Skocz do zawartości


Zdjęcie
* * * * * 4 głosy

[1.13.2][Adv] - "Mroczna klątwa" v2.1

adventure mapa rpg questy custom npc map adv Katniss 1.13.2

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
116 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Mroczna klątwa (31 użytkowników oddało głos)

Czy mapa ci się podoba?

  1. Tak (19 głosów [79.17%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 79.17%

  2. Może być (5 głosów [20.83%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 20.83%

  3. Nie: napisz post z tym co Ci się nie podoba (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2342 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 27 styczeń 2018 - 12:40

.

 

No, w końcu stało się.

Wersja 2.1 jest już dostępna, a wraz z nią Questlog, 2 nowych bossów, system magii, nowe questy, przedmioty i wiele, wiele więcej.

Pełen changelog w pliku z mapą.

(moja pierwsza mapa, lol :lol:)

 

"Mroczna klątwa"

v2.1

 

 

MAPA NIE WYMAGA MODÓW!

 

 

Prolog:

 

Pewnego czasu, ważne wydarzenie, nie tylko dla ludzi, ale również dla Wyższych - Narodziny Zain Nox’a oraz Nase - dało początek nowej erze, Erze Bogów. Istoty te miały moc ostateczną i niepodważalną, każdy z niecierpliwością czekał na ich przybycie, bowiem przesłanki były niejasne, albo świat pochłonie ciemność, albo zapanuje wieczny pokój. Bracia, pomimo więzi, walczyli między sobą od najmłodszych lat. Jednak różnica w ich umiejętnościach była bardzo zauważalna. Poczynania starszego wiekiem Zain Nox’a zachwalane były przez ich wspólny autorytet, oraz ojca, przed którym starali się pokazać co potrafią. Zazdrość była odczuwalna, Nase nie potrafił pogodzić się ze swoimi wielokrotnymi porażkami oraz z tym, że jest słabszy. W jego sercu kiełkowała nienawiść. Wiedział, że rodzice kochają ich tak samo, ale... Nie wystarczało mu to...

Lata mijały zazwyczaj na zabawach. Były chwile gdy bracia stali za sobą murem, ale bywały czasy, kiedy dochodziło do mordobicia. Dorastali raz w zgodzie, a raz w kłótni, ale zawsze razem.

Każdy z braci, osiągnąwszy pełnoletność, dostał podarunek od rodziców oraz rady na dalsze życie. Tak oto bracia się rozstali i zaczęli żyć na własny rachunek. Zain Nox, był bogiem sprawiedliwym. Serce miał wielkie i przepełnione miłością. Od małego jego poczynania były zachwalane przez Wyrocznię. Kochał swojego brata ponad wszystko, nawet gdy ten chciał mu obić twarz. I zawsze starał się mu pomóc w trudnych chwilach.

Nase, zupełne przeciwieństwo swojego starszego bliźniaka. Od maleńkiego zazdrość podsuwała mu złe wybory, prowadzące do zepsucia jego umysłu i serca. Nie mógł pogodzić się ze swoją słabością dlatego od najmłodszych lat jego umiejętności szły w zakazanym kierunku czarnoksięstwa i nekromancji. Ludzie krytycznie patrzyli na jego poczynania, wiedział o tym, jednak nie dawał po sobie tego poznać.

Kilka lat później, lepszych, gorszych, dostatnich oraz suchych, Zain Nox miał już dość tej odwiecznej walki. Zdusił w sobie całe uczucie, którym darzył brata i przeklął go, strącił w otchłań Tartaru. Tłumacząc sobie później, że to było jedyne rozwiązanie.

Sielanka trwała dobrą dekadę. Po tym czasie prorocy przepowiedzieli że w ciągu najbliższych 5 lat wszystkie planety ułożą się w jednej linii a na ziemię spadnie piekielny gniew. Nase od długiego czasu przygotowywał się skrupulatnie aby spełnić tą przepowiednię. Bóg podziemi miał już dosyć przebywania w Tartarze. A gdy planety ustawiły się w jednej linii, wszystkie bóstwa, które dotychczas go powstrzymywały straciły na sile. Nase wiedział, że musi działać szybko, miał  niecałe trzy godziny, aby pokonać swojego starszego brata. Nie tracił ani chwili i wraz ze swoimi poplecznikami szybko uciekł z więzienia. Jego współtowarzysze nie byli zbyt umiejętni, ani silni, lecz dla Nase nie miało to znaczenia, posiadał on bowiem pewną umiejętność… potrafił wskrzeszać umarłych. Po chwili był już pod murami zamku Zain Nox’a. Pod Bramą Niebiańską rozpętała się ogromna bitwa pomiędzy siłami zła a strażnikami dobra. Nase umiejętnie wykorzystał zamieszanie i niepostrzeżenie przemknął się do środka. W jednej z komnat znalazł brata i po burzliwej rozmowie pełnej emocji a późniejszej sprzeczce zamienionej w walkę, zadał śmiertelny cios. Z krwi brata, którą przeklął, stworzył wyjątkowo potężny eliksir. Eliksir, który miał wyjątkową i zarazem mroczną i przerażającą zdolność - mógł zmieniać zwyczajne istoty w żądne krwii potwory.

Gdy walka na zewnątrz dobiegała końca, Nase zauważył kogoś z wyjątkową aurą okrucieństwa. Gdy tylko dym wojny opadł całkowicie, podszedł do tego młodego mężczyzny i patrząc  z podziwem mianował go swoją prawą ręką pokładając w nim ogromne nadzieje.

Po tym przewrocie nastaje era niepokojów, reszta bóstw planowała pozbyć się intruza, który zniszczył równowagę. Gdy Nase się o tym dowiedział, osobiście rozszarpał wielu z nich, i przeklął resztę, a ich dusze, nazywane Spren, w trwodze uciekły na Ziemię. Niektóre z nich w nadchodzących tygodniach straciły swoją energię, stały się Martwe, inne w gniewie dopadł sam bóg świata Podziemi. Biada tym, którzy stanęliby na jego drodze.

Tymczasem Nase zebrał się z wojownikami, którzy walczyli u jego boku pod Bramą Niebiańską i mianował 12 najokrutniejszych Zabójcami Mroku, którzy jednak lepiej zostali zapamiętani jako Jeźdźcy `Gwyn, ze względu na wierzchowce sprowadzane z podlegającej Krainie Niebiańskiej mieściny o tej właśnie nazwie. To tam, pod niegdyś czujnym okiem Zain Noxa, były szkolone najpotężniejsze z wierzchowców.

Jakiś czas później, po odzyskaniu energii straconej na pokonanie brata, Nase wraz z Cerberem przenieśli się do niedostępnego pasma górskiego Evelance, na Ziemi, gdzie rozpoczęli budowę swojej nowej siedziby, bowiem zamek w Krainie Niebiańskiej był zrujnowany bitwą. Evelance było idealnym miejscem do tego celu. Zamek na spokojnym, odludnym i niedostępnym łańcuchu górskim, łatwo jest obronić w wypadku ataku. A same wojska atakujących musiałyby pierw się tam dostać. Nase w swoich planach przewidywał odbudowę Zamku Niebiańskiego i przekazanie Cerberowi siedziby położonej na szczytach Evelance wraz z tytułem reprezentowania zła na Ziemi. Cerber, planując podboje, wiedział że będzie potrzebował silnych i zaufanych ludzi, którzy będą stanowić trzon jego armii. Nase mianując go Dowódcą, przekazuje mu dowodzenie nad Jeźdźcami `Gwyn. Cerber tworzy z nich zalążek swojego wojska, które nazywa Czarnymi Armiami, z powodu obsydianowego uzbrojenia, które posiadają. A najbardziej splugawionym z nich daje eliksir, z krwii poległego Zain Nox’a, który wcześniej przygotował Nase. Eliksir ten ma niewiarygodną moc, bowiem drzemie w nim energia niegdyś najpotężniejszego z bóstw.

Zło zaczęło uciskać świat, Cerber ze stosunkowo niewielkiej postaci stał się rzeczywistym zagrożeniem. Jego przeklęci Czarni Rycerze zaczęli pustoszyć okolicę pasma Evelance a w powietrzu czuć było złowrogą aurę. Z czasem zaczęli zapuszczać się coraz dalej. Cerber czegoś szukał… Nikt nie wiedział jednak czego. Za pomocą eliksiru, stworzonego wcześniej przez Nase splugawił dwóch młodzieńców - Janiela i Bhaal’a. Celem tego pierwszego stała się Th’aaris, niewielka wioska położona gdzieś dalej od wszystkiego. Wioska do której, nieszczęśliwym zrządzeniem losu, podążałeś także Ty.

 

Wprowadzenie:

 

Jesteś młodzieńcem krzepkim i pełnym wigoru. Twój ojczym nauczył Cię podstaw fachu kowalstwa. Kochałeś go jak swojego ojca, ale nie był nim. Wytłumaczył Ci w jakich okolicznościach się u niego znalazłeś i przekonywał na każdym kroku jak bardzo jesteś mu bliski. Po wielu latach nauk pokazał Ci mapę, starą i przetartą, ale wciąż czytelną, z zaznaczoną jedną miejscowością, Th’aaris. Wytłumaczył Ci, że stamtąd pochodzą najlepsze narzędzia kowalskie i tam również możesz pobierać nauki od mistrza, który niegdyś uczył jego. Pełny zapału przygotowałeś rumaka i z niecierpliwością położyłeś się spać, aby wyruszyć z samego rana.

Rano, budzisz się z pianiem koguta. Słońce dopiero wstaje, jego pierwsze promienie oświetlają mapę która leży tuż obok Ciebie. Spoglądasz na nią, szybko się ogarniasz i wychodzisz aby nie tracić czasu, bowiem podróż miała być długa i wyczerpująca.

W trakcie pełnego dnia nic szczególnego się nie działo. To tu zatrzymałeś się w mieścinie aby wierzchowiec mógł odpocząć od żaru, to tam gdzieś pod lasem znalazłeś jezioro z krystalicznie czystą wodą która aż prosiła się aby do niej wskoczyć. Nastał wieczór. Słońce powoli ustępowało ciemności, pierwsze gwiazdy były ledwo widoczne na nieboskłonie. Spojrzałeś ostatni raz na mapę i wtedy poczułeś że coś mocnym szarpnięciem ściąga Cię z wierzchowca. Ta chwila trwała tak krótko, że nie spostrzegłeś co się dzieje, a jedyne co czułeś to strach oraz zapach zgnilizny. Straciłeś przytomność.

 

 

== Download: ==

https://bit.ly/Mroczna_Klatwa_2-1

== Mapa zawiera: ==

 

 

- Działający multiplayer.

- Dużo ładnych i dopracowanych lokacji.

- Questy główne i poboczne.

- Dialogi z NPC.

- System many.

- Nowe rodzaje broni.

- Niestandardowe moby.

- Niestandardowe przedmioty.

- Niestandardowe AI bossów.

- Niestandardowe dropy z przeciwników.

- Autorskie modele 3D oraz tekstury.

- Sześciu bossów oraz Siedmiu mini-bossów.

- Kolorki w nazwach przedmiotów, mobów, na chacie, itp.

- Polski język.  :P

- Około ~5,5h rozgrywki.

 

 

== Screeny: ==

 

 

 

== Video (v2.0): ==

 

 

== Nadchodzące aktualizacje: ==

 

 

(3.0 - "This Changes Everything"):

 

Data wydania: Q3 2019r.

Postęp: 5%

 

- Przeniesienie mapy na niestandardowy teren. (5%)

- Dużo zmian technicznych. (0%)

- Dokończenie wątku głównego (łącznie 8h gry). (5%)

- Mnóstwo nowych questów pobocznych. (0%)

- Masa nowych lokacji i przeciwników. (5%)

- Kompletne przerobienie systemu przedmiotów i "znajdziek". (30%)

- Kompletne przerobienie dialogów, poprawa tekstów w dialogach. (5%)

- Nowy system craftingu u odpowiednich NPC/lokacjach. (0%)

- Nowa mechanika - teleport, wykorzystujący nowy typ przedmiotu. (0%)

- Nowy rodzaj questa - polowanie, polegający na (you guessed it) polowaniu na wskazane kreatury. (0%)

- Znaczne zmniejszenie liniowości wątku głównego.

- Poprawki w bossach (mechanika i modele 3D).

- Trofea z bossów.

- Aktualizacja do 1.14.

 

 

Zapraszam do komentowania i oceniania mapy.

 

Zabraniam przywłaszczania sobie jakichkolwiek elementów mapy bez mojej zgody lub wiedzy.


Użytkownik Katniss edytował ten post 11 grudzień 2018 - 22:00
"This Changes Everything"

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 grepolis

grepolis

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 331 postów
  • grepolis

Napisano 27 styczeń 2018 - 12:49

Można grać we 2 osoby? :) 


grepolis.png


#3 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2342 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 27 styczeń 2018 - 12:59

 

Można grać we 2 osoby?  :) 

 

Chybaaaa tak, mimo, że nie została jakoś szczególnie stworzona z myślą o tym. Questy powinny działać, dialogi mogą się lekko bugować (np. nie każdy zobaczy te dialogi, które powinien itp.), pamiętaj tylko, żeby wszyscy się zalogowali zanim zaczniecie grać i nie wychodźcie w trakcie gry bo może się zepsuć.

Nie polecam także gry na bukkicie/spigocie bo niektóre pluginy nadpisują komendy z MC (zamiast /tp z minecrafta będzie /tp z spigota/essentials, itp.)

 

Jak zagracie to napisz jakie błędy występują, w wersji na 1.13 planuje dodać wsparcie dla multiplayer'a i takie info się bardzo przyda aby przyspieszyć ten cały proces. 

 

@Edit

 

Już tak, od v2.0.


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


#4 grepolis

grepolis

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 331 postów
  • grepolis

Napisano 27 styczeń 2018 - 13:10

Chybaaaa tak, mimo, że nie została jakoś szczególnie stworzona z myślą o tym. Questy powinny działać, dialogi mogą się lekko bugować (np. nie każdy zobaczy te dialogi, które powinien itp.), pamiętaj tylko, żeby wszyscy się zalogowali zanim zaczniecie grać i nie wychodźcie w trakcie gry bo może się zepsuć.

Nie polecam także gry na bukkicie/spigocie bo niektóre pluginy nadpisują komendy z MC (zamiast /tp z minecrafta będzie /tp z spigota/essentials, itp.)

 

Jak zagracie to napisz jakie błędy występują, w wersji na 1.13 planuje dodać wsparcie dla multiplayer'a i takie info się bardzo przyda aby przyspieszyć ten cały proces. 

Nie będziemy używać pluginów, bo będziemy grać na jednoosobowym prze lan. Jak przejdę dam znać jaki są błędy :) 


  • Katniss lubi to

grepolis.png


#5 Egzequtor

Egzequtor

    Imperator DarkRiders (17.01.17 - 20.07.17)

  • Użytkownik+
  • 2055 postów
  • Egzequtor#8065
  • Egzequtor

Napisano 27 styczeń 2018 - 14:57

Witaj Katniss, znów na forum.

 

Od Omegafactions minęło sporo czasu, jak pamiętam, ponad 2-3 lata.

Jednak mimo to, skoro już wróciłeś, życzę powodzenia w rozwijaniu mapy.


  • Katniss lubi to

,,The war is getting over. The sun rises and shines the old glory of our game. Of our begging tears, dripping, forming the rivers, oceans of needs. Now, we stay here and looks in front of our old glory, who was us before and after."

 

Mq0OOBS.jpg


#6 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2342 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 27 styczeń 2018 - 21:14

Witaj Katniss, znów na forum.

 

Od Omegafactions minęło sporo czasu, jak pamiętam, ponad 2-3 lata.

Jednak mimo to, skoro już wróciłeś, życzę powodzenia w rozwijaniu mapy.

A no wróciłem, dzięki. Myślę, że już zbyt daleko w rozwoju się posunąłem, żeby teraz teraz porzucić ten projekt, jeśli o to Ci chodziło.

 

Dorzucam jeszcze lekki sneak peek jednej z lokacji, która zostanie dodana w następnej wersji mapy (Work in Progress):

6nIAvSM.png


  • PatrixPL lubi to

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


#7 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3303 postów

Napisano 27 styczeń 2018 - 22:05

Pograłem, przejście zajęło mi około godziny. Wykonanie nie jest złe, i wygląda całkiem k, ale budowanie tego na zwykłym świecie bez żadnych ograniczeń uważam za lekko idiotyczny pomysł. Mogłeś chociaż postawić troche barrier blocków albo ograniczyć teren world editem. Nic nie stoi na przeszkodzie by gracz poszedł sobie gdzie tylko chce i przy okazji się zgubił. Dodatkowo monet leci zdecydowanie za dużo, bądź ceny w sklepach są za niskie, miałem ich pełno a kupiłem najlepsze możliwe rzeczy. No i coś, czego brakuje a co być powinno, mianowicie walki z bossami. Kiedy dotarłem do krypty byłem pewien, że czeka mnie walka z bossem, zamiast tego dostałem czaszke którą miałem obserwować stojąc niedaleko niej. Kiedy wracałem i zaatakował mnie ten zły koleś moja nadzieja na chwile odżyła, ale skończyło się to jakąś nudną sekcją w więzieniu która była lekko frustrująca, musiałem walczyć z silnymi potworami mając słabą broń, w dodatku było ich stanowczo za dużo. Aha, i w hopperach przy celach znalazłem klucze do wyjścia. 

 

Projekt ma potencjał i liczę na jego rozwój, ale zrób coś z tym zbyt otwartym światem. No i dodaj walki z bossami. Z tym to nawet mogę pomóc, coś tam wiem o bossfight designie.



#8 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2342 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 27 styczeń 2018 - 22:23

Pograłem, przejście zajęło mi około godziny. Wykonanie nie jest złe, i wygląda całkiem k, ale budowanie tego na zwykłym świecie bez żadnych ograniczeń uważam za lekko idiotyczny pomysł. Mogłeś chociaż postawić troche barrier blocków albo ograniczyć teren world editem. Nic nie stoi na przeszkodzie by gracz poszedł sobie gdzie tylko chce i przy okazji się zgubił. Dodatkowo monet leci zdecydowanie za dużo, bądź ceny w sklepach są za niskie, miałem ich pełno a kupiłem najlepsze możliwe rzeczy. No i coś, czego brakuje a co być powinno, mianowicie walki z bossami. Kiedy dotarłem do krypty byłem pewien, że czeka mnie walka z bossem, zamiast tego dostałem czaszke którą miałem obserwować stojąc niedaleko niej. Kiedy wracałem i zaatakował mnie ten zły koleś moja nadzieja na chwile odżyła, ale skończyło się to jakąś nudną sekcją w więzieniu która była lekko frustrująca, musiałem walczyć z silnymi potworami mając słabą broń, w dodatku było ich stanowczo za dużo. Aha, i w hopperach przy celach znalazłem klucze do wyjścia. 

 

Projekt ma potencjał i liczę na jego rozwój, ale zrób coś z tym zbyt otwartym światem. No i dodaj walki z bossami. Z tym to nawet mogę pomóc, coś tam wiem o bossfight designie.

 

Dzięki za opinię.

 

Około godziny, to tyle ile się spodziewałem, jak testowałem to też podobnie miałem.
Monety i ekonomia będą zmieniane i rebalansowane w najbliższej wersji, zgadzam się, że teraz leci tego za dużo.

Dodam także więcej questów pobocznych, w tym takie polegające na walce.

Bossy oraz minibossy będą i to nie jeden, nie dwa, cierpliwości.  :D

W krypcie też coś przydałoby sie zmienić, jakiegoś minibossa dać albo coś, bo rzeczywiście nudno tam jest, jak masz jakiś pomysł to śmiało pisz.

Walka z Janielem (Boss) będzie umiejscowiona w teraz już powiększonym więzieniu.

Z otwartym światem też mam pomysł co zrobić.

 

Ps. Jest zasada, żeby nie zbaczać ze ścieżki.  :P 

 

@Edit

 

Co do monet to najpewniej będzie tak, że z przeciwników nie będą lecieć, a zdobyć je będzie można tylko z questów oraz handlu.


Użytkownik Katniss edytował ten post 05 maj 2018 - 15:00

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


#9 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3303 postów

Napisano 27 styczeń 2018 - 23:37

Tylko pamiętaj, że boss który jest zwykłym mobem który ma po prostu dużo HP to za przeproszeniem gó**o nie boss.

 

A co do

Ps. Jest zasada, żeby nie zbaczać ze ścieżki.  :P 

Zasady są po to, by je łamać. Zwłaszcza, że ich łamanie nie niesie ze sobą żadnych konsekwencji. 



#10 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2342 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 28 styczeń 2018 - 06:18

Tylko pamiętaj, że boss który jest zwykłym mobem który ma po prostu dużo HP to za przeproszeniem gó**o nie boss.

 

A co do

Zasady są po to, by je łamać. Zwłaszcza, że ich łamanie nie niesie ze sobą żadnych konsekwencji. 

Taka poduszka na dmg, nie boss, bijesz 5 godzin i jeszcze go nie zabijesz, nudne to się potem robi, wiem.

 

@Edit Naprawiłem hoppery w więzieniu.


Użytkownik Katniss edytował ten post 28 styczeń 2018 - 09:54

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


#11 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2342 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 04 luty 2018 - 10:08

> AKTUALIZACJA: <

 

Aktualizacja 1.1 już jest!

Wraz z nią nowy boss, 2 nowych mini-bossów, nowe przedmioty, questy, zmiany w monetach, urozmaicenia w rozgrywce i wiele, wiele innych.

 

Zapraszam do gry.

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 <


Użytkownik Katniss edytował ten post 04 luty 2018 - 10:08

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


#12 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3303 postów

Napisano 05 luty 2018 - 01:47

Przeszedłem update i muszę powiedzieć, że trochę się na nim zawiodłem. Fakt, zawartości jest więcej. Ale co do jej jakości mam małe zastrzeżenia. Więc po kolei: droga do kopalni jest stanowczo za długa i pusta, nie ma na niej niczego. Żadnych potworów, żadnych skrzynek, po prostu nudne dwie minuty biegnięcia po ścieżce. Następnie cmentarz. Zamiana bezsensownego stania obok czaszki na walke z minibossem na papierze brzmi świetnie, ale wyszło już nie tak świetnie. Miniboss to zwykły mob ze zwiększonymi statystykami. Robi coś specjalnego? Ależ tak, raz na początku walki spawnuje kilka szkieletów, jakby mobów nie było tam wystarczająco dużo. Wystarczy schować się w budynku i nie może nawet wejść do środka. Lecz moje największe zastrzeżenie do całego tego etapu to ,,umarłe szkielety". Byłeś pijany czy niespełna rozumu kiedy to pisałeś? Dalej, więzienie akurat było k. Następnie element na który najbardziej czekałem i na którym najbardziej się zawiodłem. Walka z Janielem to jeden z najgorszych bossfightów w minktaftowych mapach jaki widziałem od lat. Co jest nie tak z tą walką? Już wyjaśniam. Dobry boss sprawdza umiejętności gracza i stanowi ciekawe wyzwanie, zwykle wymaga atakowania słabych punktów bądź wyuczenia się jego ataków i jak ich unikać, bądź jednego i drugiego. Janiel jest tego przeciwieństwem. Ta walka to pełno mobów bezlitośnie ruchających gracza w śmiesznie małym pomieszczeniu, gdzie nawet nie ma przed nimi jak uciec. Zero taktyki, tylko umieranie ciągle i ciągle i powolne zabijanie minionów, bez których samego bossa można sobie zepchnąć w kąt i dobić. To nie jest ciekawe wyzwanie, to wk****a.

 

Więc narazie to na tyle. Gdybyś potrzebował pomocy w redesignie bossa to daj znać.



#13 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2342 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 05 luty 2018 - 05:58

Przeszedłem update i muszę powiedzieć, że trochę się na nim zawiodłem. Fakt, zawartości jest więcej. Ale co do jej jakości mam małe zastrzeżenia. Więc po kolei: droga do kopalni jest stanowczo za długa i pusta, nie ma na niej niczego. Żadnych potworów, żadnych skrzynek, po prostu nudne dwie minuty biegnięcia po ścieżce. Następnie cmentarz. Zamiana bezsensownego stania obok czaszki na walke z minibossem na papierze brzmi świetnie, ale wyszło już nie tak świetnie. Miniboss to zwykły mob ze zwiększonymi statystykami. Robi coś specjalnego? Ależ tak, raz na początku walki spawnuje kilka szkieletów, jakby mobów nie było tam wystarczająco dużo. Wystarczy schować się w budynku i nie może nawet wejść do środka. Lecz moje największe zastrzeżenie do całego tego etapu to ,,umarłe szkielety". Byłeś pijany czy niespełna rozumu kiedy to pisałeś? Dalej, więzienie akurat było k. Następnie element na który najbardziej czekałem i na którym najbardziej się zawiodłem. Walka z Janielem to jeden z najgorszych bossfightów w minktaftowych mapach jaki widziałem od lat. Co jest nie tak z tą walką? Już wyjaśniam. Dobry boss sprawdza umiejętności gracza i stanowi ciekawe wyzwanie, zwykle wymaga atakowania słabych punktów bądź wyuczenia się jego ataków i jak ich unikać, bądź jednego i drugiego. Janiel jest tego przeciwieństwem. Ta walka to pełno mobów bezlitośnie ruchających gracza w śmiesznie małym pomieszczeniu, gdzie nawet nie ma przed nimi jak uciec. Zero taktyki, tylko umieranie ciągle i ciągle i powolne zabijanie minionów, bez których samego bossa można sobie zepchnąć w kąt i dobić. To nie jest ciekawe wyzwanie, to wk****a.

 

Więc narazie to na tyle. Gdybyś potrzebował pomocy w redesignie bossa to daj znać.

Dzięki za opinię, postaram się naprawić większość tego co tu wypisałeś. ;)

 

 

@Edit

 

Aktualizacja 1.1.1 już jest, a wraz z nią poprawione bossy oraz nowy model skrzyni (Crate'u)


Użytkownik Katniss edytował ten post 06 luty 2018 - 18:50

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


#14 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2342 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 08 luty 2018 - 05:58

@ref

 

Łatka 1.1.2

 

Hotfix walki z Janielem, wcześniej nie dało się jej uruchomić z powodu błędu w mechanizmie.


Użytkownik Katniss edytował ten post 08 luty 2018 - 11:11

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


#15 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2342 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 12 luty 2018 - 15:11

@ref

 

Dodałem screeny niektórych rzeczy, które się pojawią w wersji 1.2 mapy.

 

@Edit

 

Przystań (W.I.P.) nieopodal nowego miasta, do którego przyda mi się nazwa. Ktoś ma pomysł jak je nazwać, to zapraszam do komentarza.

 


Użytkownik Katniss edytował ten post 13 luty 2018 - 17:59

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


#16 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2342 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 15 luty 2018 - 15:16

@ref


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


#17 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2342 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 18 luty 2018 - 15:42

@ref

 

Postępy nad nową aktualizacją idą pełną parą.

 

Nowe miasto, pełne mrocznych tajemnic, zaginionych ludzi i tajemnicza postać...

Do tego nowy, piekielny boss, oszczepy (można będzie rzucać!!), nowe bronie, questy i wiele innych.

230x270


Użytkownik Katniss edytował ten post 19 luty 2018 - 11:20

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


#18 Libter

Libter

    Legenda

  • Zbanowany
  • 3362 postów

Napisano 21 luty 2018 - 14:28

Mapa zapewniła mi ponad godzinę rozgrywki, polecam :)

 

Łatka 1.1.2

 

Hotfix walki z Janielem, wcześniej nie dało się jej uruchomić z powodu błędu w mechanizmie.

Najnowszy link do pobrania wskazuję na mapę z zapisaną na tabliczce wersją 1.1.1, błąd z finalnym bossem również występuje.


  • Katniss lubi to

#19 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2342 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 21 luty 2018 - 14:44

Mapa zapewniła mi ponad godzinę rozgrywki, polecam :)

 

Najnowszy link do pobrania wskazuję na mapę z zapisaną na tabliczce wersją 1.1.1, błąd z finalnym bossem również występuje.

Zaraz naprawię, dziękuje za info. :)

 

@Edit

 

Naprawione :)

Pełen changelog do zobaczenia w wątku.


Użytkownik Katniss edytował ten post 21 luty 2018 - 15:07

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


#20 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2342 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 24 luty 2018 - 14:53

@ref

 

Dodałem kilka zdjęć z nowo powstającego miasta, które pojawi się w następnej aktualizacji, do albumu.

Można je, wraz z resztą ss'ów, jeśli ktoś nie widział, zobaczyć tu > 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Użytkownik Katniss edytował ten post 24 luty 2018 - 14:54

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: adventure, mapa, rpg, questy, custom, npc, map, adv, Katniss, 1.13.2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych