Hejka, mam najnowszego Sader'a od SIldur'a i mam takie pytanie, jak trzymam w dłoni pochodnię, lub glowstone'a to nie ma światła, kiedyś miałam innego shadera, SEUS'a i było światło w dłoni. Teraz mam pytanie, czy Sildur w ogóle ma tą funkcję? Dorwałam moda Dynamic Light, ale działa z takim opóźnieniem to światło, że się w ogóle nie nadaje to do grania. Podoba mi się SIldur bardziej od SEUS'a, ale tego światła w dłoni to mi mega brakuje....
Sildur's shader - pochodnia w dłoni
#1
Napisano 19 May 2018 - 10:40
#2
Napisano 19 May 2018 - 10:44
Optifine ma opcję Dynamic Light, musisz włączyć w ustawieniach.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#3
Napisano 19 May 2018 - 13:23
Ta opcja tylko daje możliwość podświetlania rzeczy trzymanych w rękach, ale one nie emitują wtedy światła. Jednak zauwaąyłam, że że jak mam włączoną opcję Dynamic Lights w OF, to ten mod na emitowanie światła z obiektów działa dosyć dobrze.
#4
Napisano 21 May 2018 - 17:44
Ta opcja tylko daje możliwość podświetlania rzeczy trzymanych w rękach, ale one nie emitują wtedy światła.
Emitują (sam tego używam), ale jedynie wizualnie, nie wpływa to na np. mechanikę spawnowania się potworów.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/