Skocz do zawartości


Zdjęcie

WorldGuard pozwolenie na kopanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miszczcraft

Miszczcraft

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 185 postów
  • SebaG2000

Napisano 24 March 2018 - 21:46

Witam, czy jest możliwość zrobienie regionu w którym będzie można kopać tylko np. drewno a inne bloki znajdujące się w tym regionie nie?



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Gość_OzelotXDD_*

Gość_OzelotXDD_*
  • Gość

Napisano 24 March 2018 - 21:49

Prawdopodobnie nie jest to możliwe.

#3 AlanOGL

AlanOGL

    Алан akbar!

  • Użytkownik+
  • 1087 postów
  • Analek#0297
  • AlanOGLL

Napisano 24 March 2018 - 22:03

Jest to możliwe. Jeżeli nie umożliwiają tego pluginy publiczne, to da się taki plugin napisac


#4 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 24 March 2018 - 22:36

Robisz region który obejmuje całość, ustawiasz żeby nie można było budować.

Następnie ustawiasz region na samo drewno (lub kilka, jeśli jest kilka drewien, lub drewno nie mieści się cało w jednym cuboidzie) i dajesz aby mogli niszczyć. Następnie ustawiasz priorytet tego regiony z samym drewnem na wyższy od regionu z całością.


Użytkownik Katniss edytował ten post 24 March 2018 - 22:36

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#5 Miszczcraft

Miszczcraft

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 185 postów
  • SebaG2000

Napisano 25 March 2018 - 08:20

Robisz region który obejmuje całość, ustawiasz żeby nie można było budować.

Następnie ustawiasz region na samo drewno (lub kilka, jeśli jest kilka drewien, lub drewno nie mieści się cało w jednym cuboidzie) i dajesz aby mogli niszczyć. Następnie ustawiasz priorytet tego regiony z samym drewnem na wyższy od regionu z całością.

 

O takim sposobie wiem lecz dość długo to może zająć gdyż będę musiał tych regionów zrobić może z 500. 

 

Może da radę w skrypcie to napisać. Najpierw by sprawdzało, czy gracz jest w świecie np.spawn a następnie ustawić, że nie może niczego niszczyć prócz wybranych bloków. 



#6 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 25 March 2018 - 08:55

Może da radę w skrypcie to napisać. Najpierw by sprawdzało, czy gracz jest w świecie np.spawn a następnie ustawić, że nie może niczego niszczyć prócz wybranych bloków. 

Dałoby się. musisz przy kopaniu sprawdzić czy blok jest jednym z tych które można zniszczyć, jeśli nie to cancel event.


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#7 Miszczcraft

Miszczcraft

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 185 postów
  • SebaG2000

Napisano 25 March 2018 - 09:42

Dałoby się. musisz przy kopaniu sprawdzić czy blok jest jednym z tych które można zniszczyć, jeśli nie to cancel event.

Mógłbyś podesłać taki przykładowy skrypt, że sprawdza czy gracz jest na świecie "spawn" a później, że może niszczyć blok drewna. Taki skrypt będzie mocno obciążał serwer?