Skocz do zawartości


Zdjęcie

Samotne granie - przyjemne modyfikacje?

mod wynncraft

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sadistic

Sadistic

    Nowy

  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 14 June 2018 - 21:44

Czołem! Jestem amatorem jeżeli chodzi o Minecrafta, coś tam grałem, podstawy znam. Dużo czasu spędziłem na serwerze Wynncraft (MMO w MC - bardzo mi się podobało, ale ileż można). Przyszła mnie chęć na powrót do tej gierki, ale już w singlu. Tu pytanie do Was. Jakie mody / paczki modów zainstalować, żeby gra była ciekawsza? Chodzi mi o więcej biomów, mobków, itemków, może jakieś miasta / dungeony, questy? Co możecie polecić od siebie? Póki co poinstalowałem Forge'a, OptiFine i jakąś modyfikację dodającą mini-mapkę.

 

Pozdrawiam!



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Dziobax

Dziobax

    Dziobak

  • Użytkownik+
  • 503 postów
  • FlyingSpoon#0363
  • dziobax

Napisano 14 June 2018 - 22:23

Sprawdź

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować



Najpewniesze i największe źródło modyfikacji/modpacków. Powinieneś znaleźć coś dla siebie, a jeśli nie przynajmniej obeznasz się nieco w temacie. Polecam też obejrzeć jakieś let's playe bo samemu łatwo się w modach zgubić.

Użytkownik dziobax edytował ten post 14 June 2018 - 22:25

  • Sadistic lubi to

#3 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 14 June 2018 - 23:32

Chocolate Quest, tylko nie ma na nowszą wersje.



#4 soból_master

soból_master

    Brat Stali / Lego Majster

  • Użytkownik+
  • 75 postów

Napisano 15 June 2018 - 08:55

Osobiście jakoś nie polecam moda OreSpawn chociaż co kto lubi. Sporo dungeon'ów i nowych mobów ale jak dla mnie za bardzo odbiega od MC.

Za to polecam Twighlight Forest ;)


opencraft.pl 


#5 PDabro

PDabro

    Nowy

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • GrayTheFox