Niedługo pojawi się tu więcej informacji. Ze względu na pewne nowe okoliczności, które sprawiły, iż owy projekt wszedł na zupełnie nowe tory.
Użytkownik Mr.Perkson27 edytował ten post 17 May 2018 - 16:14
Napisano 31 July 2017 - 21:56
Niedługo pojawi się tu więcej informacji. Ze względu na pewne nowe okoliczności, które sprawiły, iż owy projekt wszedł na zupełnie nowe tory.
Użytkownik Mr.Perkson27 edytował ten post 17 May 2018 - 16:14
Napisano 31 July 2017 - 22:10
Użytkownik MrKisiel edytował ten post 31 July 2017 - 22:12
Napisano 31 July 2017 - 22:13
Każdy kiedyś zaczyna, miej to lepiej na uwadze. Jeśli chodzi o Demo, możliwe, że podam takie coś, jednak do końca pewny nie jestem. I tak jak napisałem, umieszczę screeny, jutro góra pojutrze.
Użytkownik Mr.Perkson27 edytował ten post 31 July 2017 - 22:17
Napisano 31 July 2017 - 22:15
Napisano 31 July 2017 - 22:17
Nie rób tematu, jeżeli mapa nie jest skończona przynajmniej w kwestii technicznej, bo i tak najpewniej jej nie zrobisz (wiem to po sobie).
Niemniej, chętnie bym zagrałbym. Sam kiedyś robiłem mapę o tej tematyce, ale straciłem zapis i chęć na robienie jej od nowa. Na szczęście jej nie zapowiadałem.
Napisano 31 July 2017 - 22:28
No cóż, temat napisałem nie z myślą, aby coś zapowiedzieć i tego nie robić. Napisałem go, aby utwierdzić się w postanowieniu, iż tą mapę wykonam. Możecie w to wierzyć lub nie, kwestia waszej wiary, ja jej nie zmienię.
#ST Nie zawsze doświadczenia, które sami przeżyliśmy mogą się powtórzyć u innych. Mogą, ale nie muszą. Chociaż, dziękuje za komentarz.
Użytkownik Mr.Perkson27 edytował ten post 31 July 2017 - 22:28
Napisano 31 July 2017 - 23:32
@up
Z tym, że już raz zapowiadałeś mapę, której nie ukończyłeś. Zakończmy to na tym, żeby temat nie zamienił się w miejsce rozmów, mniej lub bardziej związanych z mapą. Jakby coś to chętnie popiszę na pw.
A żeby nie było, że offtopic, to napiszę, że warto by dodać do nazwy tematu [Zapowiedź] lub coś w tym rodzaju.
Napisano 31 July 2017 - 23:43
discord server here: https://discord.gg/exDArtf
Napisano 05 February 2018 - 22:30
Czy to ptak, czy samolot? Nie to Mr.Perkson, który wita was po bardzoooooooo długiej przerwie. Podczas mojej nieobecności pracowałem nad mapą w kwestiach planów, czyli gdzie co by zbudować, napisać jakieś historie do mapy i zadania. Na tą chwile udało mi się, z pewnymi niedogodnościami po drodze, utworzyć wersje demonstracyjną mapy. Aby ukazać wam już jak mniej więcej będziecie mogli zapoznać się z projektem już od wewnątrz. Także, zapraszam do pobierania, oceniania i komentowania.
Napisano 06 February 2018 - 00:12
O, a więc, tak to się nazywa. Sorry Aldan, ale nie miałem czasu, by pograć w twoją mapę, postaram się coś w nią dzisiaj zagrać, a i może jakieś questy mi do głowy wpadną.
Sam wiesz co robię i dlatego czasu nie było, ale się zrehabilituje.
PS: Wolę twój nick z GMP/G2O czyli Aldan
Napisano 06 February 2018 - 05:21
1. Dlaczego 1.7.10?
2. Dlaczego na modach? Połowie ludzi nawet nie będzie się chciało tego pobierać przez to.
3. Budowle brzydkie.
4. Połowa domów w tym "mieście" jest taka sama.
5. Płaski teren w mieście - strasznie brzydko to wygląda a ten płaski teren jeszcze bardziej to psuje.
6. Fabuła dość naciągana i niedopracowana.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 06 February 2018 - 08:37
Napisano 06 February 2018 - 12:23
1. Dlaczego 1.7.10?
2. Dlaczego na modach? Połowie ludzi nawet nie będzie się chciało tego pobierać przez to.
3. Budowle brzydkie.
4. Połowa domów w tym "mieście" jest taka sama.
5. Płaski teren w mieście - strasznie brzydko to wygląda a ten płaski teren jeszcze bardziej to psuje.
6. Fabuła dość naciągana i niedopracowana.
Użytkownik Mr.Perkson27 edytował ten post 06 February 2018 - 12:29
Napisano 06 February 2018 - 14:08
1. Tak jak mój przedmówca powiedział, jest to spowodowane modami wykorzystywanymi na mapie.
// A ja bym polecam się przesiąść jednak, skoro witasz nas po długiej przerwie to można by jakieś zmiany wprowadzić w tym kierunku. Na nowych wersjach wiele modów można zastąpić commandblockami i teksturami.
2. Dlaczego nie. Tworzę tą mapę w gruncie rzeczy dla ludzi, którzy chcą pograć w coś ciekawego. Nie dla ludzi, którzy oceniają po kilku screenach i modach. Nie grałeś to praktycznie nie masz co oceniać, tyle jeśli o mnie chodzi.// Jest w moim poprzednim punkcie napisane dlaczego tak stwierdziłem.
3. Mówisz że brzydkie, a jak myślisz. Kiedy bomba atomowa uderzy ci niedaleko twojej miejscowości to nadal budynki będą takie piękne?// Nie chodzi o to, że mają świecić czystością, tylko że architektura jest, powiedzmy "słaba".
Poza tym, jeśli budynki byłyby w epicentrub - całkowite zniszczenie, nieco dalej byłyby właściwie całe. (może dachy by spadły, itp.)
4. To jest Ameryka. Tam buduje się z 20 takich samych domów i sprzedaje, przykładowo. Wziąłeś to na polski rozum, nie winie cię za to, jednak tam to tak wygląda.// To nie problem aby to nieco zróżnicować, to jest Minecraft i nie musi wszystko być idealnie realistyczne i zgodne z rzeczywistością.
5. Co poradzę, matka natura obdarzyła tą krainę takim ukształtowaniem terenu.// .... Szczerze, szkoda komentować. Wiesz, że to jest Minecraft i możesz sam te klocki postawić, aby sprawić, że teren będzie mniej płaski i nudny.
6. Co do fabuły tu się zgodzę. Pisałem ją bodajże w zeszłym roku i niedługo przejdzie renowację, więc tutaj nie ma co debatować godzinami.
Tak więc kończąc moją wypowiedź, pobierz, pograj i wtedy oceniaj. Nie grałem w twoją mapę i ją nie oceniłem. Więc panowie, bądźmy profesjonalistami, nie oceniam gier po jej trailerach czy też screenach czy jest dobra czy nie. Najpierw w nią gram a potem, ewentualnie wyrabiamy sobie o niej zdanie.//Ja jedynie oceniłem to co widać na screenach i na prezentacji. Mówiłem że ograniczasz sobie bazę potencjalnych graczy. Ja do niej należę.
I fajnie by było jeślibyś to ocenił, nawet samą prezentację lub screeny.
@Edit
Ale skoro tak bardzo chcesz, to dobra, pobiorę, ale coś mi mówi, że moja opinia się jedynie umocni.
@Edit #2
Dlaczego w .rar'rze, zamiast .zip?
Windows natywnie nie jest w stanie rozpakować archiwum .rar, a nie każdy ma archiwizator.
@Edit
Jak pierwszy raz odpaliłem mapę, to forge wkurza się, że nie dałeś moda zawierającego "flashlight:flashlight" w dołączonym zbiorze modów.
Dołączony, domyślny shader powoduje całkowicie biały ekran. Mapa w ogóle wyrenderowała się dopiero po jego wyłączeniu,
@Edit #2
Jednak nadal trzymam swojego, mapka jest strasznie niedopracowana, używa starych technik i jest nudna.
Budzisz się w celi, ok, fajnie, czytam tą książkę i sobie myślę, "dlaczego on nie użył /tellraw, przecież jest na 1.7.10."
Idę tym korytarzem, otwieram bramę i naprawiam ten cały generator.
I tu jest błąd. Mimo uruchomienia go, dźwignie dałem, lampki się świecą i wgl. Nadal nie mogę iść dalej...
No to rura, /gamemode 1 i rozbijam dookoła, żeby zobaczyć co jest dalej.
Idę dalej, atakuje mnie jakiś mutant, w ogóle szczęście że dałem radę go zabić, mimo, że słaby w PvE nie jestem. Lata jak poje**ny, bije mnie już zanim ja mogę go uderzyć (zasięg)... To nie jest fajny przeciwnik. Mogłeś chociaż mu zmniejszyć zasięg walki w ustawieniach Custom NPC. Ale to nie koniec. Kontynuujmy...
No to idę dalej, lekko zmieszany, nie wiem o co chodzi, skąd ten mutant i w ogóle, wychodzę na zewnątrz i ciemnota.
Wszystko robisz na oślep, namierzyłem jakiś dom, Pusty... Kolejny, pusty... i tak kilka kolejnych.
Znalazłem jakiś bunkier, nic nie mogę zrobić, żadnego info ani nic.
Potem się przełączyłem na /gamemode 1 i polatałem po mapce, i powiem, że się MOCNO zawiodłem, mimo niskich oczekiwań.
Mapa sprawia wrażenie robionej kompletnie "na odwal", nic nie jest dopracowane i co najważniejsze żadnych informacji co robić nie ma, klikałem na każdego NPC'a - żaden nic nie mówi, co najwyżej kilku Cię atakuje.
Nie mów mi, że taki teren dostaliście od "matki natury", bo to jest EWIDENTNIE generowane w worldpainterze.
Same budowle brzydkie, w tych tunelach zero dekoracji, ŁYSE ŚCIANY tylko, wszystko z tego samego budulca i naprawdę, idzie się porzygać.
@Edit #3
Połowy modów nie widzę w ogóle zastosowanych, a resztę idzie zastąpić komendami na vanilla 1.12
Użytkownik Katniss edytował ten post 06 February 2018 - 14:55
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Minecraft →
Poradniki →
Najlepsze mody do 1.19Napisany przez kennn , 29 Jun 2022 mody, 1.19, minecraft |
|
|
||
Serwery Minecraft - Kopalnia →
Mody →
Forge 1.10.2Napisany przez VeriXGT , 06 Jan 2022 forge, mody, minecraft |
|
|
||
Serwery Minecraft - Kopalnia →
Mody →
crash gry podczas graniaNapisany przez Mirczi420 , 06 Nov 2021 mody, crash |
|
|
||
Serwery Minecraft - Kopalnia →
Mody →
crash gry podczas grania na modachNapisany przez Mirczi420 , 06 Nov 2021 crash, mody |
|
|
||
Minecraft →
Problemy i pytania →
Crash serveraNapisany przez Symbus , 19 Mar 2021 crash, minecraft, server i 5 więcej |
|
|