Skocz do zawartości


Zdjęcie

Szukam moda na mapę


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lana

Lana

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 179 postów

Napisano 12 May 2018 - 22:48

Witam! Chciałabym jakąś paczkę modów, ale taką która jest równie szybko aktualizowana jak OptiFine, bo szczerze mówiąc, to lubię mieć grę zaktualizowaną na maksa, i z tego powodu jedyne co mam, to właśnie wspomniany wyżej OptiFine, a do tego paczka tekstur, którą sama sobie komponuję z innych paczek (mieszam paczki tekstur), oraz jakaś stara wersja shader'a, nie pamiętam nazwy, ale wiem, że nowsze wersje tegoż shader'a mi się nie podobają, więc zostałam przy starej wersji.

 

To czego szukam to mapa... W zasadzie od początku było to jedyne czego mi trzeba, chcę mieć normalną mapę, na której mogę zaznaczać różne punkty, które mogę według własnego widzi mi się kasować i dodawać do woli. Nie mam bladego pojęcia jak instalować mody w tej grze, a spodziewam się, że mapa jest na tyle kompleksowym modem, że potrzeba do tego jakiś szczególnych udziwnień... Nie interesują mnie żadne inne mody, na stwory, zwierzaki, czy jeszcze jakieś inne rzeczy. Dodawanie modów do tej gry jest dla mnie na tyle trudną sprawą, że nie chce mi się w tym babrać.

 

Pomocy! Przy mojej orientacji w terenie, ja żadnego save'a nie mam dostatecznie zwiedzonego, bo się zaraz gubię, a zapisywanie kordów jest uciążliwe.



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Zeus1970

Zeus1970

    ಠ_ಠ

  • Użytkownik+
  • 1019 postów

Napisano 12 May 2018 - 22:58

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

Jedyne czego potrzeba to Forge (bez którego nie da się i tak zainstalować więcej niż jednego moda).



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.net
Ostatnio żebractwo (i zgapianie sygnatur) jest bardzo w modzie, więc jeśli nie macie co zrobić z bezwartościową walutą, możecie mi jej trochę dać. Treść dotacji będzie się pojawiać w sygnaturze razem z jej autorem. Ciekawe czy wymyślicie coś, co będę się bał tam umieścić (ಠ ͜つಠ).
[/url]
zeber: 50 :diament: ,,Bo ty chyba wpis na główną napisałeś"
josziPL: 11 :diament: ,,nie dostaniesz bana na czatowisku"
Murshtin: 10 :diament: ,,
https://i.imgur.com/x87PgEg.png"
pasiasta_zebra: 8 :diament: ,,wpisz mnie do sygnatury :3"
Grepolis: 8 :diament: ,,Daj mnie do sygnatury"

defu:5 :diament: ,,Synatura plz"
NightFireDragon: 1 :diament: ,,Mam horom curke daj pan 2 diaxy" (użytkownik nie otrzymał dwóch diaxów)
Grzesiek11: 1 :diament: ,, Cel: być w każdej sygnaturce"
CichyCreeper: 1 :diament: ,,Русский текст"

#3 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 12 May 2018 - 23:39

Journey Minimap polecam



#4 benio1394

benio1394

    Legenda

  • Użytkownik
  • 2649 postów
  • benio1394

Napisano 13 May 2018 - 00:47

Generalnie na youtube jest sporo poradników w których wszystko jest krok po kroku objaśnione więc możesz dzięki temu nadrobić bez problemu tą wiedzę

#5 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 13 May 2018 - 06:33

VoxelMap to najlepsza minimapa. Posiada waypointy, radar, mapę świata (pokazuje teren wszędzie gdzie byłeś) i wiele innych.

Wymaga LiteLoader'a, który jest banalnie prosty w instalacji.

Jeśli chcesz móc wgrywać inne modyfikacje to najpierw musisz zainstalować Forge'a a następnie LL i w okienku wyboru wersji wybrać tą z forgem.

Potem wrzucasz plik .litemod do folderu mods, tak jak inne mody.

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Użytkownik Katniss edytował ten post 13 May 2018 - 06:34

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#6 Lana

Lana

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 179 postów

Napisano 13 May 2018 - 17:44

Spróbuję coś pomyśleć, tylko problem z Forg'em jest taki, że nie niekoniecznie jest na bieżąco aktualizowany. Miałam kiedyś jakąś paczkę od kogoś z tego forum ale na taką staaarą wersję, jeszcze sprzed wprowadzenia koni   :P

 

Czy wgranie forge'a i mapy koliduje jakoś z shaderami, Optifine'em i texturpackami?

 

_______________________

 

EDIT:

 

Dobra, to mam tego Forge'a, LL i VoxelMap, do tego Optifine, texture pack i Shader SEUS-v10.1-Ultra, ta wersja mi odpowiada, wiem, ze są nowsze, ale chcę zostać przy tej. Teraz jak ja mam to złożyć w całość? Obecnie mm wgranego Optifine'a, czy mam go usunąć, dać Forge'a a potem LL, Optifine'a i Voxel (o ile będzie wgrany Opti, to shadery i tekstury będą działać normalnie, tak mi się w każdym razie wydaje).


Użytkownik Lana edytował ten post 13 May 2018 - 17:54


#7 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 13 May 2018 - 17:52

Spróbuję coś pomyśleć, tylko problem z Forg'em jest taki, że nie niekoniecznie jest na bieżąco aktualizowany. Miałam kiedyś jakąś paczkę od kogoś z tego forum ale na taką staaarą wersję, jeszcze sprzed wprowadzenia koni   :P

 

Czy wgranie forge'a i mapy koliduje jakoś z shaderami, Optifine'em i texturpackami?

Forge jest aktualizowany na bieżąco, co prawda z pewnym opóźnieniem, ale to nie jest nic niezwykłego.

Aby wgrać shadery potrzebujesz OF, a OF posiada 2 wersje, pod Forge'a i Vanilla. Będziesz musiała wgrać tą pod forge'a. Z texturepackami nie koliduje to w żaden sposób (OF jedynie dodaje funkcjonalności do Respacków, więc jak masz jakiś, który tego wymaga jedyne co by mogło się stać to tekstury przestaną się wyświetlać poprawnie gdy nie będziesz miała żadnego OF'a.


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#8 Lana

Lana

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 179 postów

Napisano 13 May 2018 - 18:14

Kurcze nie mogę znaleźć takiej wersji OF, żeby była pod Forge'a...Jest sobie po prostu instalator...

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

No i stamtąd po prostu biorę sobie zawsze OF. A muszę go mieć, bo chcę shadery....



#9 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 13 May 2018 - 18:19

Kurcze nie mogę znaleźć takiej wersji OF, żeby była pod Forge'a...Jest sobie po prostu instalator...

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

No i stamtąd po prostu biorę sobie zawsze OF. A muszę go mieć, bo chcę shadery....

Prosz.

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Wrzucasz to do folderu mods


Użytkownik Katniss edytował ten post 13 May 2018 - 18:19

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#10 Lana

Lana

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 179 postów

Napisano 13 May 2018 - 18:40

A tego Lite Loadera instaluję na profil Forge'a jak rozumiem?



#11 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 13 May 2018 - 18:42

A tego Lite Loadera instaluję na profil Forge'a jak rozumiem?

Tak, najpierw instalujesz forge'a a potem w instalatorze LL'a - "extend from" - wybierasz opcję zawierającą forge.


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#12 Lana

Lana

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 179 postów

Napisano 13 May 2018 - 20:02

Wszystko jest OK, dzięki wielkie, ludzie!  :D  Mam mapę OF, tekstury i shadery, może się pokuszę o więcej modów, szczerze to by mi się przydał jakiś mod pozwalający na tworzenie tych klatek z mobami, spawnerów... Mogłabym zbudować sobie jakąś expiarkę, bo szczerze, to ja gram na kodzie wyłączającym spawnowanie się potworów, bo chcę mieć normalnie głód, ale bez potworów, wiec sobie mogę normalnie po jaskiniach chodzić, bezstresowo.

 

___________________

 

EDIT:

 

 

I jeszcze jedna rzecz, czy gdybym miała save'a z modami, a potem uruchomiła go bez modów, to save by się zepsuł?


Użytkownik Lana edytował ten post 13 May 2018 - 20:04


#13 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 13 May 2018 - 20:04

Wszystko jest OK, dzięki wielkie, ludzie!  :D  Mam mapę OF, tekstury i shadery, może się pokuszę o więcej modów, szczerze to by mi się przydał jakiś mod pozwalający na tworzenie tych klatek z mobami, spawnerów... Mogłabym zbudować sobie jakąś expiarkę, bo szczerze, to ja gram na kodzie wyłączającym spawnowanie się potworów, bo chcę mieć normalnie głód, ale bez potworów, wiec sobie mogę normalnie po jaskiniach chodzić, bezstresowo.

Wpisz to w świecie aby wyłączyć spawnowanie potworów (możesz wtedy zmienić poz. trudności i nie będą się naturalnie spawnować) - /gamerule doMobSpawning false

 

@Edit

Nie doczytałem... *facepalm* Co masz na myśli przez "mod na tworzenie spawnerów"?

 

I tak, save ulegnie "uszkodzeniu" - wszystkie bloki znikną, potwory i inne rzeczy dodane przez mody.


Użytkownik Katniss edytował ten post 13 May 2018 - 20:34

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#14 Lana

Lana

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 179 postów

Napisano 13 May 2018 - 22:44

Idziesz sobie do kopalni, patrzysz, a tam spawner, znaczy taki blok klatka z wirującym w środku mobem, np zombiakiem. Nie możesz tego zabrać, możesz tylko dezaktywować przez obłożenie pochodniami. Nie ma takich spawnerów w obiektach gdy jesteś w trybie creative, a szkoda. Na serwie takim jednym można to kupić za punkty i sobie zrobić expiarkę w piwnicy, ale na single player się nie da. Ponoć jest jakiś mod dzięki któremu możesz nawet na singlu to wstawić gdzie chcesz.



#15 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 14 May 2018 - 05:10

Idziesz sobie do kopalni, patrzysz, a tam spawner, znaczy taki blok klatka z wirującym w środku mobem, np zombiakiem. Nie możesz tego zabrać, możesz tylko dezaktywować przez obłożenie pochodniami. Nie ma takich spawnerów w obiektach gdy jesteś w trybie creative, a szkoda. Na serwie takim jednym można to kupić za punkty i sobie zrobić expiarkę w piwnicy, ale na single player się nie da. Ponoć jest jakiś mod dzięki któremu możesz nawet na singlu to wstawić gdzie chcesz.

No spawnery są w vanilli, nie wiem o co chodzi z tym o ich braku gdy jesteś na creative, a mob'a którego spawnują można zmienić za pomocą jajka (ppm jajem spawnu na spawner) lub NBT (komenda /blockdata).


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#16 Lana

Lana

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 179 postów

Napisano 14 May 2018 - 07:54

Chodzi mi o to, że na singlu i bez modów, nie da się stworzyć spawnera. Możesz go tylko znaleźć gdzieś.



#17 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 14 May 2018 - 13:57

Chodzi mi o to, że na singlu i bez modów, nie da się stworzyć spawnera. Możesz go tylko znaleźć gdzieś.

Jak to nie możesz? o.0 A komendy na vanilli (/setblock, /blockdata) od czego są? xD

A skoro grasz na gamerule'u wyłączającym spawn potworów to nie widzę problemu aby tego użyć.


Użytkownik Katniss edytował ten post 14 May 2018 - 13:58

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#18 Lana

Lana

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 179 postów

Napisano 14 May 2018 - 19:36

A to ja więcej info proszę, bo ja tych komend to nie znam, naprawdę, tego /setblock i /blockdata... Co konkretnie mam zrobić, żeby kodami mieć spawner? Kiedyś to pamiętam, że jajka spawnujące też było łatwiej dostępne kodami, pisało się komendę /give PLAYER i śmigało, a teraz jak chcę jajko spawnujące to muszę wejść do creative'a, bo dostawałam puste jajko, niby spawn egg, ale bezużyteczne, bo jakby puste, bez przypisanego mobka.



#19 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 14 May 2018 - 19:55

A to ja więcej info proszę, bo ja tych komend to nie znam, naprawdę, tego /setblock i /blockdata... Co konkretnie mam zrobić, żeby kodami mieć spawner? Kiedyś to pamiętam, że jajka spawnujące też było łatwiej dostępne kodami, pisało się komendę /give PLAYER i śmigało, a teraz jak chcę jajko spawnujące to muszę wejść do creative'a, bo dostawałam puste jajko, niby spawn egg, ale bezużyteczne, bo jakby puste, bez przypisanego mobka.

1. Może PW? Od razu Cię czegoś więcej niż jednego konkretnego przykładu nauczę, przynajmniej zrozumiesz jak to działa i będziesz mogła to zastosować do innych potrzeb.

 

2. Zabrzmi to troche jak reklama (i w zasadzie nią jest), ale powinnaś zobaczyć moją mapę (nie tylko pobrać, w samym wątku jest sporo napisane), jest tam dobrze pokazane co jest możliwe dzięki komendom i texturepackom. No i jak się zagłębisz w środek to różne przykłady i jak działają w praktyce możesz znaleźć.

Może niedługo jakiegoś TuT'a zrobię o niektórych elementach, ale do tego jeszcze trochę będzie.


Użytkownik Katniss edytował ten post 14 May 2018 - 19:56

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#20 Lana

Lana

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 179 postów

Napisano 14 May 2018 - 20:26

OK, to poproszę PW   :D 

 

 

Ta mapa to Adventure z podpisu?  Pobiera się. Ja niestety nie jestem bardzo kreatywna, dlatego niczego nie wstawiam do neta. Nie mam też specjalnie cierpliwości do budowania dużych i skomplikowanych rzeczy. Do tego ciągle zaczynam od nowa, bo mi się dana lokacja szybko nudzi, a skoro do tej pory podróżowanie było dla mnie uciążliwe, to niespecjalnie zwiedzałam swoje światy. Jak niektórzy mają gigantyczne mapy, bo ciągle gdzieś chodzą i się dodatkowe biomy generują, to nie aż zazdrość bierze...   :P  Mało tego, wiedzą gdzie co jest, i to wielokrotnie bez żadnych map... Ale teraz to się u mnie zmieni, bo VoxelMap jest świetna i zaczęłam już łazić. Tylko mam pecha, że akurat w kierunku zwiedzania, który obrałam trafiłam na ocean i małe wysepki co kawałek   :P   Ale na jednej buduję małą chałupkę, więc będzie git Tylko co mnie trochę irytuje w VoxelMap, to to, że te oznaczenia waypointów na obrzeżach "kółka" znikają po tym jak trochę dalej się odejdzie od waypointa.Moim zdaniem powinny być widoczne zawsze, niezależnie od tego jak daleko odejdę od danego waypoint'a. Oznaczam sobie wioski tubylców na zielono, moje chatki na niebiesko, miejsce narodzin na żółto... Świetna sprawa.