Ci, co siedzą na forum już jakiś czas mogą wiedzieć,
iż prace nad FPSAreną idą dość ciężko. Z tego
właśnie powodu postanowiłem umilić Wam czekanie na nią.
Przedstawiam Wam MCArenę.
Opis rozgrywki
Rozgrywka jest bardzo prosta. Na początku komendą /menu wybiera się arenę,
na której chce się grać. Potem gracz pojawia się na mapie w jednym
z czterech punktów respawnu. Celem jest zdobycie jak największej liczby
fragów, zanim zrobią to inni gracze. Jeżeli uda mu się to zrobić,
otrzymuje w nagrodę maksymalną ilość doświadczenia oraz +1 do sukcesów.
Każda osoba, która zdobędzie podczas meczu więcej, niż
(max ilość fragów na arenie/2)*1.5-1 fragów, osiąga sukces. Jeżeli jednak zdobędzie
mniej niż (max ilość fragów na arenie/2)*1.5 fragów, mecz kończy się porażką.
Bronie
Machine Gun
Najbardziej podstawowa i jednocześnie najsłabsza broń. Wykonuje 10 strzałów
na sekundę, ale każdy zabiera przeciwnikowi zaledwie 1 punkt zdrowia (pół serca).
Kolor amunicji: żółty.
Plasma Gun
Szybka broń idealna dla osób, które nie potrafią strzelać precyzyjnie.
Wykonuje 10 strzałów na sekundę, każdy po 1,5 serca obrażeń.
Kolor amunicji: fioletowy.
Railgun
Odpowiednik snajperki. Zawsze zabija jednym strzałem. Jest idealny dla osób
potrafiących oddawać niezwykle precyzyjne strzały.
Jego wadą jest bardzo wolne strzelanie - raz na 1.5 sekundy.
Kolor amunicji: zielony.
Shotgun
Broń używana często jako zamiennik Railguna. Strzela niemal 2 razy szybciej niż Railgun.
Wystrzeliwuje 6 kul zadających po 2 serca obrażeń. Jego wadą jest niezbyt dobra
celność utrudniająca walkę na większych odległościach.
Kolor amunicji: pomarańczowy.
Rocket Launcher
Broń wyrzucająca z siebie pociski zadające niewielkie obrażenia na wielkim
obszarze. Broń bardzo powolna, zalecana do walki z kamperami
i do tzw. rocket jumpów.
Kolor amunicji: czerwony.
Lightning Gun
Broń wystrzeliwująca precyzyjną, laserową wiązkę zadającą 2 serca
obrażeń przy każdym udanym trafieniu.
Kolor amunicji: biały.
Mechaniki
Rocket Jumping
Polega on na wystrzeliwaniu pod siebie rakiet, co powoduje
wystrzelenie gracza wysoko w górę kosztem jego punktów zdrowia.
Strafe Jumping
Polega on na podskakiwaniu z włączonym sprintem. Dzięki
tej mechanice gracz się szybko rozpędza i może wykonywać bardzo
karkołomne skoki, np. takie z odległości 6 czy nawet 7 kratek.
DO POPRAWNEGO DZIAŁANIA WYMAGANA
JEST MODYFIKACJA OPTIFINE
Użytkownik dphz edytował ten post 30 December 2017 - 15:23