Skocz do zawartości


[funny zabawa]piszemy wspólnie program w c++

funny game programing

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_pasiasta_zebra_*

Gość_pasiasta_zebra_*
  • Gość

Napisano 04 March 2018 - 13:27

Każdy dopisuje coś do kodu. Maksymalnie 3 linijki, 120 znaków (nie licząc ; ). Można skasować maksymalnie 25 znaków, jeżeli uznamy coś za śmieć albo bug. Wszystkie biblioteki,a jeżyk z @toppic.

Ja zaczynam. (int main(); nie liczy się jako ruch xd).

 

int main()
{
int a;
int b;
int c;
}

Użytkownik pasiasta_zebra edytował ten post 04 March 2018 - 21:30

  • Katniss lubi to

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 04 March 2018 - 13:36


int main()
{
int a = 1;
int b = 2;
int c = a+b;
}

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#3 kacper_o

kacper_o

    Hobbysta

  • Użytkownik+
  • 331 postów

Napisano 04 March 2018 - 15:35

int main()
{
int a = 1;
int b = 2;
int c = a+b;
std::cout << "Wynikiem dodawania liczb " << a << " i " << b << " jest liczba " << c <<endl;
}

8ifkn2I.png


#4 Szerbi

Szerbi

    Your favourite white boy

  • Użytkownik+
  • 2962 postów
  • meszerbi#1234
  • meszerbi

Napisano 04 March 2018 - 15:48

int main()
{
int a;
int b;
cout<<"Podaj a: "; cin>>a; 
cout<<"Podaj b: "; cin>>b;
int c = a+b;
std::cout << "Wynikiem dodawania liczb " << a << " i " << b << " jest liczba " << c <<endl;
}

Jakoś w 3 linijki trzeba było się wpakować.

 

Wywaliłem wartości z intów, lepiej dać pod cin, żeby można było bardziej z programem kombinować


Użytkownik Szerbi edytował ten post 04 March 2018 - 15:50

e

 

 


#5 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 04 March 2018 - 15:52

int main()
{
    int a;
    int b;
    std::cout << "Podaj a: ";
    std::cin >> a; 
    std::cout << "Podaj b: ";
    std::cin >> b;
    int c = a + b;
    std::cout << "Wynikiem dodawania liczb " << a << " i " << b << " jest liczba " << c << endl;
}

To macie już normalne linijki.


Użytkownik Katniss edytował ten post 04 March 2018 - 16:09

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#6 JanekJaran

JanekJaran

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 290 postów
  • JanekJaran#3102
  • JanekJaran

Napisano 04 March 2018 - 16:17

using namespace std;
int main()
{
    int a;
    int b;
    cout << "Podaj a: ";
    cin >> a; 
    cout << "Podaj b: ";
    cin >> b;
    int c = a + b;
    cout << "Wynikiem dodawania liczb " << a << " i " << b << " jest liczba " << c << endl;
}

Dodałem namspaca, bo wszystkie polecenia korzyształy z std.


Sprzedaj PINy PSC po atrakcyjnym kursie! I zobacz, dlaczego nie warto ich przetrzymywać!


Postawię serwer za 10 PLN. Kliknij i sprawdź dlaczego warto!


Wynajmę swoją sygnaturę!


#7 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 04 March 2018 - 16:22

using namespace std;
int add( int a, int b ) {
    return a + b;
}
int main()
{
    int a;
    int b;
    cout << "Podaj a: ";
    cin >> a; 
    cout << "Podaj b: ";
    cin >> b;
    int c = add( a, b );
    cout << "Wynikiem dodawania liczb " << a << " i " << b << " jest liczba " << c << endl;
}
Dałem do funkcji.
 
@Edit, były 4 linie, troche skompresowałem nawias.

Użytkownik Katniss edytował ten post 04 March 2018 - 16:30

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#8 Zeus1970

Zeus1970

    ಠ_ಠ

  • Użytkownik+
  • 1019 postów

Napisano 04 March 2018 - 17:01

  1. #include <iostream> //jak można o tym zapomnieć serio
  2. using namespace std;
  3. int add( int a, int b ) {
  4. return a + b;
  5. }
  6. int main()
  7. {
  8. int a;
  9. int b;
  10. cout << "Podaj a: ";
  11. cin >> a;
  12. cout << "Podaj b: ";
  13. cin >> b;
  14. int c = add( a, b );
  15. cout << "Wynikiem dodawania liczb " << a << " i " << b << " jest liczba " << c << endl;
  16. cout << "Loli=pedofilia. " <<endl;
  17. }


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.net
Ostatnio żebractwo (i zgapianie sygnatur) jest bardzo w modzie, więc jeśli nie macie co zrobić z bezwartościową walutą, możecie mi jej trochę dać. Treść dotacji będzie się pojawiać w sygnaturze razem z jej autorem. Ciekawe czy wymyślicie coś, co będę się bał tam umieścić (ಠ ͜つಠ).
[/url]
zeber: 50 :diament: ,,Bo ty chyba wpis na główną napisałeś"
josziPL: 11 :diament: ,,nie dostaniesz bana na czatowisku"
Murshtin: 10 :diament: ,,
https://i.imgur.com/x87PgEg.png"
pasiasta_zebra: 8 :diament: ,,wpisz mnie do sygnatury :3"
Grepolis: 8 :diament: ,,Daj mnie do sygnatury"

defu:5 :diament: ,,Synatura plz"
NightFireDragon: 1 :diament: ,,Mam horom curke daj pan 2 diaxy" (użytkownik nie otrzymał dwóch diaxów)
Grzesiek11: 1 :diament: ,, Cel: być w każdej sygnaturce"
CichyCreeper: 1 :diament: ,,Русский текст"

#9 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 04 March 2018 - 17:39

#include <iostream>; //jak można o tym zapomnieć serio
using namespace std;
double add( double a, double b )
{
    return a + b;
}
double subtract( double a, double b ) { return a - b; }
int main()
{
    double a;
    double b;
    cout << "Podaj a: ";
    cin >> a; 
    cout << "Podaj b: ";
    cin >> b;
    double c = add( a, b ); double d = subtract( a, b )
    cout << "Wynikiem dodawania liczb " << a << " i " << b << " jest liczba " << c << endl;
    cout << "Wynikiem odejmowania liczb " << a << " i " << b << " jest liczba " << d << endl;
}
Po przecinku nie działało.
(używajcie "cytuj" i wywalcie sam cytat, to wtedy bierze sformatowany tekst ładnie i bez problemów)

Użytkownik Katniss edytował ten post 04 March 2018 - 19:47

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#10 Gość_pasiasta_zebra_*

Gość_pasiasta_zebra_*
  • Gość

Napisano 04 March 2018 - 21:29

#include <iostream>; //jak można o tym zapomnieć serio
using namespace std;
double add( double a, double b )
{
return a + b;
}
double subtract( double a, double b ) { return a - b; }
int main()
{
int wyb;
cin >> wyb;
double a;
double b;
cout << "Podaj a: ";
cin >> a;
cout << "Podaj b: ";
cin >> b;
double c = add( a, b ); double d = subtract( a, b )
if(wyb==0){
cout << "Wynikiem dodawania liczb " << a << " i " << b << " jest liczba " << c << endl;
cout << "Wynikiem odejmowania liczb " << a << " i " << b << " jest liczba " << d << endl;
}

No i mi kurcze pieczone brakło linijek. Niech ktoś zamknie tego ifa i dopisze drugiego do odejmowania xd



#11 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 04 March 2018 - 21:37

#include <iostream>; //jak można o tym zapomnieć serio
using namespace std;
double add( double a, double b ) {
    return a + b;
}
double subtract( double a, double b ) {
    return a - b;
}
int main()
{
    int wyb;
    cin >> wyb;
    double a;
    double b;
    cout << "Podaj a: ";
    cin >> a;
    cout << "Podaj b: ";
    cin >> b;
    double c = add( a, b );
    double d = subtract( a, b )
    if( wyb == 0 )
        cout << "Wynikiem dodawania liczb " << a << " i " << b << " jest liczba " << c << endl;
    else
        cout << "Wynikiem odejmowania liczb " << a << " i " << b << " jest liczba " << d << endl;
}
Idealnie na styk.

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#12 Gość_pasiasta_zebra_*

Gość_pasiasta_zebra_*
  • Gość

Napisano 04 March 2018 - 21:44

#include <iostream>; //jak można o tym zapomnieć serio
using namespace std;
double add( double a, double b ) {
    return a + b;
}
double subtract( double a, double b ) {
    return a - b;
}
int main()
{
    int wyb;
    cin >> wyb;
    double a;
    double b;
    cout << "Podaj a: ";
    cin >> a;
    cout << "Podaj b: ";
    cin >> b;
    double c = add( a, b );
    double d = subtract( a, b )
    if( wyb == 0 ){
        cout << "Wynikiem dodawania liczb " << a << " i " << b << " jest liczba " << c << endl;
    }else if ( wyb == 0){
        cout << "Wynikiem odejmowania liczb " << a << " i " << b << " jest liczba " << d << endl;
    }
}

zmieniłem elsa na ifa jak by ktoś chciał inne wybory dopisać no i dodałem klamry



#13 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 04 March 2018 - 21:51

#include <iostream>; //jak można o tym zapomnieć serio
using namespace std;
double add( double a, double b ) // Dodaje 2 liczby (a i b)
{
    return a + b;
}
double subtract( double a, double b ) // Odejmuje 2 liczby (b od a)
{
    return a - b;
}
int main()
{
    double a;
    double b;
    int choice;
    cout << "Podaj dzialanie (0 - dodawanie, 1 - odejmowanie): ";
    cin >> choice;
    cout << "Podaj a: ";
    cin >> a;
    cout << "Podaj b: ";
    cin >> b;
    if( choice == 0 )
    {
        cout << "Wynik dodawania liczb " << a << " i " << b << " to: " << add( a, b ) << endl;
    }
    else if( choice == 1 )
    {
        cout << "Wynik odejmowania liczb " << a << " i " << b << " to: " << subtract( a, b ) << endl;
    }
}
Poprawiłem if'a, miałeś 2x taki sam warunek. (if == 0, else if == 0)
I nieco zmieniłem kod aby był bardziej przejrzysty.

@Edit

Fajne to nawet. (ta mini-zabawa, czy jak to chcecie nazwać).

Użytkownik Katniss edytował ten post 04 March 2018 - 21:53

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#14 Gość_pasiasta_zebra_*

Gość_pasiasta_zebra_*
  • Gość

Napisano 04 March 2018 - 22:18


#include <iostream>; //jak można o tym zapomnieć serio
using namespace std;
double add( double a, double b ) // Dodaje 2 liczby (a i b)
{
    return a + b;
}
double subtract( double a, double b ) // Odejmuje 2 liczby (b od a)
{
    return a - b;
}
int main()
{
    double a;
    double b;
    int choice;
    cout << "Podaj dzialanie (0 - dodawanie, 1 - odejmowanie, 2 - mnozenie): ";
    cin >> choice;
    cout << "Podaj a: ";
    cin >> a;
    cout << "Podaj b: ";
    cin >> b;
    if( choice == 0 )
    {
        cout << "Wynik dodawania liczb " << a << " i " << b << " to: " << add( a, b ) << endl;
    }
    else if( choice == 1 )
    {
        cout << "Wynik odejmowania liczb " << a << " i " << b << " to: " << subtract( a, b ) << endl;
    }
    else if( choice == 2)
    {
        cout << "Wynik mnozenia liczb " << a << "i" << b << " to: " << a*b <<endl;
    }
}

 

 

@Edit

Fajne to nawet. (ta mini-zabawa, czy jak to chcecie nazwać).

 

 

 

można to potem skompilować czy coś xd



#15 JanekJaran

JanekJaran

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 290 postów
  • JanekJaran#3102
  • JanekJaran

Napisano 04 March 2018 - 22:24

#include <iostream>; //jak można o tym zapomnieć serio
using namespace std;
double add( double a, double b ) // Dodaje 2 liczby (a i b)
{
    return a + b;
}
double subtract( double a, double b ) // Odejmuje 2 liczby (b od a)
{
    return a - b;
}
int main()
{
    double a;
    double b;
    int choice;
    cout << "Podaj dzialanie (0 - dodawanie, 1 - odejmowanie, 2 - mnozenie): ";
    cin >> choice;
    cout << "Podaj a: ";
    cin >> a;
    cout << "Podaj b: ";
    cin >> b;
    swich(choice){
    case 0:
        cout << "Wynik dodawania liczb " << a << " i " << b << " to: " << add( a, b ) << endl;
        break;
    case 1:
        cout << "Wynik odejmowania liczb " << a << " i " << b << " to: " << subtract( a, b ) << endl;
        break;
    case 2:
        cout << "Wynik mnozenia liczb " << a << "i" << b << " to: " << a*b <<endl;
        break;
}

Zamieniłem if`a na swicha.


Sprzedaj PINy PSC po atrakcyjnym kursie! I zobacz, dlaczego nie warto ich przetrzymywać!


Postawię serwer za 10 PLN. Kliknij i sprawdź dlaczego warto!


Wynajmę swoją sygnaturę!


#16 Zeus1970

Zeus1970

    ಠ_ಠ

  • Użytkownik+
  • 1019 postów

Napisano 04 March 2018 - 22:25

#include <iostream> //jak można o tym zapomnieć serio
using namespace std;
double add( double a, double b ) // Dodaje 2 liczby (a i b)
{
    return a + b;
}
double subtract( double a, double b ) // Odejmuje 2 liczby (b od a)
{
    return a - b;
}
int main()
{
    double a;
    double b;
    int choice;
    cout << "Podaj dzialanie (0 - dodawanie, 1 - odejmowanie, 2 - mnozenie): ";
    cin >> choice;
    cout << "Podaj a: ";
    cin >> a;
    cout << "Podaj b: ";
    cin >> b;
    if( choice == 0 )
    {
        cout << "Wynik dodawania liczb " << a << " i " << b << " to: " << add( a, b ) << endl;
    }
    else if( choice == 1 )
    {
        cout << "Wynik odejmowania liczb " << a << " i " << b << " to: " << subtract( a, b ) << endl;
    }
    else if( choice == 2)
    {
        cout << "Wynik mnozenia liczb " << a << "i" << b << " to: " << a*b <<endl;
    }
    else{
    cout << "Nope." <<endl;
    }
}

Include nie ma jako jedyna komenda ";". Dodanie po include ";" powoduje błędy.



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.net
Ostatnio żebractwo (i zgapianie sygnatur) jest bardzo w modzie, więc jeśli nie macie co zrobić z bezwartościową walutą, możecie mi jej trochę dać. Treść dotacji będzie się pojawiać w sygnaturze razem z jej autorem. Ciekawe czy wymyślicie coś, co będę się bał tam umieścić (ಠ ͜つಠ).
[/url]
zeber: 50 :diament: ,,Bo ty chyba wpis na główną napisałeś"
josziPL: 11 :diament: ,,nie dostaniesz bana na czatowisku"
Murshtin: 10 :diament: ,,
https://i.imgur.com/x87PgEg.png"
pasiasta_zebra: 8 :diament: ,,wpisz mnie do sygnatury :3"
Grepolis: 8 :diament: ,,Daj mnie do sygnatury"

defu:5 :diament: ,,Synatura plz"
NightFireDragon: 1 :diament: ,,Mam horom curke daj pan 2 diaxy" (użytkownik nie otrzymał dwóch diaxów)
Grzesiek11: 1 :diament: ,, Cel: być w każdej sygnaturce"
CichyCreeper: 1 :diament: ,,Русский текст"

#17 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 04 March 2018 - 22:26

#include <iostream> //jak można o tym zapomnieć serio
using namespace std;
double add( double a, double b ) // Dodaje 2 liczby (a i b)
{
    return a + b;
}
double subtract( double a, double b ) // Odejmuje 2 liczby (b od a)
{
    return a - b;
}
int main()
{
    double a;
    double b;
    int choice;
    cout << "Podaj dzialanie (0 - dodawanie, 1 - odejmowanie, 2 - mnozenie): ";
    cin >> choice;
    cout << "Podaj a: ";
    cin >> a;
    cout << "Podaj b: ";
    cin >> b;
    switch( choice )
    {
    case 0:
        cout << "Wynik dodawania liczb " << a << " i " << b << " to: " << add( a, b ) << endl;
        break;
    case 1:
        cout << "Wynik odejmowania liczb " << a << " i " << b << " to: " << subtract( a, b ) << endl;
        break;
    case 2:
        cout << "Wynik mnozenia liczb " << a << " i " << b << " to: " << a * b << endl;
        break;
    default:
        cout << "Nope" << endl;
}
poprawiłem literówke w switch i przejrzystość kodu

Użytkownik Katniss edytował ten post 04 March 2018 - 22:33

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#18 Zeus1970

Zeus1970

    ಠ_ಠ

  • Użytkownik+
  • 1019 postów

Napisano 04 March 2018 - 22:33

#include <iostream> //jak można o tym zapomnieć seriousing namespace std;double add( double a, double b ) // Dodaje 2 liczby (a i b){    return a + b;}double subtract( double a, double b ) // Odejmuje 2 liczby (b od a){    return a - b;}int main(){    double a;    double b;    int choice;    cout << "Podaj dzialanie (0 - dodawanie, 1 - odejmowanie, 2 - mnozenie): ";    cin >> choice;    cout << "Podaj a: ";    cin >> a;    cout << "Podaj b: ";    cin >> b;    switch( choice )    {    case 0:        cout << "Wynik dodawania liczb " << a << " i " << b << " to: " << add( a, b ) << endl;        break;    case 1:        cout << "Wynik odejmowania liczb " << a << " i " << b << " to: " << subtract( a, b ) << endl;        break;    case 2:        cout << "Wynik mnozenia liczb " << a << "i" << b << " to: " << a * b <<endl;        break;}
poprawiłem literówke w switch i przejrzystość kodu


Skasowałeś 51 znaków. Limit to 25.
Edit: @down Bez tego wychodziło 26.

Użytkownik Rohen Tahir edytował ten post 04 March 2018 - 22:53


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.net
Ostatnio żebractwo (i zgapianie sygnatur) jest bardzo w modzie, więc jeśli nie macie co zrobić z bezwartościową walutą, możecie mi jej trochę dać. Treść dotacji będzie się pojawiać w sygnaturze razem z jej autorem. Ciekawe czy wymyślicie coś, co będę się bał tam umieścić (ಠ ͜つಠ).
[/url]
zeber: 50 :diament: ,,Bo ty chyba wpis na główną napisałeś"
josziPL: 11 :diament: ,,nie dostaniesz bana na czatowisku"
Murshtin: 10 :diament: ,,
https://i.imgur.com/x87PgEg.png"
pasiasta_zebra: 8 :diament: ,,wpisz mnie do sygnatury :3"
Grepolis: 8 :diament: ,,Daj mnie do sygnatury"

defu:5 :diament: ,,Synatura plz"
NightFireDragon: 1 :diament: ,,Mam horom curke daj pan 2 diaxy" (użytkownik nie otrzymał dwóch diaxów)
Grzesiek11: 1 :diament: ,, Cel: być w każdej sygnaturce"
CichyCreeper: 1 :diament: ,,Русский текст"

#19 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 04 March 2018 - 22:35

Skasowałeś 51 znaków. Limit to 25.

Bo żeś odpowiedział w tym samym momencie co ja i tak wyszło.

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#20 JanekJaran

JanekJaran

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 290 postów
  • JanekJaran#3102
  • JanekJaran

Napisano 04 March 2018 - 22:47

#include <iostream> //jak można o tym zapomnieć serio
using namespace std;
double add( double a, double b ) // Dodaje 2 liczby (a i b)
{
    return a + b;
}
double subtract( double a, double b ) // Odejmuje 2 liczby (b od a)
{
    return a - b;
}
void menu (int choise){
switch( choice )
{
case 0:
cout << "Wynik dodawania liczb " << a << " i " << b << " to: " << add( a, b ) << endl;
break;
case 1:
cout << "Wynik odejmowania liczb " << a << " i " << b << " to: " << subtract( a, b ) << endl;
break;
case 2:
cout << "Wynik mnozenia liczb " << a << " i " << b << " to: " << a * b << endl;
break;
default:
cout << "Nope" << endl;
}
}
int main()
{
    double a;
    double b;
    int choice;
    cout << "Podaj dzialanie (0 - dodawanie, 1 - odejmowanie, 2 - mnozenie): ";
    cin >> choice;
    cout << "Podaj a: ";
    cin >> a;
    cout << "Podaj b: ";
    cin >> b;
    menu(choise);

Przeniosłem swicha do funkcji.


Sprzedaj PINy PSC po atrakcyjnym kursie! I zobacz, dlaczego nie warto ich przetrzymywać!


Postawię serwer za 10 PLN. Kliknij i sprawdź dlaczego warto!


Wynajmę swoją sygnaturę!