Witam wszystkich Forumowiczów!
Widząc żałosny poziom antycheatów na większości serwerów, postanowiłem zrobić mały TuT.
Zaczynajmy!
1. Instalacja pluginu.
1. Pobieramy plugin z By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować 2. Wrzucamy do folderu plugins 3. Cieszymy się z zainstalowania jednego z najlepszych AntyCheatów!
2. Konfiguracja pliku config.yml
1. Otwieramy folder AntiCheat 2. Widzimy dwa inne foldery data i log. W folderze data są zapisywane check levele graczy.( co to jest, powiem później)\ W folderze log są zapisywane akcje pluginu. 3. Otwieramy config.yml
# AntiCheat configuration file
# Please report any bugs: https://github.com/gravitylow/AntiCheat/issues
xray:
# Czy plugin ma szukać xraya?
check-xray: true
# Czy plugin ma wysyłać powiadomienia o xrayu?
alert: true
# Jak często (w sekundach) Plugin ma wysyłać powiadomienia?
alert-interval: 60
# Czy plugin ma sprawdzać graczy na creative pod względem xraya?
check-creative: true
spam:
chat:
# Czy plugin ma blokować spamowanie na czacie?
block-speed: true
block-repetition: true
# Akcje po wykryciu cheatów = NONE,KICK(z bukkita),BAN(z bukkita, odbanowuje się koemndą /pardon),COMMAND[komenda (bez slasha)]
#akcja pierwsza
action-one: WARN
#akcja druga
action-two: COMMAND[kick &player Cheaty!]
# Czy plguin ma blokować spamowanie komedami?
command:
block-speed: true
block-repetition: true
# Valid actions = NONE,KICK,BAN,COMMAND[command]
action-one: WARN
action-two: COMMAND[kick &player Cheaty!]
system:
# Czy auto update ma być włączony? Polecam zostawać na true.
auto-update: true
# Czy plugin ma zapisywać w konsoli wszytkie akcje?
log-to-console: false
# Czy plugin ma wysztkie akcje zapisywać w pliku antycheat.log?
log-to-file: true
# Czy plugin ma pokazywać przy starcie serwera informacje do debugowania?
verbose-startup: false
# Jeśli tryb cichy jest włączony, gracze będą mogli cheatować i plugin nie będzie podnosił im chech levela.
# Ale powiadomienia będą nadal wysyłane..
silent-mode: false
#Czy operatorzy też mają być sprawdzani?
exempt-op: false
# Should AntiCheat track plugins in its own registered events(nie wiem)?
event-chains: true
# Czy plik enterprise ma być czytany? Tylko dla zaawansowanych.
enterprise: false
# Użyj /anticheat żeby sprawdzić komedny pluginu.
disabled-checks:
- EXAMPLE_CHECK
#wyłączenie sprawdzania danych cheatów
disable-in:
- example-world
- example-world-2
#wyłączenie sprawdzania w danych światach.
3. Konfiguracja pliku rules.yml
1. Pewnie zauważyliście że pominąłem kilka plików. Otóż uważam po prostu, że nie ma sensu ich zmieniać. 2. Wchodzimy w rules.yml Mamy tutaj coś takiego: Check_SPIDER > 0 Player.KICK : null Co to oznacza? Check_Spider - Oznacza jakby nazwę zdarzenia. Jest kilka rodzajów takich zdarzeń. Check - oznacza wykrycie cheata, np. Check_Nofall oznacza że cheat NoFall został wykryty. > 0 - jeśli spider został wykryty więcej niż 0 razy. Można wpisać w tym miejscu takie znaki: == - jest równe np. 3 razy. != - nie jest równe. > - jest większe. < - jest mniejsze >= - jest mniejsze, lub równe <= - jest większe, lub równe && - to oznacza i. Np. Check_SPIDER > 0 Player.KICK : null && - 'Check_Nofall == 2 : Player.COMMAND[tempban &player 3 mo Cheaty Nofall! Ban wystawiony przez &7[&6FAC&7]. : null' II - to oznacza lub. Np: Check_SPIDER > 0 Player.KICK : null || - 'Check_Nofall == 2 : Player.COMMAND[tempban &player 3 mo Cheaty Nofall! Ban wystawiony przez &7[&6FAC&7]. : null' Player.KICK - To co ma się wykonać, gdy poprzednie warunki są prawdziwe, czyli np. Jeśli gracz użył spidera 3 razy. jest kilka akcji, które można tutaj wpisać: NONE - Nic KICK - Wyrzuca gracza z serwera za pomocą bukkita. BAN - Banuje gracza za pomocą bukkita. WARN - Wysyła ostrzeżenie zawarte w pliku lang.yml RESET - Resetuje check level gracza.(Check level to coś takiego, co się podwyższa za każdym razem, gdy gracz użyje cheata) COMMAND - Wykonuje komendę w konsoli, np: COMMMAND[say Gracz &player chetuje]
4. A, byłbym zapomniał! Mam jeszcze dla Was plik lang.yml!
A tutaj zmienne:
Użytkownik ziomx edytował ten post 24 September 2017 - 16:39
# AntiCheat language file
# Please report any bugs: https://github.com/gravitylow/AntiCheat/issues
ALERT:
- '&player has just entered the &group hack group.'
- '&7[&6FAC&7]>>>&player wykryto cheaty:&check.'
- Type '/anticheat report &player' for more information.
WARNING:
- '&7[&6FAC&7] Cheatowanie jest zabronione!.'
- '&7[&6FAC&7] Jesli bedziesz kontynuowac cheatowanie, dostaniesz BANA!.'
BAN_REASON: '&c&lZostalas/es zbanowany przez &7[&6FAC&7]. Powod: &check'
BAN_BROADCAST: '&player zostal zbanowany za cheaty!.'
KICK_REASON: 'Zostalas/es wyrzucony z serwera przez &7[&6FAC&7]. Powod: &check'
KICK_BROADCAST: '&player zostal wyrzucony za cheaty!.'
SPAM_WARNING: '&4&lPrzestan spamowac!'
SPAM_KICK_REASON: '&c&lWyrzucono za spam na czacie!'
SPAM_KICK_BROADCAST: '&player zostal wyrzucony za cheaty!'
SPAM_BAN_REASON: 'Zostalas/es zbanowana/y przez &7[&6FAC&7]. Powod: &check'
SPAM_BAN_BROADCAST: '&player was banned for spamming'
chat: {}