Witajcie szukam tekstur do najnowszej wersji minecraft'a. Wielkość może być jak największa lub obojętnie. Myślę ze 1080ti ogarnie sprawę.
Szukam tekstur do najnowszej wersji
#1
Napisano 06 September 2018 - 19:12
#2
Napisano 07 September 2018 - 17:34
Na Twoim miejscu wybrałbym
jeżeli faktycznie masz GTX1080Ti to z pewnością zadziała, nie zmienia drametralnie minecrafta, ale jest w 128x128 i bardzo fajnie się prezentuje, na Twoim miejscu wybrał bym właśnie to(polecam dodać shadery i będzie elegancko).#3
Napisano 07 September 2018 - 19:40
Na Twoim miejscu wybrałbym
jeżeli faktycznie masz GTX1080Ti to z pewnością zadziała, nie zmienia drametralnie minecrafta, ale jest w 128x128 i bardzo fajnie się prezentuje, na Twoim miejscu wybrał bym właśnie to(polecam dodać shadery i będzie elegancko).
Przecie to wygląda paskudnie.
Nie ma to jak nakładać HD tekstury na modele 3D, które są zwykłymi klocami. To się ze sobą nie komponuje ani trochę.
Shadery i jakiś ładny 16x16 (ew. 32x32) najlepiej.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#4
Napisano 17 September 2018 - 00:42
Tekstury o rozdzielczości większej niż 16x16 w tej grze to pomyłka, mało które 32x32 są znośne. Największe możliwe to chyba 512x512, ale po co ci to? Gra to nadal klocki, domyślna rozdzielczość idealnie do nich pasuje, a te wyższe w połączeniu z klockowatością wyglądają tragicznie. To samo shadery. Gra nadal jest klockami, realistyczne cienie wyglądają okropnie.
#5
Napisano 12 November 2018 - 21:44
Tekstury o rozdzielczości większej niż 16x16 w tej grze to pomyłka, mało które 32x32 są znośne. Największe możliwe to chyba 512x512, ale po co ci to? Gra to nadal klocki, domyślna rozdzielczość idealnie do nich pasuje, a te wyższe w połączeniu z klockowatością wyglądają tragicznie. To samo shadery. Gra nadal jest klockami, realistyczne cienie wyglądają okropnie.
Co do tekstur powyżej 32x32 to się zgadzam, a co do shaderków to zależy jakie.
Ja podczas grania używam takich "delikatnych" które trochę dodają, i na nich mi się gra przyjemniej niż bez (kwestia gustu)
Teraz to większość youtuberów obowiązkowo na shaderkach nagrywa, no chyba że mają za słabe komputery.
Dotacje w formie diaxów: