Skocz do zawartości


Zdjęcie

Modpack na serwerze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 hans0012

hans0012

    Nowy

  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 23 September 2018 - 11:06

Siema. Od razu mowie ze jestem totalnie zielony w tych sprawach. Chcialem zagrac ze znajomym w minecrafta na modach mianowicie na konkretym modpacku. Czy mogloby mi ktos mniej wiecej wyjasnij co mam zrobic, jak zaladowac mody na serwer itd. Z góry dzieki.



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 mateo9999

mateo9999

    Nowy

  • Użytkownik
  • 14 postów
  • mateo9999

Napisano 01 October 2018 - 19:02