1.Event będzie się uruchamiało przez komendę /event start
2. Kiedy już event będzie startować, gracze dostaną informację na czacie, że mają 30 sekund na dołączenie komendą /event join
3. Po 30 sekundach teleportuje ich w ustalone miejsce. (Można byłoby ustawić to /event setteleport nazwa_eventu
4. Event kończyłby się, kiedy pierwszy gracz dojdzie do danego miejsca (Można byłoby je ustawić /event setend nazwa_eventu) Dostanie wtedy nagrodę item lub ustaloną w evencie
5. Osobne eq tzn jak jest event to nie ma itemów swoich a jak się skończy event to odzyskuje itemy
6. Kiedy event się skończy i to nie ważne czy osoba przegra czy wygra tp ja na spawn
7.Eventy: parkour
8. Skrzynki w parkour mogą być kilka więc dopiero event się skończy po określonym czasie lub kiedy wszystkie skrzynki zostaną otworzone skrzynka znika a nadal trwa event.
9. Skrzynki mogą być puste oraz z nagrodą
/event create nazwa_eventu --> Tworzy event
/event join --> Dołączenie do event'u
/event leave --> Wyjście z event'u i powrót na spawn lub ewentualnie na ostatnie położenie przed startem event'u
/event list --> Lista eventów (tylko gracz z permisją np. event.list mógłby sprawdzić)
/event setprice nazwa_eventu --> Nagroda za ukończenie
/event forcestart nazwa_eventu (Opcjonalne) --> Wymuszony start danego event'u
/event forcestop nazwa_eventu (Opcjonalne) --> Wymuszone zatrzymanie danego event'u
/event setteleport nazwa_eventu --> Ustawia miejsce rozpoczęcia event'u
/event setend nazwa_eventu --> Ustala miejsce zakończenia event'u
Umie ktoś coś takiego napisać i napisz?