Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak zostać technikiem serwerów Mc?

pluginy technik serwer java skrypty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Amazig_Majkraft

Amazig_Majkraft

    Nowy

  • Użytkownik
  • 13 postów
  • Demkkk35544

Napisano 04 September 2018 - 21:27

Witam!


Otóż jestem nowy na tym forum i potrzebuję pomocy!


Jestem początkującym programistą, technikiem, budowniczym i coś w ten dizajn.

No i chciałbym się w tym kierunku rozwijać!


Proszę o pomoc doświadczone osoby w tych tematach, oraz tych, którzy mieli jakieś doświadczenia np. byli technikiem itp.


Jak macie jakieś waskazówki, poradniki, linki, kanały yt, to barzdzo chętnie je przyjmę!

(Mogą być też w języku eng -_- )


Z góry dzięki za każdą odpowiedz!


Ps. Daje diaxy itp. za pomocne odpowiedzi


Tutaj trochę szczegółów, czyli dokładniej w czym potrzebuję pomocy:


:torch:  1.Na czym lepiej postawić serwer Mc? Na endercheśćie, dedyku, vps czy w chmurze? + jakieś pomocne linki!


2.Jakich programów potrzebuję jako technik do łączenia się z serwerem, edycji kodu javy, pluginów i skryptów?


3.Poradnik jak nauczyć się pisać Javy, pluginów i skryptów oraz programowania obiektowego? + Linki, poradniki itp.


4.Poradniki dotyczące bukkita / spigota? (Wolę spigota)


5.Poradniki dotyczące Item shopu, staty serwera itp. na stronie www


6.Macie jakiś kurs javy godny polecenia, może to być książka, filmik yt, wpis na forum lub coś w stylu kursów np. z eduweb.pl


7.Macie jakieś fajne stronki www itp. do doskonalenia eng?


8.Jakies porady dotyczące budowniczego i budowania na serwerach np. spawnów, lobby, lokacji itp.


Oraz wasze porady, linki, refleksje itp. dotyczące bycia technikiem, budowniczym itp.


Ps: Mam 14 lat i dopiero zaczynam to wszystko ogarniać xD.  :) :tnt:

 

 


Użytkownik Amazig_Majkraft edytował ten post 04 September 2018 - 21:45


craftportal