza automatyczną farmę słodkich jagód!
Użytkownik luc78 edytował ten post 14 February 2019 - 11:11
Napisano 14 February 2019 - 16:14
- na zimowych biomach występuje wariant lisa polarnego
Dziwnie wygląda ta śnieżna wariacja przez to niebieskawe zabarwienie na końcu ogona - prawdziwe arktyczne lisy mają je raczej czarnawe.
Napisano 14 February 2019 - 19:38
Dziwnie wygląda ta śnieżna wariacja przez to niebieskawe zabarwienie na końcu ogona - prawdziwe arktyczne lisy mają je raczej czarnawe.
Pretensje do grafika, najpewniej do Jappy.
Użytkownik luc78 edytował ten post 20 February 2019 - 12:16
Napisano 20 February 2019 - 12:52
Super, skórzana zbroja mi się podoba! samo to że będzie mozna ją wytworzyć daje dużo więcej swobody bez eksploracji świata... ale i tak trzeba siodło znaleźć...
Napisano 20 February 2019 - 14:56
- od teraz każda wioska posiada jednego żelaznego golema na start
- efekt niewidzialności oddziałuje teraz prawidłowo na każdego moba. Dopiero gdy wejdziesz w niego, uderzysz go, ten wykryje cię (pamiętajcie, że to przedmiot dyskusyjny wyżej)
- dodano skórzaną zbroję końską
Wytwarzana z 7 skór przez recepturę o kształcie H i jest możliwa do barwienia.
- tekstury efektów mikstur są teraz rozbite na indywidualne pliki
- konsola wykrywa teraz ' jako cudzysłów linijek. Wewnątrz ', " - jest traktowane jako zwykły znak i nie wymaga uwalniania (i odwrotnie), więc teraz łatwiejsze jest wprowadzanie komponentów tekstowych w NBT
- dozowniki nie nakładają już pancerza lisom, delfinom i pandom
- zmiany techniczne lisów (nie topią się teraz podczas pływania)
- poprzednio ufające ci lisy przestały ci ufać, musisz ponownie je rozmnożyć by tobie zaufały
Zaufanie obejmuje wyłącznie dziecko. Zaufanie oznacza, że nie będą uciekały od ciebie.
- tekstura brązowej krowy grzybowej w plikach gry
Nie pojawia się naturalnie, lecz można ją przywołać przy pomocy komendy: /summon X Y Z mooshroom {Type:"brown"}
- nowe tekstury dla kolorowego szkła, kolorowych szyb, konia-zombie i konia-szkieleta.
Użytkownik luc78 edytował ten post 20 February 2019 - 21:46
Napisano 20 February 2019 - 18:28
Napisano 20 February 2019 - 18:39
jeszcze niech wrócą automatyczne ataki na wioskę i będzie git
Nie rozumiem cię.
Napisano 21 February 2019 - 01:57
Samoistne ataki złosadników (że tak ich nazwę) na wioskę tj bez naszej ingerencji poprzez ten efekt. Tak jak było na początku.
Użytkownik CichyCreeper edytował ten post 21 February 2019 - 01:57