Użytkownik Xanter edytował ten post 02 September 2018 - 09:40
[1.12.2][WL][NP][100s][FB/Surv] NCraft.com.pl - Serwer FreeBuild/Survival
#1
Napisano 26 June 2018 - 14:31
#2
Napisano 26 June 2018 - 14:35
Spoko prezentacja, z pewnością wbije.
- Xanter lubi to
#3
Napisano 26 June 2018 - 18:59
NCraft... :thinking:
W prezentacji nie podobają mi się też rakowe modele, ale sam pomysł dobry. Wprowadźcie tylko znaki drogowe, a już nigdy nie wejdę na inny serwer.
- Yxu. lubi to
progi postuff
2
69
128
313
666
999
1337
2137
7354
7355608
2147483648
#4
Napisano 26 June 2018 - 20:12
To akurat budowałem ja te oba pojazdy.Trudno w głowie ułożyć plan jak zrobić ładny pojazd samochodowy Zbudowałem to tak jak umiałem. Ekipa budowniczych była zajęta czym innym, jedna z lepszych osób buduje tzw. "ProjectX", o którym wie tylko ekipa póki co.NCraft... :thinking:
W prezentacji nie podobają mi się też rakowe modele, ale sam pomysł dobry. Wprowadźcie tylko znaki drogowe, a już nigdy nie wejdę na inny serwer.
Co do znaków mamy trochę ograniczone miejsce na to.
To 3 edycja po rocznej przerwie, wiec to będzie NCraftem bo tak to się nazywało od początku. Jest wiele gorszych nazw w internecie Dawniej robiłem serwery jako CraftersX, ale trzeba kiedyś dać nową nazwę
#5
Napisano 27 June 2018 - 10:17
@XANT3R
Nie chodziło mi o samochody, tylko o te postacie, które nie pasują do Freebuilda. Są zbyt "fajne" (to "fajne" traktuj jako sarkazm).
progi postuff
2
69
128
313
666
999
1337
2137
7354
7355608
2147483648
#6
Napisano 27 June 2018 - 10:46
#7
Napisano 27 June 2018 - 11:29
Wygląda ciekawie. Prezentacja jest bardzo ładna. Choć zastanawia mnie czy nie ma problemów z powodu obsługiwania tak wczesnych wersji.
#8
Napisano 27 June 2018 - 11:33
Wygląda ciekawie. Prezentacja jest bardzo ładna. Choć zastanawia mnie czy nie ma problemów z powodu obsługiwania tak wczesnych wersji.
Też mam obawy, że mogą być problemy, zwłaszcza jeśli pvp jest z 1.8 a serwer stoi na 1.12.2, miałem częste problemy z nieodpowiednimi ilościami zadawanych obrażeń i "pustymi" trafieniami na różnych serwerach. Animacje kładzenia bloków też mogłyby się chrzanić.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#9
Napisano 27 June 2018 - 12:02
Też mam obawy, że mogą być problemy, zwłaszcza jeśli pvp jest z 1.8 a serwer stoi na 1.12.2, miałem częste problemy z nieodpowiednimi ilościami zadawanych obrażeń i "pustymi" trafieniami na różnych serwerach. Animacje kładzenia bloków też mogłyby się chrzanić.
Była ankieta na naszym fanpage, ludzie zadecydowali że ten serwer ma obsługiwać tak wczesne wersje. Demokracja, także umożliwiłem to mimo iż wolałem zostawić go na 1.12.2.
Jeśli chodzi o bloki ze starych wersji, to z tym problemu nie ma, ani z animacjami kładzenia.
Z PvP może być problem w postaci "Pustych trafień" ale serwer to głównie FreeBuild. Survival jest tylko dodatkiem. Być może w przyszłości utworzymy osobny Survival, ale na to trzeba czasu i pieniędzy, by zrobić to porządnie, bo typowy Surv+PvP nie ma racji bytu.
#10
Napisano 27 June 2018 - 15:39
Jeśli chodzi o bloki ze starych wersji, to z tym problemu nie ma, ani z animacjami kładzenia.
Nie chodzi mi o to, że podmieniłoby blok przy tym lub coś (bo chyba tak mnie zrozumiałeś), tylko o "niepłynne" wyświetlanie animacji i błędy w określeniu poprawnej pozycji klocka w ręce podczas renderowania (zdarzyło mi się takie coś na innym serwerze, który też obsługiwał dość szeroki wachlarz wersji).
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#11
Napisano 27 June 2018 - 21:43
#12
Napisano 13 July 2018 - 11:37
Zrezygnowaliśmy ze wspierania starych wersji Minecrafta i będziemy wspierać tylko 1.12.2, a gdy wyjdzie silnik i pluginy na 1.13, to wtedy będziemy wspierać 1.13. Zmiany te które opisuję mają swój powód w tym, że plugin odpowiadający za obsługę tylu wersji nie jest pluginem stabilnym i może powodować wywalanie graczy z serwera, po wejściu na niego.
Przy okazji zrobiliśmy nowy /spawn:
A tu stary /spawn:
Nowy spawn będzie jeszcze dopracowany bardziej z zewnątrz, więc za jakiś czas powinien wyglądać jeszcze lepiej!
Oprócz tego stworzyliśmy nowe miasto /waterland
Oraz miasto /podziemia
Wprowadziliśmy także obok lasu tzw. /tartak
A także zrobiono całkowicie nową arenę /spleef!
Wprowadziliśmy też nowe drogi jak widać na zdjęciach, teraz one pasują stylistycznie do pojazdów jakie zbudowaliśmy w okolicach spawnu.
#13
Napisano 13 July 2018 - 12:47
Te podziemia to masakra i jeszcze gorzej, 0/10.
Arenka od spleef'u wygląda za to zacnie.
A tartak bym podzielił na 6 "stanowisk" (mniejszych od obecnego) z osobnymi rodzajami drewna, żeby nie irytować graczy. Albo usunął, drzewa nie są trudne do ścięcia.
- Yxu. lubi to
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#14
Napisano 13 July 2018 - 14:02
Te podziemia to masakra i jeszcze gorzej, 0/10.
Arenka od spleef'u wygląda za to zacnie.
A tartak bym podzielił na 6 "stanowisk" (mniejszych od obecnego) z osobnymi rodzajami drewna, żeby nie irytować graczy. Albo usunął, drzewa nie są trudne do ścięcia.
Bo foto było na shaderach i wyszło takie żółte. Poza tym jakbyś inaczej zrobił miasto podziemne skoro w minecraftcie jest bug świateł i choćbyś dał milion pochodni i glowstone to jest ciemno dlatego jest jak jest. Możemy to troszeczkę podpicować, na tym serwerze wszystko się zmienia dynamicznie bez tworzenia nowej mapy, bo to powoduje tylko wkurzenie graczy, więc pewnie za jakiś czas to przebudujemy.
Użytkownik Xanter edytował ten post 13 July 2018 - 14:10
#15
Napisano 13 July 2018 - 14:09
Bo foto było na shaderach i wyszło takie żółte. Poza tym jakbyś inaczej zrobił miasto podziemne skoro w minecraftcie jest bug świateł i choćbyś dał milion pochodni i glowstone to jest ciemno dlatego jest jak jest.
Chociaż postarałbym się, żeby nie było to wszystko dosłownie jednym wielkim kwadratem.
1. A oświetlić można robiąc dziury aby wpadało światło dzienne (/gamerule doDaylightCycle false na danym świecie, bd potrzebował multiversa - inaczej będzie na całej mapie dzień) i maskując je kolorowym szkłem.
2. Po co chcesz oświetlać? W jaskiniach jest ciemno... Klimatu dodaje.
3. Skąd trawa w jaskinii? Jeszcze w takiej ilości.
4. Prosz bardzo, całkiem przyzwoita jaskinia, tylko trochę ciasna, ale można zawsze powiększyć (sam budowałem, ale to nieistotne):
5. Widać kule z WorldEdita
6. Brak jakichkolwiek dekoracji.
7. Fatalny dobór bloków na ściany.
8. Ten bug świateł to się skończył generalnie kilka lat temu (kompletnie czarne oświetlenie).
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#16
Napisano 13 July 2018 - 14:13
Chociaż postarałbym się, żeby nie było to wszystko dosłownie jednym wielkim kwadratem.
1. A oświetlić można robiąc dziury aby wpadało światło dzienne (/gamerule doDaylightCycle false na danym świecie, bd potrzebował multiversa - inaczej będzie na całej mapie dzień) i maskując je kolorowym szkłem.
2. Po co chcesz oświetlać? W jaskiniach jest ciemno... Klimatu dodaje.
3. Skąd trawa w jaskinii? Jeszcze w takiej ilości.
4. Prosz bardzo, całkiem przyzwoita jaskinia, tylko trochę ciasna, ale można zawsze powiększyć (sam budowałem, ale to nieistotne):
5. Widać kule z WorldEdita
6. Brak jakichkolwiek dekoracji.
7. Fatalny dobór bloków na ściany.
8. Ten bug świateł to się skończył generalnie kilka lat temu (kompletnie czarne oświetlenie).
Bo to miasto podziemne, dlatego oświetlamy, to z nazwy jest podziemiem, ale to normalne miasto i można sobie działkę kupić. Niby się skończył, ale nie zawsze to działa dobrze np. przy pochodniach. Możemy zrobić prawdziwe podziemia, ale tu chodziło o działki
#17
Napisano 13 July 2018 - 18:08
Bo to miasto podziemne, dlatego oświetlamy, to z nazwy jest podziemiem, ale to normalne miasto i można sobie działkę kupić. Niby się skończył, ale nie zawsze to działa dobrze np. przy pochodniach. Możemy zrobić prawdziwe podziemia, ale tu chodziło o działki
Aha, czyli "Podziemia" wyglądają jak g**no, bo "to są działki"... -_-
Seems legit...
Niezłe nastawienie do prowadzenia serwera, nie powiem.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#18
Napisano 14 July 2018 - 13:00
#19
Napisano 26 August 2018 - 09:58
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Temat został przeniesiony do
archiwum
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#20
Napisano 01 September 2018 - 20:33
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Temat przeniesiony z forum
Inne → Archiwum
do
Minecraft → Serwery Minecraft
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: NoPremium, FreeBuild, MiniGames
Minecraft →
Serwery Minecraft →
[1.7.X-1.8.X][NP][MegaDrop] XCraftNapisany przez Oliwier2154 , 26 Aug 2022 1.7-1.8, NoPremium, PvP |
|
|
||
NoPremium
Minecraft →
Serwery Minecraft →
[SV][SB][FC] - Sapphire NetworkNapisany przez Carbon_ , 26 Jul 2022 NoPremium, Premium, Frakcje i 1 więcej |
|
|
||
NoPremium
Minecraft →
Serwery Minecraft →
[1.19][ANARCHIA] Saint Anarchy z NOKAUTEMNapisany przez Bluzman , 21 Jul 2022 NoPremium, PvP |
|
|
||
Minecraft →
Serwery Minecraft →
PoolCraft.pl [1.18.2-1.19] [NP] Survival z Ekonomią, BattlePassNapisany przez HustlerRaper , 17 Jul 2022 NoPremium |
|
|
||
PvP
Minecraft →
Serwery Minecraft →
Zapraszam na start serwera minecraftNapisany przez Kkapi , 29 May 2022 PvP, Premium, NoPremium, Płatny |
|
|