Pobieranie:
Napisano 13 August 2017 - 14:29
Pobieranie:
Co warto wiedzieć?
Ścieżki
Podejrzane Oczy
Na końcu każdego wyzwania umieszczone jest Podejrzane Oko. Aby zaliczyć wyzwanie należy każde Oko wyjąć z ramki.
Łowienie
W trakcie gry otrzymasz wędkę. Rodzaj możliwych do wyłowienia przedmiotów jest zredukowany do ryb i wodorostów.
Paczka zasobów
Do mapy dołączona jest również paczka zasobów. Zawiera ona animowaną teksturę Oka Kresu oraz usuniętą ścieżkę dźwiękową 'calm4', która zastępuje muzykę 'mellohi'.
Zdjęcia:
Mapa przeznaczona jest wyłącznie dla trybu jednoosobowego!
Starsze wersje:
Użytkownik RetroApo edytował ten post 25 May 2021 - 19:09
Napisano 13 August 2017 - 14:53
Napisano 13 August 2017 - 14:55
Bo jest zaczarowana
A tak na serio to nie widziałem powodu, aby ją zakotwiczyć. Minecraft nie jest w pełni realistyczną grą więc skoro przecięte drzewa lewitują to i piramida może lewitować nad wodą.
Napisano 13 August 2017 - 14:56
Napisano 13 August 2017 - 14:56
Czemu ta piramida po prostu stoi sobie na powierzchni wody?
To tylko iluzja, kappa. xD
Napisano 13 August 2017 - 14:59
Jest możliwe.To tylko iluzja, kappa. xD
Napisano 13 August 2017 - 14:59
Jeśli aż tak to razi to w przyszłej aktualizacji coś się wymyśli
Napisano 16 August 2017 - 15:15
W wątku brakuje informacji o kompatybilnej wersji.
Zajrzałem głównie z powodu samej osoby RetroApp i nie planuję grać, ale pomysł wydaje się być bardzo ciekawy
Natomiast zakotwiczenie piramidy z WorldEditem raczej nie powinno być problemem, kilka kolejnych warstw cegieł.
Może kiedyś zagram. Najnowszą wersją wtedy będzie pewnie jakieś 1.15, więc dobrze byłoby mieć podaną wersje na której należy grać.
EDIT: Nie zwróciłem uwagi na tytuł... Nie było sprawy XD
Użytkownik MeronEntertainment edytował ten post 17 August 2017 - 09:44
Moja mapa PvP-minigame - Wojny Mobów 2
Dwadzieścia cztery zróżnicowane klasy, pięć trybów gry, osiem aren, bogata customizacja. Zapraszam!
Napisano 16 August 2017 - 15:23
Wydawało mi się, że zamieszczona w tytule wersja gry będzie wystarczającą informacją pod jaką wersję gry jest mapa. O ile oczywiście o to Ci chodziło.
EDIT: Przy okazji chciałbym napisać, że wydałem aktualizację do mapki.
Lista zmian:
Użytkownik RetroApo edytował ten post 16 August 2017 - 16:23
Napisano 31 August 2017 - 10:23
Wydałem drobną aktualizację do mapki. Usuwa ona nieużywane moby, "Elitarne Shulkery", które były częścią porzuconego przeze mnie projektu.
Napisano 30 September 2017 - 17:37
Mapa działa prawidłowo na wersji 1.12.2.
Napisano 07 October 2017 - 12:35
Fajna mapa. Dość długa. Denerwuje początkowy parkour (szczególnie część do checkpointa), brzydka ta twierdza (same cegły, 0 szczegółów, chociaż ja lepszej bym nie zrobił). Jak przejdę całą to napiszę więcej.
Użytkownik Grzesiek11 edytował ten post 07 October 2017 - 12:42
Napisano 02 November 2017 - 18:16
Gratuluję pomysłu jak i wykonania Co prawda przydałaby się większa różnorodność bloków aaalleeee na tą chwilę i tak jest dobrze
Oficjalnie najstarszy aktywny użytkownik CraftPortal. Rejestracja: 25 lip 2010 (9 lat z craftportal)
๖ۣۜNot a Shemale ❤ has 233 games on Steam with the value of $4,226.94 USD (16,360.37 PLN) and a total playtime of 943.7 hours @09.11.2019
Napisano 20 March 2018 - 20:50
W dniu dzisiejszym wydaję aktualizację 1.1.
Zmiany:
Napisano 29 March 2018 - 13:38
Uzupełniłem brakujące tłumaczenia. Jeżeli jeszcze gdziekolwiek zdarzyłyby się jakieś braki proszę dać znać w komentarzu.
Napisano 22 April 2018 - 14:36
Zagrałem wczoraj i trochę się zawiodłem. Owszem, pomysł był dobry, pokój z odblokowywaniem kolejnych elementów w zamian za progress w grze oraz zagadka z kolorami zrobiły dobre pierwsze wrażenie. A potem... ehh. Niektóre wyzwania były ciekawe, np wcześniej wspomniana zagadka z kolorami albo rzucanie śnieżkami po lodzie. Ale większość z nich była albo nudna, albo źle zbalansowana, albo po prostu frustrująca. Najprostszym przykładem będzie choćby ten tunel z soul sandem. Ani to ciekawe ani nie ma w tym żadnego wyzwania. Po prostu idziesz i trwa to pięć lat. Zagadka z naciskaniem kolorowych płytek była by o wiele przyjemniejsza gdyby na podłodze nie było pełno magmy, jakby same blaze nie były dość irytujące. Wielokrotnie również gubiłem się bądź nie miałem pojęcia gdzie iść ani gdzie już byłem, bo każde miejsce na tej mapie wygląda prawie tak samo. Zero punktów odniesienia, wszędzie cegły, cegły i więcej cegieł. A ,,walki z bossami"... ja pi*****e, to porażka a nie walki z bossami. Gigant to nawet nie boss, to nudna walka z falami zombie a potem dobicie bezbronnego giganta. Wiedźma której praktycznie nie da się trafić bo ciągle lata poza zasięgiem gracza i w dodatku za szybko żeby pomyśleć o użyciu łuku. Ale elder guardian to największa tragedia. Wskakujesz do dziury z wodą gdzie jest tak ciemno że nawet nie widać skąd atakują guardiany, i zanim jakiegokolwiek znajdziesz zdążysz utopić się 5 razy. A potem respi się kolejny, tylko większy. 10/10 boss battle design, jestem z ciebie dumny.
Jednak żeby nie było, są też dobre elementy. Bardzo podobało mi się szukanie po całej mapie chorus fruitów żeby odblokować przejście, zagadka z kolorami była fajna, podczas walki z final bossem te ożywające szkielety również były k. Pokój z glutami też był ciekawy, ale trochę za długi.
Napisano 22 April 2018 - 19:48
Krytyka również jest bardzo cenna Przemyślę powyższe uwagi i zobaczę co i jak w przyszłości zmienić. Natomiast co do kopuły z wodą to moim zdaniem tragedii nie ma, bo na mapie są rozmieszczone składniki do mikstur przez co można wyeliminować i ciemność, i problem z tlenem, i wolne poruszanie się. Wiem, że to raczej nie jest oczywiste dla osoby, która gra na tej mapie pierwszy raz, ale możliwości jak najbardziej są
Napisano 07 May 2020 - 21:19
Niedawno zaktualizowałem mapę dla wersji Minecrafta 1.15.2. Jednakże tym razem mapka została wykonana wyłącznie w języku angielskim, nie zdecydowałem się na zrobienie osobnej polskiej wersji językowej. Jeżeli jest ktoś chętny do zagrania, zapraszam.
Napisano 23 August 2020 - 08:36
Zaktualizowano do najnowszej wersji Minecraft 1.16.2.