Skocz do zawartości


Zdjęcie

1.14 Co nowego?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
423 odpowiedzi w tym temacie

#341 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 08 February 2019 - 06:23

Wiesz może jak bardzo przyśpieszy i co dokładnie?

Pewnie to czym się zajmuje, czyli kalkulacje podczas renderowania.


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#342 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 09 February 2019 - 19:57

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Niedziwne, w końcu 1.14 prawie skończyli.

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Użytkownik luc78 edytował ten post 09 February 2019 - 20:01

  • CichyCreeper lubi to

#343 Walet

Walet

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 304 postów

Napisano 10 February 2019 - 10:21

Jest jakiś "przybliżony" termin w którym można sie spodziewać wydania 1.14?


q19TCb3.png


#344 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 10 February 2019 - 11:26

Jest jakiś "przybliżony" termin w którym można sie spodziewać wydania 1.14?

Niby miało wyjść w Q1 2019.


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#345 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 10 February 2019 - 19:01

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Niedziwne, w końcu 1.14 prawie skończyli.

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Czyli planują poświęcić cały kolejny update na aktualizację systemu walki, który i tak jest już tematem kontrowersyjnym, ignorując płacz społeczności o konieczność ogarnięcia podziemi? Powodzenia w uspokajaniu internetowych riotów



#346 CichyCreeper

CichyCreeper

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 301 postów
  • (Zmieniany)

Napisano 10 February 2019 - 21:21

Jak dla mnie system walki jest ok, zmiana która weszła w 1.9 jest super. mi się podoba i jeśli 1.15 poświęcą zmianie walki to dla mnie strata czasu, podziemia oraz apetyt na nowy wymiar rośnie

Użytkownik CichyCreeper edytował ten post 10 February 2019 - 21:21

  • Cubixor i MulturalCarxist lubią to

choinka-sterowana-z-minecrafta-1.8-2014.


#347 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 10 February 2019 - 23:45

Moim zdaniem aktualizacja walki będzie mniejszą częścią większej aktualizacji - pewnie podziemi. Większość tego co potrzebują raczej już wprowadzili podczas 1.9. Cooldowny też raczej zostaną, lecz na mniejszości niż teraz.


Użytkownik luc78 edytował ten post 10 February 2019 - 23:46


#348 Walet

Walet

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 304 postów

Napisano 11 February 2019 - 19:43

System walk jest jak dla mnie ok. Wiadomo, jakieś mniejsze usprawnienia lub poprawki są i będa, jednak cały "zarys" systemu walk został dobrze nakreślony w 1.9. Szczerze, mam cicha nadzieje, że doczekam sie aktualizacji która w jakis sposób doda znowu do gry te wspaniałe widoki jak z Alphy/Bety lub chociaż przy tworzeniu świata pojawi sie opcja generowania świata Alpha/Beta.


q19TCb3.png


#349 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 12 February 2019 - 20:24

Jutro w snapshocie 19w07a będą:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 i

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 (Guardiany) nie widzą niewidzialnego gracza

-

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

J965JKB.jpg

 

4 deweloperów Minecrafta:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

,

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

,

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

,

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

; powiedzieli o aktualizacji UTAJNIONO, na którą są podekscytowani.


Użytkownik luc78 edytował ten post 13 February 2019 - 07:39

  • CichyCreeper i RupSon lubią to

#350 CichyCreeper

CichyCreeper

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 301 postów
  • (Zmieniany)

Napisano 13 February 2019 - 13:07

No i szykuję się ciekawy snapshot. Nareszcie xd


choinka-sterowana-z-minecrafta-1.8-2014.


#351 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 13 February 2019 - 15:08

Żeby jeszcze te lisy miały jakąś ciekawszą funkcję od wyglądania uroczo i nie były kolejnymi miśkami polarnymi... no, ale zawsze to ciekawsze niż ostatnia aktualizacja paska ładowania gry


Snapshot 19w07a wydany!
A w nim:
Lisy!
-Spawnują się w tajgach
-Uciekają przed graczem
-Rozmnaża się je jagodami, pozyskane w ten sposób potomstwo będzie miało do nas zaufanie i nie będzie się bać gracza
-Polują na kurczaki
-Gdy rzucimy im jedzenie, wezmą je do pyszczka i zaczną powoli jeść. Skurczybyki potrafią wpindolić dosłownie wszystko, nawet miskę z gulaszem.
-Śpią w dzień
Pozwolę sobie podkreślić, jak ważne jest to ostatnie. Skoro niedawno widzieliśmy śpiących villagerów, to kto wie, może w przyszłości więcej mobów otrzyma taką mechanikę? Śpiące owieczki, krowy, psy - Mojang pls

Użytkownik Katniss edytował ten post 13 February 2019 - 19:02


#352 MulturalCarxist

MulturalCarxist

    Nowy

  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 13 February 2019 - 18:27

Ta mechanika spania jest niesamowicie interesująca.

 

Ale na prawdę przydałoby im się więcej interakcji z innymi mobami, może są płochliwe wokół wilków, ganiają się z psami itp.


Użytkownik MulturalCarxist edytował ten post 13 February 2019 - 18:30


#353 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 13 February 2019 - 19:32

LIS:

- występuje na tajgach i biomach zimowych

   - na nocnej, bezśnieżnej tajdze wydaje niezwykłe dźwięki

   - na zimowych biomach występuje wariant lisa polarnego

- zabija króliki, kury i ryby, te uciekają przed nim

- wykrywa ofiarę pod 3 blokami i skacze na nią - nie przekopie bloków

         - jeśli blok, na który wskoczył ma trawę lub śnieg, lis będzie jeszcze "kopał" i będą wylatywać cząsteczki trawy lub śniegu

- ucieka przed wilkami i niedźwiedziami polarnymi, gdyż chcą go zabić

- ucieka przed graczem i oswojonym wilkiem

      - można do niego podejść zakradając się

- rozmnaża się je słodkimi jagodami

      - pozyskane w ten sposób młode nie będzie uciekało przed graczem

- podnosi wszystkie przedmioty

     - jeśli przedmiot jest jadalny, zje

     - jeśli przedmiot jest niejadalny, będzie trzymać cały czas

     - przedmiot, który lis podniósł i nadal trzyma w pysku wypadnie po jego śmierci

- rodzi się z następującymi przedmiotami w pysku:

   - dotyczy wyłącznie dorosłych

   - przedmiot, z którym się narodził nie wypadnie po jego śmierci

       - jajko

       - królicza łapa

       - szmaragd

       - skóra

       - królicza skóra

       - pszenica

       - pióro

- przedmioty, z którymi lis się narodził lub podniósł można uzyskać, rzucając lisowi jadalny przedmiot

- śpi w dzień pod koronami drzew

- odwiedza wioski w nocy

- czasami siada na zadzie

- jeśli lis wejdzie w krzew słodkich jagód, weźmie słodką jagodę i resztę zostawi

To oznacza automatyczną farmę słodkich jagód!


Użytkownik luc78 edytował ten post 14 February 2019 - 11:11

  • CichyCreeper i RupSon lubią to

#354 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 14 February 2019 - 16:14

- na zimowych biomach występuje wariant lisa polarnego

Dziwnie wygląda ta śnieżna wariacja przez to niebieskawe zabarwienie na końcu ogona - prawdziwe arktyczne lisy mają je raczej czarnawe.

arctic-fox-468029675-5b3247a0c9e77c001a4



#355 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 14 February 2019 - 19:38

Dziwnie wygląda ta śnieżna wariacja przez to niebieskawe zabarwienie na końcu ogona - prawdziwe arktyczne lisy mają je raczej czarnawe.

Pretensje do grafika, najpewniej do Jappy. 

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Użytkownik luc78 edytował ten post 20 February 2019 - 12:16


#356 BartheZz

BartheZz

    Nowy

  • Użytkownik
  • 79 postów
  • _MrB_

Napisano 20 February 2019 - 12:52

Super, skórzana zbroja mi się podoba! samo to że będzie mozna ją wytworzyć daje dużo więcej swobody bez eksploracji świata... ale i tak trzeba siodło znaleźć...



#357 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 20 February 2019 - 14:56

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

-  od teraz każda wioska posiada jednego żelaznego golema na start

- efekt niewidzialności oddziałuje teraz prawidłowo na każdego moba. Dopiero gdy wejdziesz w niego, uderzysz go, ten wykryje cię (pamiętajcie, że to przedmiot dyskusyjny wyżej)

- dodano skórzaną zbroję końską

Wytwarzana z 7 skór przez recepturę o kształcie H i jest możliwa do barwienia.

- tekstury efektów mikstur są teraz rozbite na indywidualne pliki

- konsola wykrywa teraz ' jako cudzysłów linijek. Wewnątrz ', " - jest traktowane jako zwykły znak i nie wymaga uwalniania (i odwrotnie), więc teraz łatwiejsze jest wprowadzanie komponentów tekstowych w NBT

- dozowniki nie nakładają już pancerza lisom, delfinom i pandom

- zmiany techniczne lisów (nie topią się teraz podczas pływania)

- poprzednio ufające ci lisy przestały ci ufać, musisz ponownie je rozmnożyć by tobie zaufały

Zaufanie obejmuje wyłącznie dziecko. Zaufanie oznacza, że nie będą uciekały od ciebie.

- tekstura brązowej krowy grzybowej w plikach gry

Nie pojawia się naturalnie, lecz można ją przywołać przy pomocy komendy: /summon X Y Z mooshroom {Type:"brown"}

- nowe tekstury dla kolorowego szkła, kolorowych szyb, konia-zombie i konia-szkieleta.


Użytkownik luc78 edytował ten post 20 February 2019 - 21:46


#358 CichyCreeper

CichyCreeper

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 301 postów
  • (Zmieniany)

Napisano 20 February 2019 - 18:28

Golemy w każdej wiosce, jeszcze niech wrócą automatyczne ataki na wioskę i będzie git :D

choinka-sterowana-z-minecrafta-1.8-2014.


#359 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 20 February 2019 - 18:39

jeszcze niech wrócą automatyczne ataki na wioskę i będzie git :D

Nie rozumiem cię.


  • CichyCreeper lubi to

#360 CichyCreeper

CichyCreeper

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 301 postów
  • (Zmieniany)

Napisano 21 February 2019 - 01:57

Samoistne ataki złosadników (że tak ich nazwę) na wioskę tj bez naszej ingerencji poprzez ten efekt. Tak jak było na początku.


Użytkownik CichyCreeper edytował ten post 21 February 2019 - 01:57

choinka-sterowana-z-minecrafta-1.8-2014.